Veikkaisin että keskiposti tai dekki on päässyt löystymään. Kokeile kiristää niitä.
Veikkaisin että keskiposti tai dekki on päässyt löystymään. Kokeile kiristää niitä.
Tuskin akuissa vika on ku kesken höyryjen katkoo. Veikkaisin et kontaktihäiriötä jossainpäin on, plussapostissa ehkäpä?
Täytyypä purkaa ja pestä samalla jos sieltä jotain löytyis.
ekaksi dekin kiristys, pikkasen liikahti kireemmäälle ahaa! no kokeillaas vielä plus posti, skriik skriik... onpas se löysällä, sormella pysäytin kiertelyn ja pihdeillä kireemmälle ja NAPS! plusposti poikkivoi tätä riemun tunnetta
![]()
Laita sähköpostia
Noniin taas toimii entistä paremmin. Meinasin jo säikähtää että one jää pitkäks aikaan hyllyyn mutta gixxeriltä varaosat suoraan hyllystä! Kiitos!
voiko onesta hatun desifioida 80% viinalla ja passaako laitteeseen efestin 18500 akut??
En osaa viinasta sanoa mutta nappi ei mene kokonaan kiinni efestillä
Diablo One on kyllä uskomaton laite. On jääny muut laitteet vallan käyttämättä.
Ihan mielenkiinnosta kyselisin että millä setupeilla porukka ajelee tällä laitteella? Itsellä on 0.32 kanthalia 4 kierrosta, 2mm vaijeria ja pieni palanen #200 meshiä päässä. Antaa hyvän setupin mutta taitaa wickata vähän liikaa kun tulee nestettä deckille. Ehdotuksia mitä muuttaa?
Mulla ainakin pelittää kuin höyrylaiva... Kaksi mm vaijeri, ohut mesh niin, että jää aavistuksen löysäksi aukolla, kolme kieppiä 32.... Erittäin helppo, mutta laite on vaakatasossa vain huulilla.
Kuristuspalaa odotellesse, koska Onen höyry on kuitenkin miellyttävämpi. Jos pääsisi samaan, olisi täydellistä...
Edit... siis hybridi odottaa palaa..
Viimeksi muokannut Höyrypää69; 08.05.14 kello 15:07.
Sama mulla en ole ensimmäisen tammikuun alussa hankitun Onen jälkeen muihin härveleihin koskenut, tai kokeillut olen mutta paskoja nuo muut härvelit on ei ne Onelle pärjää, hommasi toisenkin ettei tarvitse erimakuisten nesteitten kanssa puljata ja tankkia pestä kun eri nesteen vaihtaa.
Mulla 2mm 7/7 vaijeri meshi mitä nyt sattuu käteen tarttua ei tunnu olevan väliä mitä kietaisee vaijerin ympärille, 0.30 lankaa 3 kierrosta.
Täydellä akulla pöhöttää vähän turhankin kiukkuisesti, rauhottuu kunhan akkussa hiukan voltit laskee.
Kaikki saldoilla olevat B-class Blue Dragon Onet lähtee nyt tasan satasella!
Todd tykkäsi kovastikin. Ihmetteli vielä, että miksi One ei ole kaikkien huulilla.
Aika vakuuttavaa kritiikkiä.
KGO & Twist
Hö meinasin jo laittaa tilausta mutta ei ollutkaan verkkopankki mahdollisuutta. Himputti!
Ohan se perkeleen hyvä vekotin.
Graphic designer
www.ahjopalo.com