Kylläpäs oli pettymys tuo Faith buildi, respeccasin ja täytyy myöntää että perus str/dex buildilla + jouskalla tuli tehtyä huomattavasti pahempaa jälkeä. Keihäitä kun ei pysty sihtaamaan samalla tapaa kuin jouskalla kauas, ja melkeen lähempää sitten tempoo meleellä kuin lähtee riskeeraa castien kanssa. Verrattuna aikaisempaan buildiin, faith vaan ei oikein missään tilanteessa pärjää paremmin kuin puhdas melee jouskarilla. Infused aseita ei pysty myöskään buffaamaan ja kovin hyviä faithin kanssa skaalautuvia aseita kun ei ole vasta kuin loppu vaiheessa peliä, niin kyllä ekalle pelikiekalle kannattaa melko perinteinen meleesankari tehdä, tai sitten vaihtoehtoisesti puhtaampi mage. Muutamassa co-opissa tuo faith-build tuli kyllä hienosti esiin, kun avustettava pelaaja vie huomion ja itse pääsee paukuttamaan sen 19 Greater/Lightning Spearia + mahdolliset Emit Forced.
Kuumottelis kyllä tuo Dark Souls II. Eilen asensin koneelle, mutta vielä en oo ees avannutkaan koko peliä koska lupasin itselleni, että hoidan kaikki kouluhommat alta pois ennen kun kosken yhteenkään peliinJa pahasti siltä näyttää ettei vielä pariin viikkoon päästä harrastamaan sarjakuolemista.
On pirun vaikea selvitä hengissä hautaan saakka
ΧΞΣ - Non Serviam
Hehkutan vielä tota Wolf among Us lohkaisua Tell Tale gamesilta. Chapter kolmonenkin oli näköjään tullut ihan huomaamatta ja chapter 2 tuli hakattua tänään läpi.
Aivan upea stoori.
Lapsi joka usein hymyilee silmissänne on suloinen
Vaan jos nauraa vanhalla iällä niin on vajaaälyinen
Minä en ole tottunut suremaan vaikka potilaat pois kuolee
Mutta käypää rahaa jos poltetaan se ajatus kyllä häiritsee
Wolf Among Us on listalla, mutta pelaan sen vasta sitten kun kaikki episodit ulkona. Sama homma Walking Deadin kakkoskauden kanssa.
Piti uninstalloida Diablo, ei pelaaminen tuntunu enää hauskalta vaan työltä. Eikä se edes vittu palkinnut, kahden päivänä aikana 6 tuntia yrittäny farmata yhtä saatanan asetta eikä löytynyt. Eikä se ole edes legendary. Jospa palais pätsissä 2.1.0 taas kehiin.
Mikäs Riptidessä vikana? Taisin kahdella istumalla pelata sen läpi kuten ykkösosankin, se meleemättö on niissä varsin hauskaa.
Mä pelasin ekan Dead Islandin läpi parilla modilla.
1. Modi, jolla zombeilla oli random levelit alusta asti, ei siis skaalausta lainkaan.
2. Modi jolla tuli day/night cycle kaikkiin mappeihin. Pimeä toi aika paljon lisää jännitystä, etenkin kaupungissa.
Riptide on asennettuna, mutta en ole vielä saanut aikaiseksi pelata.
Dark Souls 2 nyt toistamiseen läpi, tällä kertaa kuitenkin Faith buildilla vaikka sitä dissasin. Nyt jos vielä jaksais ton pelata sinne NG++ saakka, niin alkas olee peli taputeltu.
Siitä sitten seuraava odotuksen aihe![]()
On pirun vaikea selvitä hengissä hautaan saakka
ΧΞΣ - Non Serviam
Humble Bundle storessa alkanu spring sale, muutamien tuntien välein vaihtelee shokki tarjoukset, kannattaa käydä kattomassa, joitain ihan hyviäkin pelejä hyvässä alennuksessa
^
Tuli eilen poistettua Batman huimaan ~7.50€ hintaan ja Auditorium niminen pikkupeli mikä kustansi ~1.5€.
Bioshock Infinity. Leuka putos miten omituinen juoni on saatu tehtyä, mutta helpotti heti kun pääsi räiskimään![]()