Chip is totally designed by cloupor
BOOM surprise is waiting for every users ( 16th September)
![]()
Chip is totally designed by cloupor
BOOM surprise is waiting for every users ( 16th September)
![]()
Jos tuon ostaa niin kannattanee pysyä siitä kaukana 16. syyskuuta, sen verran epäilyttävältä vaikuttaa tuo BOOM.
Se saavuttaa tietoisuuden ja valloittaa maailman?
KGO & Twist
Höh, toisaalla itketään kun ei Kiinan poijjaat keksi mitään itse, vaan pelkästään tekevät tuoteväärennöksiä. Sitten kun tulee jotain omaperäistä, niin taas nauretaan - ei ymmärrä
Makuasioita tietty, mutta mun mielestä toi on ihan näpsäkän näköinen. Ja luulisin, että istuu käteenkin paremmin kuin esim. tuossa kuvassa olevaan "Hana Modz" laatikkoon verrattuna?
Speksit näkyy olevan enemmän kuin ihan jees ja se aloitusnäyttökin on tavallaan hieno, yön tuubissa ainakin tästä lyhyt esittelypätkä. Jos laatu on suht ok ja hinta olisi vaikka satkun pinnassa, niin kyllähän tälläinen ostoskoriin menisi.
Edelleen; nämä makuasioita, kuka tykkää mistäkin...![]()
Cloupor T5 50 watt - Vapor Tek USA
Se syyskuun räjähdys on luultavasti päivitys esim.100w?
Japa japa
Voip olla...
Ei tätä vissiin vielä ole myynnissä missään? Ainakin tuolla: Cloupor T5 50W Mod PRE-ORDER näkyisi vielä olevan ennakkotilauksena, toimitukset alkaisi elokuun 18. päivä. Hintakin vaan sen pauttiarallaa satku.
Ei paha, täytyykin pistää harkintaan tämä![]()
Viimeksi muokannut mrelwood; 27.07.14 kello 15:04. Syy: kompaktointi
___
Näprääjä, tippunut kalustokelkasta.
Sitä mä tuon ehdotetun 100 watin kanssa arvon, että mahtaakohan käydä akulle vähän raskaaksi jatkuvana?
KGO & Twist
Mietin jo 30w modin kohdalla että 1kpl 18650 akulle aika max. 50w huutas jo 26650 kokoisena jos yksiakkuista meinaa. Alkaa ok akutkin hyytymään kun varaus vähän laskee.
Toki ei säätövarasta ny haittaakaan ole muuta kuin pidempi matka rullata säätöä.
Spoileri!
Eipä mitn, hiukan herkällä oli itselläkinTuonne pitäisi tulla myyntiin
"Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)
Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista
Nyt pitäisi ainakin kirjoitettujen tietojen mukaan olla kohtuu hyvä peli ja inhimillinen hinta:
Tres Evo Copper Mod | Myvape Airborne US
$32.92 Wolverine Rebuildable Tank Atomizer (19ml) - stainless steel / 31mm diameter at FastTech - Worldwide Free Shipping
Mitä helv... 31mm, 19ml tankki, kayfun tyylinen atomisaattori. Aikamoinen jötkylä kyseessä![]()