Itelläkin tekee välillä samaa, mut ei ainakaan haittaa itteeni paljoa.
Eiks noiden piirien pitäis ainakin olla paperilla suht pomminvarmoja?
Itellastahan se varmasti tässä tapauksessa johtuu...![]()
Perjantaina postista hakemani vihreä boksi oli pahvilaatikossa joka oli maxikirjeessä jonka koodilla löytyi vain noutopaikan tiedot postin seurannasta, joten eipä noihin sen kummempaa seurantakoodia näköjään olen.
Jos dna pyrkii lukkoon niin vika on tod näk napissa. Kannattas käyttää ihan tactilea tai vastaavaa. Noi napit on semmosia et jos laiskasti painat niin saattaa räpsyttää sen viis kertaa tosi nopeesti ja lukossa on. Harmi ku ei saa näppäinlukkoa pois käytöstä.
reilu 20pv on ollu mun tilaama epöx "ebox in production" tilassa. toivottavasti tullloo hyä ku hartaudella tehdään![]()
Dodiih nyt sitten tökkii Evolv. Juuri kun saatiin tuotanto siihen kuntoon, että saadaan se 40 boksia viikossa pihalle, niin piireistä tökkii. Valitettavasti tuotanto seisahtuu kahdeksi päiväksi piirien takia, mutta koitetaan saada esivalmisteltua niin paljon bokseja keskiviikkoon mennessä, että saataisiin reippaasti loppuviikosta bokseja pihalle.
Mikä siinä tökkii? Just tää näppäinlukko hommako?
Mää niin tykkään ku piiri pistää pelit seis kesken herkkuhatsien :P
Joo muaki kiinnostaa mitä ne tökkii?
/ Jere Siirilä ( SX350 "paskapiiri" @ modit.fi "loota" )
Eh, piireissä ei töki mikkään vaan evolvin toimituksessa![]()
Oiskohan nyt vaan vajausta piireissä?!?!?!?!
Meissä kaikissa asuu pieni sadomasokisti...Brake Yourself!Modit: Tumppi Full | Larma 2*18650 DNA30 | Chana with DNA20D | NemesisShined | G-Tube #86 | Sigelei 100W PLUS | ZNA Cloupor mod | SatModMini
Atot: H-Atty | H16 | H-Dripper | Mister 510 | NautilusBVC | AspireAtlantis | Delta II | Subtank Nano
Oma vihree boxi tuli tänään. Ruuvasin kiinni ekan aton mikä käteen osu. Sattu olemaan trident single coil setupilla. Hyvin ottaa kontaktin ja täydellä 30W teholla ajelen. Erinomaisesti höyryää, eikä muutaman tunnin käytöllä ole mitään valittamista tässä vekottimessa. Alta 120 hintaan on laatu kyllä hyvässä suhteessa. Olen tyytyväinen.![]()
Itse ruuvasin 510-510 liittimen ja koriste kauluksen boxiin ja nyt ottaa kontaktia jokainen boxiin iskemäni ato. Miinusta tuleekin sitten hieman ulkonäöstä, mutta eipä tarvi nostella liitintä.