510 mister on paras kaikista, koska hopeointi, ilmansäätö, 510k ja 20x1 kierteet, plussan säätö.
Tumppi misterin kaveriks, ei voi mennä metsään sillä kombolla![]()
Sama meshi pötkö kokoajan?
Voi olla myös että rullattu liian tiukkaan.
Itellä e-smoken meshit sisällä ja aika löyhästi kääritty. Ihan reilu reikä jäi pötköön ja hyvin vikkaa.
Nestessyötön kärsii avata reilustikkin kuitenkaan aton kusematta. Pötkön päät on suoraan leikattu ja ehkä millin rako jää uriin.
Kanthali on .25 koska se on tässä tapauksessa helpompi saada tuohon ilman rakoja. Kieppejä 3/4 ohmeista ei tietoa mutta silmämääräsesti sanoisin 0.8 tai 0.9 ohmia.
Voi toki olla että onnistuin vahingossaki hyvin mutta maukkaasti suhissu nyt muutaman päivän.
vähä sekasin, pari arkkia menny meshiä testaillessa. Nyt meni hermot ja vaihdoin pharmacaren pumpulit sisään.
toi meshi saatto välillä toimia kymmenen imun ketjuhöyryttelyssä ok, ja seuraavalla maistuki jo palaneelle. Hotspotteja ei löytynyt, eikä "johtimet" posteilta hehkunu.
vika testi oli sellanen tosi ilmava meshipötkö, joka meni semi iisisti noihin uriin. Testasin niin että se meni ihan pohjalle, ja niin että meni vain pari mm uraan, aina sama.
noh, iskin esmokelta 200 meshiä tilaukseen, ja tota hifihifi vastuslankaa, jatketaan ensviikolla harjoituksia
Sillä e-smoken ohkasella verkolla ei voi epäonnistua. Se wickkaa hyvin ja ilma liikkuu toiseen suuntaan. Sen saa laittaa uraan napakasti mutta silti 1mm uran pohjasta vapaaksi.
Ohjeita misterin mesh U-wickiin on varmaan yhtä monta kuin käyttäjiäkin. Tässä mun hyväksi todettu:
- #200 mesh suikale n. 4cm x 7cm, diagonaalisesti leikattu
- tohotus
- kieputtaa neulan ympärille suht piukkaan.
- käärii 0,32 kanthalia 5 kieppiä suht lähekkäin mut ei kuitenkaan mikään microcoil.
- heittää setupin paikoilleen
- vetää neulan pois
- taivuttaa meshin päät yksitellen uriin ja leikkaa ylimääräiset pois.
- tukki voi pyrkiä pakenemaan urista, kiedo kieppi kanthalia tai klemmari suuputken kierteiden kohdalle.
- pulsittele ja töki hotspotit pois.
- ruuvaa suuputki pari kierrosta kiinni ja poista klemmari stoppari
- kierrä suuputki kiinni, kurkaa tässö vaiheessa suuputkesta että langat hehkuu edelleen niin kuin pitää tulittaessa.
- mehut tankki ja nauti.
-
Pitää koittaa viellä tolla veeween ohjeella.
Näin nopeesti kuulostaa kauheelta palalta meshiä toi 7x5cm, noi nykyiset mistä oon rullannut on ollu about ton 5cm leveitä, ja max 1cm verran meshiä oon vetänyt rullalle.
Joo lisää meshiä kehiin ni rupee toimimaa
Leikkaa sellanen 7x4 cm pala 45 asteen kulmassa arkista niin pitäisi taipua kunnolla uriin ja toimiakkin vielä
Vinoon oon leikannutkin, meshi kyllä taipuu, mutta pötkön paksuus on isompi kun se uran "kuriste"... :/
Siis nyt mulla on 400 meshiä, pistin esmokelra 200 tilaukseen mutta se tulee vasta ensviikolla.
Siis saa ton isommankin meshinpalan mahdutettua tonne uriin, mutta silloin siinä ei enää oo sitä neulan mentävää reikää keskellä.