Oon kyllä ihan myyty tälle atolle, vaikka on 21mm ja reilu 3ml tankki mutta silti
_DSC2587.jpg
E: Vammasesti forum kääntää pystykuvat kallelleen :/
Oon kyllä ihan myyty tälle atolle, vaikka on 21mm ja reilu 3ml tankki mutta silti
_DSC2587.jpg
E: Vammasesti forum kääntää pystykuvat kallelleen :/
Viimeksi muokannut wapes; 09.05.14 kello 21:04.
^Imo oon sitä mieltä että Aqua pesee kaikki muut "silica"-atot mitä on, kaiffarin mukaanlukien. Misterin atoo ei ehkä, mutta toihan on rakenteeltaan hyvin samankaltanen, dualcoilille tosin.
Aqua 22millisenä (jolloin tankinkin tilavuus kasvaisi) ja rei'itetyillä posteilla olisi aika endgame -kikkare
Fighting the CLONEWARS since 2013
Ku vaan olis 22mm.. Vähän ku taifun, seki ku olis 22mm ni en ees kattelis kaiffarin suuntaan
Graphic designer
www.ahjopalo.com
23mm ei mua juuri haittaa. . Paitsi että geneeee!! Tee mulle 21mm putki?![]()
Fighting the CLONEWARS since 2013
2014-05-09 17.29.09.jpg
Vielä se red copper hommattava
WP_20140509_002.jpgIsokirja sanoo että pidä vain yhtä herraa, mutta vaikeaa se on
. Mutta ei huono olla vähän syntinenkin
välillä.
Hyvä kombo, saa sormet viilentymään tuosta tölkistä
kuva.JPG
Päivitetääs taas laitteisto kuva.
vapottimet.jpg
Japa japa
uploadfromtaptalk1399668257276.jpgMökkeilyä kera Hades/IgoM
"Iloinen mieli maksaa enemmän kuin sata euroa"
10.5.2013 Tilasin Finnvapelta alotuspaketin CE-5 klearolla ja perus ego-t akulla jota kuvassa esittää evodin spinneri.
Joo ja Liquan mentholia 24mg. Th:ta riittiTossa vielä avaamaton pottu.
IMG_4037.jpg
Eli tasan vuosi on menty eteenpäin ja tässä ollaan nyt:
IMG_4035.jpgIMG_4036.jpgIMG_4034.jpg
Eihän näissä edes ole kaikki vehkeet mutta pääpiirteittäin kyllä.
(Lisää on melkein kokoajan matkalla)
Lähtikö mopo käsistä? Ei... Se räjähti käsiin![]()
Toi jääkaappi on kyllä paha. Krapula aamun juomisen kun valkkaa leijonasta, salaatinkastikkeesta tai pohjasta niin millään ei pääse haluttuun lopputulokseen![]()
uploadfromtaptalk1399719321624.jpg
Viitisen kuukaitta sit tilasin egotikun lopettaakseni tupakoinnin ja tuossa on tämänhetkinen kokoelma..
Lisää modeja on tosin odoteltavissa tuon yhen ja ainoan lisäks että saan atot käyttöön..
On muuten vähän vtumaisen rähjänen tuo mun alin varaosa loota, taho löytää yhtikäs mitään sieltä![]()
Tulikohan liioteltua näiden tankkien kanssa
kayfun-tankit.jpg