Kyllä potkii Efest Purple 18350 aika uskomattomia virtoja noin pieneksi akuksi:
Test of Efest IMR18350 700mAh (Purple) 2014
Näitä meneekin siihen tahtiin, että laitan pikkuhiljaa lisää Efestejä tilaukseen. Onko jotain toiveita esim. erikoisemmista kokoluokista? En viitsi niitä turhaan hyllyyn ottaa pölyttymään. Purple 18500 ja 18350 saa nyt button-top versioinakin, joten niitä on tulossa. Samoin uutta 3100 mAh 20 A 18650 akkua pitäisi myyjän tiedon mukaan olla saatavilla.
Nyt on taas AW 18350 IMR varastossa. Myös muita kokoja hyvin hyllyssä:
AW IMR-akut - Akkula.fi
Oon kyl pirun tyytyväinen noihin 18500 Purple Efesteihin, omasta mielestä tuossa koossa ei löydy voittajaa jos näissä vaan käyttökaari on hyvä (aika näyttää)
INR18650-20R tai 25R ollu mulla luotto akkuja, mut noi Purple Efestin 18650 kokoiset vois kyllä olla varteenotettava seuraava päivitys.
Onko akkulalla tietoa että kehittääkö AW mitään uutta akku rintamalla. Meinaa jäädä pian muiden jalkoihin tai jo jäänytkin oikeastaan. Luulisi jotain keksivän tai on myyntikäyrä kovin alaspäin suuntautuva. Ei se enää kauaa vanhalla maineella ratsasta jos ei saa pian mallistoaan uudistettua. Oliskohan firma jättänyt tuotekehityksen tekemättä vai mitä ovat sössineet. Tai sitten pian laittavat jotain oikein hyvää markkinoille, no aika näyttää. Mutta pian on vain jo juna mennyt.
Sanotaan, että AW IMR 18650 on hiukan pudonnut kyydistä. 18350 ja 18490 ovat itseasiassa varsin hyviä vieläkin. Yritinkin jo vihjaista Andrewille (AW = Andrew Wang), että muut menee ohi vasemmalta ja oikealta, kun tarjoavat suurempaa kapasiteettia ja enemmän virranantokykyä 18650-luokassa. Ja jopa halvemmalla. Taisin silloin puhua juuri Efest Purple 18650 akusta (2500 mAh / 35 A). Hän ei kertonut mitään uutuuksia olevan tarjolla tai tulossa. Mainitsi kyllä tuo tiedossa olevan asian, että Efest on hiukan heikoilla jäillä tuon 35A mainostamisen kanssa, koska kennovalmistaja (LG) lupaa 35 A kuormistusta vain 75 s ajan ja kenno on virallisesti "vain" 20 A jatkuvaan kuormitukseen. No, on se silti 300 - 400 mAh enemmän kuin AW ja tuplavirralla ;-)
Kiitos kässittämättömän nopeasta toimituksesta!! Eilen n. Klo 16.00 maissa laitoin tilauksen sisään ja tänään akut postilaatikossa.
Kiitos ja kumarrus Akkulan suuntaan! Pisteet siitä, että jopa Turkuun postititte!If u know what I mean..?
![]()
Kiittää myös hän. Olin kyllä ehtinyt jo unohtaa että pienessä sievässä kolmen aikaan aamuyöllä tuli tuskastuttua edellisiin, eittämättä jo "jonkin" verran käyttöä nähneisiin 18350:iin ja tilattua vivoletteja Efestejä testiin pari. "Mikä kuori tää on?" - ja yllätys oli melekoinen kun tajusin että 1) olin tilannut akkuja jotka 2) olivat saapuneet nopeammin kuin olin ehtinyt saada muistini takaisinJa hintakin oli näemmä passeli
![]()
Rauma on kuitenkin lähempänä!
Vape since 30/05/2011
Westcoast Vape Squad still rollin'
Onko tulossa täydennystä 26650 keeppoweriin?
Mitenkähän tollanen keeppower imr 26650 battery for e cig 4200mah
mikähän tuolta mahtais löytyä sisältä, kun pitäis pari milliä saada pituudesta veks![]()
Sekä 4200 että 5200 mAh IMR Keeppower on tulossa n. 2 viikon päästä ihan reippaat määrät. Valmistaja ei paljastanut mitä kennoja käyttävät noissa akuissa, joten se jää nähtäväksi. Purkukäyrät sain molemmista malleista ja kapasiteettilukemat pitävät kohtalaisen hyvin kutinsa. Ihan 50A akkuna en mainostaisi, mutta kyllä se 30A jatkuvaa virtaa näyttää sietävän, kun alin purkujännite on 2,5V. Varmaan sellaisia muutaman kymmenen sekunnin vetoja voi 50A kuormittaa.
Niin Akkulassahan on akut jo valmiiksi edullisempia, kuin muualla.
Sanotaanko näin, että jos on tullut laitettua liikaa hintaa (eli hinta suurempi kuin jossain toisessa Suomi-kaupassa), niin ei muuta kuin palautetta tännepäin, niin katsotaan mitä voidaan tehdä
Joissain kennoissa saattaa vielä toimia koodi "halvalla", jolla saa 10 % hinnasta pois.