-Perjantaina 13. päivä klo 23.15 tilattu.
-Eilen 19. päivä postilaatikossa!
Hyvin siis toimii logistiikka vaikka viikoloppu välissä.
Athena, Yihi, Kanger, Aspire, Smok, Joyetech, Eleaf, ProVape, UD, House of Liquid, ePipemods, John Smith's.
Sunnuntaina tilatut cartot ja meikäläisen ensimmäiset vermilionit saapui tänään. Vermilionit ei ollut ihan täysin mun mieleen, mutta ei ne pahojakaan ollut. 30ml sitrus explosion oli 6x5ml pulloissa, mutta eipä tuo haittaa.![]()
Tästä paikasta pelkkää hyvää sanottavana! Viitisen tilausta tullut tehtyä ja tavarat aina noin viikossa perillä.
Pientä hässäkkää tuli tilaamani laturin ja akkujen osalta, mutta tämäkin asia saatiin Libertyn mainion asiakaspalvelun osalta hoidettua varsin mallikkaasti, nopeasti ja helposti.
Vermillon Riverin nesteistä iso plussa! Ovat nykyään lähestulkoon ainoita nesteitä mitä tulee höyryteltyä.![]()
Liberty Flights - Koodilla "e-savuke.com" 10% alennus!
viljami@liberty-flights.co.uk - Suomeksi!
Ticket-systeemi
Facebook!
Viikko sitten illalla tilaus, tänä aamuna postissa - olisi varmaan saanut jo töihin mennessä hakea, mutta aikaleima 07:38 ilmestyi seurantaan vasta puoli ysin jälkeen.
Ensimmäisen kerran piti oikein ottaa kuva paketista ennen avaamista, kun oli märkä läiskä siinä. Osoittautui kuitenkin olevan jotain muuta; sisällä olevat putelit oli pakattu omaan tiiviiseen pussiin, eikä mitään ollut vuotanut. Tätä soisi tekevän muidenkin.
Kaikki tuli mitä tilasinkin, eikä toimituskaan takkuillut ainakaan kaupan takia... karavaani kulkee ja postit hukkuu vai miten se oli?
Loppuilta meneekin sitten Vermillionin nesteitä makustellessa![]()
Jagerbombia kun sais tai vastaavaa niin ei tarvis enaan jenkkilasta tilailla mitaan.Hyvin on toiminut mun kohdalla kaikki tan firman kanssa ja vahintaan tilaus/viikko vauhdilla mennaan.
Hyvin pelanneet toimitukset, vain Suomen päässä Posti onnistuu hautomaan lähetystä monta päivää. Tosin tehnyt vain 2 tilausta, ensin Lavatube
bodin ja kun omat 18650 -akut eivät mahtuneet siihen niin toinen tilaus sitten AW IMR akkuja 4kpl. Nousi Lavan myötä höyryttely uudelle tasolle eGo-T:n
käyttöön verrattuna. Tarkoitus ostaa sitten niitä aitoja AW akkuja kun niiden saatavuudesta tulee tieto. Hyvin noi feikitkin tosin ovat pelittäneet.
Tuo ilmainen toimitus on suuri plussa Liberty Flightsille.
Perjantaina tuli melkein puoli litraa Vermillioneja ja Indulgence, tosi nopea oli toimitus niinkuin yleensä ja pakattukin loistavasti...
Oli ensimmäiset Vermillionit minulle ja nyt tuntuu kuin olisin rakastunut...
Tuota Indulgenceä en myöskään väsy kehumaan. Mun 7 modi, ja on varmasti hinta/laatu-suhteeltaan paras. Kaikenlisäksi mukana tuli todella käytännöllinen Liberty-logollinen Case joka on riittävän iso kahdelle modille ja mukaan mahtuu myös paljon sälää...
Tilaus taisi olla jo kahdeksas ja yhdessäkään ei ole ollut moittimista toimitusajan ja pakkauksen sisällön suhteen.
Hemmetti!! Juur kun olin päättäny ettei tilata enään mitään vermeitä, pelkästään nesteitä loppuneiden tilalle niin pistinkin sitten Lavatuben Libertyltä tilaukseen..noh, ei nyt kyllä todellisuudessa ihan niin paljoa harmita ja vielä vähemmän varmaan kun tuon käpäläänsä saa. :-*
Tilasin tuolt libertyltä ton eGo-t type C starter kitin pt-akuilla, niin käykö noihin akkuihin perus vaikka a-mallin atot ja tankit, jos tilaa kamaa jostain muualta, eikä libertyltä. Ku ilmeisesti siis noita "c-mallin" systeemejä ei myydä muualla. Jos oon oikein ymmärtäny niin noissahan on samat kierteet ku esim. a-mallin eGo:issa?![]()
Ok. Kiitoksia paljon vastauksesta!
Onko Viljamilla tietoa milloin noita oikeita AW:n akkuja tulee valikoimiin, myös hintapolitiikka kiinnostaa? (Eli laitanko tilausta tulemaan heti vai venailenko akkuja)
Naapuriketjussa oli aika mielenkiintoinen kuva velhon pullotustiloista, onko LF:n pullotustoiminta hoidettu miten? Mahdollisesti kuvamateriaalia tarjolla?
Tätä on mietitty ja meillä on vanhoja suhteita FreedomSmokelle päin. Mietimme vielä että otammeko FSUSA:n valikoimiin vai tuleeko kenties jokin toinen, ei-euroopassa-myytävä, jenkkineste valikoimiimme.
Rotax kerkesikin tähän jo hyvin vastaamaan, mutta korjaan sen verran että näihin akkuihin käy kaikki 510-, eGo- ja 306-kierteiset atot ja cartot. 901, 808 yms. tarvivat adapterin.
Kysyn niistä akuista tänään, olemme juuri muuttamassa joten voi olla kuvien tulossa voi kestää vielä hetken
-Viljami
Liberty Flights - Koodilla "e-savuke.com" 10% alennus!
viljami@liberty-flights.co.uk - Suomeksi!
Ticket-systeemi
Facebook!
20.1 perjantaina tilattu pari ego-t alotuspakkausta, tankki ja litkuja.
24.1 tiistaina roinat kourassa (näköjään se liikkuu posti vkl aikanakin)
meikästä ainaski tuli libertyn vakiasiakas, keep up the good work!!! \o/
Edit: tilasin litkuksi kentuky vanillaa ja perus tupakan makusta 24:na niin vaikka oon 18v vetäny sätkää niin melekosen ärmäkät savut tuli dct v2 tankista, ens tilaukseen täytyy ottaa kyllä pikkasen laimeampaa litkua nikotiinin puolesta.