Ihan komea boksi. Omaani laitan toiselle puolelle Hello Kitty tarran, ja toiselle puolelle piirrän kullin maalitussilla.
Ihan komea boksi. Omaani laitan toiselle puolelle Hello Kitty tarran, ja toiselle puolelle piirrän kullin maalitussilla.
Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL
Kromilla ja roinalla vaa kylkeen
Graphic designer
www.ahjopalo.com
Esmoke voikin alkaa säilyttää mulle yhtä pinkkiö ku ostan sen heti ku saan rahat kasaan/saan ton mamman puhuttua ympäri et tarviin ton boksin ;D
Joko kaupalla on duali mitä pääsee räpläämään, koskettelemaan ja haistelemaan?
Ei näitä kukaan kerkee päivitteleen..
510-liitin on kiinteä, eli ei säädettävä?
Jos esim. KFL+ on "modattu" vaikka Pipeline prolle, niin istuuko Kaiffari myös samalla mitalla tämän nokkaan? Tämä on minulle aika oleellinen tieto, mahdollisesta vastauksesta riippuu lähteekö ebox tilaukseen vai ei.
Toistaiseksi mulla ei ole ollut mitään ongelmia aton kontaktien, kanssa, vaikka mullakin on pipelinelle modattu kayfun. Meshiaton ilmareiän suuntaa en pysty takaamaan, jollei atossa ole säädettävää keskipinniä.
koskas mahtaa boxia lähtee liikkeelle?![]()
Tulipas tämä laitos ennakkotilattua kun ei ole pitkään aikaan mitään vapottelu tavaraa tullut ostettua. Ennakkotilaus Esmokelta ei vaan tullut mitään varmistusta sähköpostiin maksusta, johtuu varmaan ennakkotilauksesta?
Innolla kyllä odottelen millon postiluukku kopsahtaa![]()
Tarkistathan roskapostikansion varsinkin, jos sulla on gmailin sähköposti![]()
Tällä viikollahan noiden pitäisi liikkeelle lähteä aikaisempien puheiden perusteella. Odottelen tosin yhä myös PE tilaukseen laitettua Aerotankkia joka on näemmä yhä Keräilyssä. :P
Edit: Ja mulle on ainakin tullut sähköpostivarmistukset niin ennakkotilauksesta kuin normitilauksistaki.
Spoileri!
Huomenna voi olla että saadaan jo mustia eteenpäin ja sitten ke-to loput värit![]()
Sitä minäkin mietin. Onko tässä mennyt kaksi ketjua jotenkin sekaisin?