Kyl itellekkin kelpais muovi tippi misterii.. ei nii helpolla jäis kaikki skeida kiinni.. lesekös näitä o tekemös vai?
Tuohon misterin tippi ongelmaan palatakseni niin olen miettinyt että miksei misterin tippiä tehty samalla tavalla kuin aguassa?
VAPE OR DIE
Ei kai misterin tipissä ole mitään ongelmaa?Itse en ainakaan ole vielä sellaisia tehoja löytänyt että huulia alkais polttaa liikaa. Misterin idea varmaan on alunperinkin olla edullinen, kestävä, yksinkertainen ja suorituskykyinen laite, jolloin kiinteä imuputki on loistava ratkaisu. Itseltäni löytyy myös aqua ja sen tippiratkaisu on mielestäni täysin perseestä. Vaihdettava tippi on ideana toki hyvä, mutta kyseinen ratkaisu vie tilaa nestetilavuudelta, nostaa melko huomattavasti laitteen hintaa ja nestesyöttöä ei ole enää niin mukava säädellä.
Ei ei ei ja ei. Imo toi on parempi juurikin noin, irrotettavan tipin kanssa toi nestesäätö menis niin hankalaks että se olis helpompi tehä se suoraan työkalulla säädettäväks.
tänään kusi sitte misterikin ekan kerran nesteet pihalle. Koko päivän höyrynnyt ok (neste aivan auki), nostit watit 10 -> 12 niin alko samon tein kurlaamaan. Vehje ylösalas niin oli kammio oli täynnä. Noh, neste aivan minimiin niin taas toimi ok. Pudotin watit kybään, niin taas sai avata nestettä :/
aika outo että watteja nostaessa vekotin wikkaa paremmin :/
Lämpenee enemmän -> neste muuttuu juoksevammaksi ja lorottaa alleen..?![]()
Joskus välillä kun imuttaa koko aton kuumaksi wickkaaminen jatkuu vaikka tulitusta ei tapahdu (kun saat tuon rst klimpin kuumaksi tiedät ettei se viilenny ihan helpolla)
Näin ollen tapahtuu toisille kun laittaa modin taskuun/pöydälle ilmareijästä pilkistää touhutippa
Mä kyllä diggailen tästä. Setuppia pystyy rukkaamaan tankkia tyhjentämättä, ja muutenkin, yksinkertainen on kaunista.
muovitippiä havitteville, vois olla makee jos ton kammion ja imuputken sais vaikka samasta kamasta kun toi muovitankki. Sais muovisen tipin, ja samalla läpinäkyvästä kammiosta vois kattella mitä siellä tapahtuu![]()
Jeb, vehe katolleen ja pyörittelee imuputken ja tankin yht'aikaa irti. Topcap tietenkin tiukalla ja kokoajan kiinni.
Eipä tuota ole enää Misteriäkään, mutta hyvä tietää kuitenkin![]()
Suosi suomalaista ja täppää Mister Tumppi. Toimii, toimii ja näyttää hyvältä
![]()