Kellään kokemusta näistä akuista MISTerin kanssa?
Newise EH 18500 1000mAh 15A - Akut & laturit
Vaikuttaisivat hyvältä tuon 15A purkuvirran puolesta etenkin kun matalaohmisempia microja tässäkin nykyään käytän.
edit. Siis lähinnä kokemusta noiden akkujen pituuteen liittyen. Kasvaakohan napin liikerata noilla ihan tolkuttoman pitkäksi?
Sigelei 75WTC - G-Tube - Vertex RDA - Viggo RDA
Vähän tulee nappi noiden kanssa ulos, mua ei häirinny kun noita misterissä käytin.
Sama hintaluokka 18490 AWlla, jotka on 1100mAh, 16A purulla ja ainaki mallaa pituutensa puolesta.
onko tätä mahdollista saada pumpulisetupilla vuotamattomaksi kylkiasennossa ja samalla saada nautinnolliset höyryt? jos pumpulit laittaa kokonaan uriin, niin ei wikkaa edes täysin aukinaisella nestesyötöllä, jos taas laittaa vain puolet pumpuleista uriin niin wikkaa mutta vuotaa kyljellään. vai onko tuossa nesteensäädössä joku kikka mitä en tajua?
Minä erottelin pumpulin päistä haarat uraan ja jätin urien eteen tuuheat tumput jota vähä painelin dekkiävasten nesteen avuin. Ei ainakaan vielä ole vuotanu.
Tää on kyllä kohtalaisen uus tuttavuus itelle jotempa en vanno 110% toimivaksi setupiksi. Ei tuo ainakaan taskuja kastellu kun kävin auton alla makoilemassa.
Ite leikkaan saksilla olemattoman untuvan koko pumpuli pötköstä ja sen tökkään uraan, täyttää alle puolet urasta. Lopun sitten levittelen dekille tyyliin kaiffari. Ainakaan vielä en oo saanu tommosella setilla vuotamaan ja misterillä olen leikkinyt 3/13 asti ja viimeiset 7kk pumpulilla (ennen sitä mesh)
Niin ja auki on niin että ensimmäinen viiva on just pinnalla ja kestää mimmoset ketjuhöyryt vain ilman dryhittiä. Noita setuppi ohjeita on toki hankala kopioda jos ei oo just samaa PgVg suhetta nesteissä.
Täällä tungetaan päälekkäisillä dualeilla alempi tupaten täyteen, niin ettei enään kulje läpi vetäessä, vähän pakkia ja poikki, tämä levitellään dekille.
Ylempi on sellainen puikula jonka hännät uriin, toki sen verran paksut ettei läpi laske.
Konstit on monet... Omalta kohdalta alkaa olemaan paras stup noin ohmin luokkaa.
Alkuun pöllyttelin kehutuilla ja kireillä.
Oleppa muuten tarkkana ettet ole liian ahne, ja täytön jälkeen avaus aina väärinpäin.
Kyllä mister on vaan on loistopeli![]()
Mitään ideoita mistä sais mister 510 aton?ei oo vj modsilla eikä finvapella ja tekis miel kokeilla tätä peliä
Toimitus aika on kyllä erittäin paljon nopeampi kuin tänne raapustelu
Kaikkea ois kiva tilata ja ois varastossa, jos vaan saisin joskus rahat pois eräältä Turkulaiselta kauppiaalta
Tällähetkellä ei pysty tilaamaan mitään varastoon! Ja 10-15 kpl sarjoja eri osia ei kannata tilata kun ette niistä halua kuitenkaan maksaa niin paljoo kun tulisivat maksamaanmutta MISTer 510 satsia on tilauksessa ja pitäisi enskuun puolessavälissä olla satsi valmiina.
Terveisin pattitilanteessa oleva Kauppias!
Teksti pöllitty VJ-Modsin ketjusta
Itse olen saanut pumpulisetupin käytössä vuotamattomaksi laittamalla väljät mesh pötköt, joiden alareunassa on 45 asteen leikkuu, ilmauriin joiden päähän tulee pumpuli kiinni. Pumpuli pysyy aika hienosti aloillaan vaikka vähän maahan tipahtaisikin. Mesh estää hienosti ei toivotun nesteen kulun ja silti siirtää riittävästi nestettä pumpulille. Ainoastaan täytön jälkeen on muutaman kerran päässyt vuotamaan kun liian hätäisesti avaa nesteensyötön.
Nyt kun olen muutaman microcoil - pumpuli -setupin tehnyt, olen huomannut samanlaista probleemaa... Jos laittaa pumpulia niin vähän, ettei anna kuivaa, se tuppaa silloin tällöin vuotamaan kylkiasennossa maatessaan.
Pistän tähän yhden sanan joka parhaiten kuvaa sellaista setuppia, joka wickkaa hyvin, vaikkei nestesyöttä paljon auki olisikaan, ei vuoda, vaikka nestesyöttä olisi melko paljonkin auki, ja on muutenkin onnistuessaan kaikin puolin täydellinen; mesh.
Ite yksilta pari tiimaa koitin saaha tuota meshiwikkiä toimimaan mut ei.... sormista vain nahka paloi pyöritellessä :-) aina meni kasaan wikki keskeltä tai ei pysyny urissa jne. Onko se tuo ego2.pl 200 ja 400 meshi sitten vain niin paksua tiedä häntä
Ego2.pl mesh on aikamoista peltiä uskoakseni ja itsellä ainakin luonnistui huomattavasti paremmin jostain pehmeämmästä, muualta tilatusta. Saattoi olla Puffin #400, mutta en todellakaan lähde vannomaan.
Sanoisin tähän, että on mahdollista, mutta saattaa vähän vaatia ihmettelyä ennen kuin luonnistuu. Otin epämääräisen kuvan tuossa pumpuloinnin yhteydessä:
Tiedä sitten saako tuosta selvää, mutta täydet pumpulit menee urien pohjiin asti ja painelen pikkuesineellä lyttyyn, että jää paineelle hieman tilaa. Aivan vaakatasoon nuo ei kai juuri koskaan päädy, mutta melko vinossa ovat povarissa oleillessaan. Toistaiseksi ei ole tämä 510-malli vuotanut eivätkä nuo vanhemmat hybriditkään enää pitkään aikaan. Pari milliä on yleensä nesteensyöttö auki.
Vielä toinen kuva, kun sellainen kerta tuli otettua, tuskin paljonkaan iloa:
E: Ja tosiaan kyllä se itsellä jokusen pumpuloinnin otti ennen kuin aloin luottamaan siihen, että on vuotovarma. Tuo 2mm halkaisijalla oleva twisted singlemicrocoil tuossa yhdessä Misterissä muuten tuntuu vähän epävarmemmalta. Jos deckille jäi hitusenkin pumpulia niin tuppas kurluttamaan täytön jälkeen, joten päädyin niitä hieman harventamaan. Voi tietty olla, että sen kanssa ei vaan tarvitsisi niin paljon availla syöttöä tms.
Mulla on yhessä misterissä pumpale setuppi kiinni ja ei näytä tommoselta kun yläpuolen kuvissa yhtään.
Oon tunkenu ton dekin niin täyteen pumpulia kun siihen vaan menee ja uriin pikkupikku hapsut, eikä oo vuotanu tippaakaan.