valinnan vaikeuksia väsyneiden aw imr 18650 akkujen tilalle: Efestin purple 3100mah 20A vaiko sonyn vtc5 2600mah 30A? Alle 0.7ohmin ei tule höyryteltyä joten amppeerit riittäis kummassakin...
Sony tai Samsungin 25R.
Eikö noi purpletkin oo aika väsyneitä?
Onkos Tensaita tulossa 650-koossa?
Mites muuten onko noi keeppowerin 26650 4200mah akut miten tasalaatusia eli uskaltaako huru-ukko vetää noita sarjaan?
Ovat riittävän tasalaatuisia ainakin tämän testin perusteella. Samasta testistä näkyy, että akku ei kestä jatkuvaa 50A tai edes 30A purkuvirtaa. Lyhyinä pätkinä suuremmat purkuvirrat ok. Jatkuvana pitäisin 20A ylärajana.
ISO kiitos nopeasta toimituksesta29.7 tilattu 2x Sony US18650VTC5 akkua ja heti seuraavana päivänä akut tulikin perille säilytysrasiassa (ps; todella hankala avata tuon mallinen rasia, mutta pääasia on että on rasia akuille, ettei tarvitse irtaalleen kuljettaa/säilyttää) Nyt pääsee heti Ebox Onea testaamaan uusilla akuilla (jotka siihen 30w varmasti kykenee) kun molemmat tuli samana päivänä
![]()
ei näissä akkujutuissa pysy enää mukana niin kysytään, elikkäs single dna30 ajeleen tarttisin 18650 akun ja ohmeina about 1.0 tienoilla niin millaisia akkuja suosittelisitte (mahdollisimman suuri mah plussaa)
Olisko tuossa hinta / laatu kohdillaa khaimera:n käyttöön ?
http://www.akkula.fi/epages/vilkas02...Products/13350
Riittää, 1 ohmin vastukselle tarvit max 4.2 ampeeria.
e: Oli näemmä kyse DNA:sta, ässä vastas paremmin![]()
Juu, mutta input on se, jonka dena ottaa maksimissaan akulta.
Itellä kestää jopa Sonyn VTC4:t pidempään, kuin noi Panan PF:t (@22.5W) ja Panan 25R:t kestää VTC4:sia pidempään, eli itse suosittelisin joko niitä 25R:iä, tai VTC5:a (joita itse en kylläkään ole päässyt vielä kokeilemaan).
Edit. Akkukestolla meinaan laturin akkuun työntämiä mAh:ta, en mitään aikamääreitä, tai nesteenkulutusta.![]()
Onneksi guru korjaa
Itse laittaisin vtc5 akun oli se dna tai mekaaninen hyötysuhde paras ?
Eihän akuissakaan hyvä ole jos max amppeerirajat paukkuu kokoajan hyötysuhde pienenee kapasiteettiin nähden
Sama kun emäntää ajais punasillapäivillä ? No voi ajaa mutta onko se kivaa ?![]()
Vtc5:sta vaan ni käy kaikkiin laitteisiin
Graphic designer
www.ahjopalo.com
Samaa mieltä gurun kanssa
Uudet "huippu" akut menettävät potkunsa nopeampaan kuin aw:t mutta onhan vuoden sisällä tehotkin kasvaneet paljon ja lataus syklien määrä