"Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)
Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista
Jaahas tosiaankin Game on, kuvan laitan myös siis kun ennen sinua saan molemmat![]()
I'm not fat, I just got a sweet hockey body.
Täällä muutkin odottaa gamma/rausku -komboa?![]()
Fighting the CLONEWARS since 2013
Juuuuuh okei. TJ0 B-)![]()
![]()
UliuliuliUliUliULIUli!!! Tasan 100 ja 90 senttiset louhet kammettu veneeseen. Nyt on jasso sullekki juhannuskalaa pala. Pistäppäs yv:tä.
Kiirehän tässä tulee jos meinaa juhannuskalat keretä saamaan, mutta on tässä humuaihettakin. Tänään pääsee vihdoin joelle, wuhuu!!!
Näillä näkymin selviän hengissä Juhannukseen saakka.![]()
Lapsi joka usein hymyilee silmissänne on suloinen
Vaan jos nauraa vanhalla iällä niin on vajaaälyinen
Minä en ole tottunut suremaan vaikka potilaat pois kuolee
Mutta käypää rahaa jos poltetaan se ajatus kyllä häiritsee
PTH08T220W on jo vantaalla,monen mutkikkaan vaiheen kautta![]()
Pitää miettiä listaa![]()
höyryä 17.1.2012 alkaen.
Jumakautaaaaa… Porautin Diablo Hybrideihin 1,5 ja 2 mm reijät hattuun. Killun kuristeella saa ylimääräiset blokattua veks, ja voin sanoo, että nyt on meinaan toimivat kalastuspiiput jussiksi. Eikä siinä vielä kaikki… Makukin parani…! Ihme homma aka oppia ikä kaikki, mutta isommat röörit paransivat makua huikeasti…!!!
Ei mulla muuta, jatkakaa… Hyvää Juhannusta kaikille. Muistakaa käyttää liivejä ja pissikää rannalle…!!!
Nyt tuli Jamon veneeseen joulu! 85 ja 102-senttiset lohet kammettiin just kyytiin!!
Anopin pöydän äärellä väsätty vaijerisetuppi toimii. Hyvä anoppi! Kolmas yritys Onen kanssa ja internjettiapujoukkoja kiittäen (Stolli, Charun..); tiivisteet kohillaan (eikä nestekammiossa) ja blue raspberry tankissa. Maistuu! Toimii!
Hyvää jussia kaikille!
Aijaij. Juhannuksen kunniaks tuli Koreasta seurantakoodi <3
Graphic designer
www.ahjopalo.com