No esim 20w? Kuulostaa kyllä pirun hyvältä!![]()
No esim 20w? Kuulostaa kyllä pirun hyvältä!![]()
Ihan pakko narista viel tekstistä...
Miks ihmeessä comic sans fontti??? Voisko rumempaa viel löytää?
Eipä kyl silti vaikuta tekstit/ fontit mun ostopäätökseen. Koko ja toimivuus ratkaisevimpia
"FEAR stands for fuck everything and run."
Totta, itsekkin suosisin jotain perusfonttia. Saa lelumaisemman fiiliksen tuohon, tai sitten olen vaan liian pikkutarkka![]()
Se tahtoo olla niin että ihan sama mitä tekee niin aina löytyy joku jonka mielestä se on sysipaska/ruma ym.
Sen on jo tässä itse kahden vuoden aikana oppinut että kaikkia ei voi eikä pidäkkään yrittää miellyttää.
Jos jotain tuotteen tilannutta häiritsee tuo teksti liikaa niin infoa tänne päin. Katotaan hinta kohdilleen niin vaihdetaan omistajaaVärillä ei niin väliä, mutta pinkki sopis mulle parhaiten. Se on niiiiiin miehekäs <3
Istuu hyvin noiden räikeämmänväristen kanssa, mutta mustassa vähäsen tyylitön, olisi pitänyt olla verenpunaisin kirjaimin.
KGO & Twist
Teksti luo kunnon ol' skool henkeä tuohon. Persoonallinen kaiken kiinalaisen väärentämisen keskellä.
Vape since 30/05/2011
Westcoast Vape Squad still rollin'
"Mäkin jätin yhden omakotitalon ostamatta, koska katukyltit oli Times New Romanilla."![]()
Ite diggaan kyllä kovasti tosta fontista. Tuo vähä jotain näköö tohon. Muutenhan toi olis pelkkä laatikko jossa on pari reikääpakko sanoo että aika herkullisen hintanen on tuo boxi.
Perkele, pakko tähän on massit jostain keksiä.
Ps. On se kumma, kun firma ei saa minkään näköistä logoa laittaa näkyviin ilman vinkunaa.
Eh, imartelunahan tän ottaa, jos toistaiseksi ainoat murinat tullu fontista![]()