sunnuntaina tilatut copsat kolahti looraan tänään. vapeon roks
sunnuntaina tilatut copsat kolahti looraan tänään. vapeon roks
Huomenna lähtö mökille ikaalisiin, järven rannalle.
Hyvät kelit luvattu, 25+ melkein joka päiväks.
Ai että maistuu piippusoosi pitkästä aikaa hyvältä varsinkin kun vanhasta kunnon piipusta vielä höyryttelee![]()
"Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)
Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista
Meinasin pestä auton, mutta onneks sade säästi laiskaa. Lisäksi huomenna alkaa kesäloma![]()
20140703_235416_zpsb0d8512c.jpg
Shitella muisti pientä ihmistä iloisella paketillaJos Drip tippiin on käytetty Casull hylsyä, se ei voi olla paska.
Lapsi joka usein hymyilee silmissänne on suloinen
Vaan jos nauraa vanhalla iällä niin on vajaaälyinen
Minä en ole tottunut suremaan vaikka potilaat pois kuolee
Mutta käypää rahaa jos poltetaan se ajatus kyllä häiritsee
6h ja ekaa kertaa ~10vuoteen lomille kesällä. Ja lauantaina WVS:n hc-saunaehtoo.. ai että kyllä nyt alkaa jo naurattaan ääneen![]()
Fighting the CLONEWARS since 2013
Ja sunnuntai aamusta herätessä, krapulatykille kammetessa, voi vaan ihastella yöllisiä aikaansaannoksiaan ja jälleen lainata Hra Malcolmia: That is one big pile of shit
E: Täytyy vielä humuta, että lauantaina WVS bastu, keskiviikkona Roomaan ja sieltä kun palailee viikon päästä, niin voikin käydä hakemassa viime yönä tilatut R9:t postista ja ruveta ottaan asennuskaljaa![]()
Fighting the CLONEWARS since 2013
jumaleissön, perheen kk budjetti oli tässä kuussa ~500e (oon karenssissa ja rouva kelan sairaspäivärahalla) mut vakuutusyhtiö muisti meitä 4 kertaa suuremmalla budjetilla... o/
Firmanvaatteet vaihtuu omiin än yy tee nyt ja lomille lomps! Kolme viikkoa tehokasta uisteluaikaa käytössä![]()
Loma, jos alottelis yhdellä viikolla![]()
höyryä 17.1.2012 alkaen.
Niin ja joku vaasan palloseuran saunailta huomenna raumalla
Oliko se joku vps tai jotain sinnepäin![]()
höyryä 17.1.2012 alkaen.
"Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)
Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista