Joo itekki oon kattonu tota uutta forzaa ja näyttää ihan saatanan hienolta.![]()
Joo itekki oon kattonu tota uutta forzaa ja näyttää ihan saatanan hienolta.![]()
No joojoo, joku Le Minh on sanonu haastattelussa että "on nähnyt materiaalia joka saattaa kuulua Half-Lifen maailmaan". En ihan tuommoiseen luottaisi![]()
No kyllähän tuo kelpais (L4D3 myös) mutta uskon vasta kun näen![]()
L4D3 kyllä kelpais erittäin paljon.
Oli melkoinen pettymys tuo uusi Wolfenstein, ainakin näin ekan 30min perusteella. Munaton ja paperinohut taistelu yhdistettynä turhan geneeriseen menoon ja tylsiin aseisiin ei sitten innostanut yhtään. Eihän tuota alun perusteella pitäisi arvostella mutta ei sitten yhtään sytyttänyt.
Aijaa, minä olin alun perusteella ihan täpinöissäni joJa ei kun paranee kun siirrytään prologista pois, tässä meni kyllä muistaakseni enemmän kuin 30 minuuttia.
En ole muutenkaan kovin suuri FPS fanittaja, mutta ei tämä ainakaan minua takaisin shootereihin innostanut![]()
Hmmm.
Itselleni suurin pelikokemus vähään aikaan on ollut Dishonored. Mahtava peli, jota voi ehdottomasti suositella lähes jokaiselle. Vaikka tarinaa on haukuttu, itse koin sen mukaansatempaavaksi. Hiiviskely ja taisteluhan nyt oli pelissä aivan omaa luokkaansa. En muista milloin viimeksi olisi kontrollit olleet niin sujuvat. Ukko liikkuu ja loikkii tasan niin kuin haluat, ei tunnu tönköltä jne.
Steam-alen johdosta päätin vihdoinkin hommata ArmA 2:n ja Op. Arrowheadin, niin pääsee hakkaamaan DayZ:tä. Paljon on tullut katseltua kun velipoika pelaa, vaikuttaa loistavalta peliltä.
Kappas, viikon banaanit BF4ssa vaihteeksi. Tosin tällä kertaa avautumisesta airburst spämmeristä vähän reilummalla kädellä![]()
Parhaaseen tulokseen pääsee kun miettii DayZiä metsästyssimulaattorina jossa jahdataan ihmisiä.
Tuostakin taposta sain haukut koska on "epäreilua" kunsaaliskohde ei näe tappajaansa milloinkaan, pitäisi kuulemma antaa mahdollisuus vastata tuleen. Itqvinqparq ei kiinnosta.
Edit: Vähemmän yllättäen kikkailin taas NEA:lla ja ammuin saman jannun kahdesti. Järjetön valitus, toivomukset kuolemastani reaalielämässä yms ihan vain koska saalis ei osannut piiloutua tai väistellä. Siellä keskellä kenttää säätää jotain liikkumatta.
Dustinilla on peppu kipeenä. Ja tuo on vasta ensimmäisen tapon jälkeen.
Viimeksi muokannut beyonder; 24.05.14 kello 21:27.
Where we're going we won't need resistance
Hassuja bokseja ja putkia
"purista rungosta ja nauti kesästä" - Tomassino
Hauskaa luettavaa, kaveri ottaa vissiin pikkasen liian vakavasti tän homman. Pelihän on täysin armoton, ken leikkiin lähtee se leikin kestäköön.
Itsehän nappasin tuossa eilettäin Witcher 2:n Steamista kun oli 3,99€ alennuksessa, ja pääsin vihdoista viimein vähän sisään tähän peliin. Aika tukkoinen tuo taistelusysteemi, kun tottunut sulavaan Dark Soulsiin, mutta kyllähän tuo menee. Grafiikat, lavasteet ja ympäristö ovat aivan ykkösluokkaa ja tematiikka tempaa mukaansa.
Jotkut pelaavat tuota ropemaisesti olettaen muiden tekevän samoin. Kaippa täytyy tästä eteenpäin ropettaa itsekin hahmoa joka vihaa kaikkia.
Parastahan tässä on nuo idiootit jotka huutelevat friendlyä ja imuroivat hernepellon haisteluelimeen kun läpitte laskee.
So you're friendly son? Well I'm not.
Where we're going we won't need resistance
Hassuja bokseja ja putkia
"purista rungosta ja nauti kesästä" - Tomassino
No ompas varsin hupaisaa, juuri kun olis aikaa alkaa takomaan kerrankin Dark Souls kakkosta oikein urakalla, eipähän pleikkarin kontrolleri enää toimi PC:n kanssa. Aikaisemmin oon käyttäny tuota MotionInJoy -ohjelman kanssa, mutta nyt tuo vain takkuaa minkä kerkeää, eikä tunnista enää kontrollerin painalluksia. Ei auta uudelleen asentamiset eikä ajureitten lataamiset. Näppiksellä en kyllä tuota ala pelaamaan, tais tämäkin homma kuivua kasaan heti alkumetreillä![]()
On pirun vaikea selvitä hengissä hautaan saakka
ΧΞΣ - Non Serviam