Sivu 156 / 257 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 56106146152153154155156157158159160166206256 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 3,101 - 3,120 / 5140

Aihe: Pelaajia forumilla? Yleisesti pelaamisesta!

HöyryGuru defuncta's Avatar

Sijainti
    HKI
    Siis Demon's Souls perustuu ihan eri universumiin kuin Dark Souls, DkS on vain "hengellinen" seuraaja. Peruspeli on sama, mutta kun DmS koukut oppii niin se on aika samoissa tasoissa DkS kanssa.

ps. Moonlight Butterfly kyllä pitäs kaatua ekalla

-

Respekkasin dexiin DkS2:ssa ja otin dual rapierit käyttään. Melkosen helkkarin kova combo, vaikka silti olen sitä mieltä että greatsword ja str buildi on melkeen paras ekalle läpipeluulle.

e. Luojan kiitos nää pahimmat bossit pelissä on optionaalisia. King Vendrick, pikemminkin King Assripper. Yks vitun swipe osuu ja oot mennyttä kalua vaikka olisit full Havelissa.
    Viimeksi muokannut defuncta; 02.05.14 kello 19:32.
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

Jotkut on verranneet noita Soulseja, että on samantyyppistä menoa kuin Dragon's Dogmassa?
    Osaako joku molempia pelannut kommentoida, että pitääkö paikkansa?
    Mä olen tuota Dragon's Dogmaa pelannut silloin, kun mulla vielä PS3 oli. Siitä ainakin tykkäsin, vaikka sekään ei helpoimmasta päästä ollut.

HöyryGuru Troll from behind's Avatar

Sijainti
    Pietarsaari
    No se ero nyt nopeasti tulee mieleen, että imo Dogmassa osa vaikeudesta piili huonohkossa pelattavuudessa plus toki se ryhmän säätely.
    DS on vain haastava.
    KGO & Twist

Lainaus Alkuperäinen postaaja Troll from behind Näytä viesti
    No se ero nyt nopeasti tulee mieleen, että imo Dogmassa osa vaikeudesta piili huonohkossa pelattavuudessa plus toki se ryhmän säätely.
    DS on vain haastava.
    Tuo on varmasti totta, että Dogma olisi voinut olla helpompi, jos pelattavuuteen olisi kiinnitetty enemmän huomiota.
    Siitä kuitenkin tykkäsin siinä,että poiketen monista nykyisistä peleistä, siinä ei suoraan voinut mennä pieksämään kaikkia vihollisia vaan kyyti oli kylmää, jos meni väärään paikkaan liian aikaisin.

Sijainti
    HKI
    Ei Dragon's Dogma mun mielestä ollut kovinkaan liki Soulseja, ostin sen itselleni juuri kun sitä verrattiin paljon, mutta ero oli aika mittava...

e. Tosin jos DD:stä piti, niin taatusti tykkää Soulseista myös. Samassa hengessä kuitenkin mennään, fantsumättöä

Höyrykone ktdd's Avatar

Sijainti
    Kuopio
    Pistetäänpä jo tänne kun viikon päästä release:

Save 15% on Bound By Flame on Steam

Vaikuttaa varsin mielenkiintoiselta ropelta.

Lainaus Alkuperäinen postaaja ktdd Näytä viesti
    Pistetäänpä jo tänne kun viikon päästä release:

Save 15% on Bound By Flame on Steam

Vaikuttaa varsin mielenkiintoiselta ropelta.
    Kiitokset tästä! Tuollainen oli tähän asti mennyt täysin ohi, kiinnostavalta tosiaan vaikuttaa.

Sijainti
    HKI
    Kylläpä oli todella liki etteikö huumori ois pian loppunut. King Vendrickiä yritin tappaa about 25-30 kertaa, kunnes lopulta RNG osui kohdille ja sain sen tapettua. Tuo kyseisen jannun sweep ja overhead iskut on kyllä jotain legendaarista, pahimmillaan yksi isku ja menoksi. Nyt kun on vihdoin kaikki optionalit tapettu ja kamat kerätty, vois alotella NG+:aa...

e. Who's the King now!?

Viimeksi muokannut defuncta; 02.05.14 kello 21:12.

Höyrykone ktdd's Avatar

Sijainti
    Kuopio
    Miten tuo näyttää niin puurolta? Etkö pelaa sen yhden softan kanssa joka tekee tekstuureista tarkempia?

Sijainti
    HKI
    GeDoSaTo? Meikällä se on pirun epävakaa, joten pelaan ihan perusmodauksilla jotka tein NvidiaInspectorin kautta. Vartoon että siihen GeDoon tulee vähän paremmin päivityksiä niin laitan sitten tulille, tuli tosi paljon grafiikkabugeja ja en jaksanut alkaa säätämään, kun halusin pelata Niin ja tuo on muuten vedetty photarin kautta laskien kuvan laatua, sepä se muuten.

Höyrykone ktdd's Avatar

Sijainti
    Kuopio
    Joo just tuo nimihirviö, en jaksanut googlettaa Toivottavasti fiksaa Durante jossain vaiheessa.

Höyrykone Barole's Avatar

Sijainti
    Kauhava
    Lainaus Alkuperäinen postaaja defuncta Näytä viesti
    Siis Demon's Souls perustuu ihan eri universumiin kuin Dark Souls, DkS on vain "hengellinen" seuraaja. Peruspeli on sama, mutta kun DmS koukut oppii niin se on aika samoissa tasoissa DkS kanssa.
    Kyllähän tuo tietämys kuuluu jo ihan yleissivistykseen, mutta jos nyt jotenkin tämä meikäläisen ajatus pitää kiteyttää niin on ihan eri asia pelata DmS ku DkS. Perusteet kyllä on samat. Vähän ku identtiset kaksoset, jotka on niin samanlaiset mutta silti niin erilaiset.

Ja pitäis pitäis, jos tietäis että usvan takaa mokoma löytyy. Ei ollu niin mitään kuusaa mimmonen bossi se perhonen on niin kävi kuolemaksi. Netistä kun ei etukäteen katota ohjeita.
    Do or do not, there is no Barole.

Höyrypää MTP's Avatar

Sijainti
    Järvenpää
    http://www.youtube.com/watch?v=XIx7Ot5Mq2Q

Täällä kun kaikki meuhkaa Dark Soulsista niin tossa olisi meikäläisen suosikki juutuubittelijan ajatuksia ko. teoksesta.

Höyrykone MrDelirium's Avatar

Sijainti
    Tanpere
    Mä palaan vähän ajassa taaksepäin ja hehkutan Saint's Rowta.

Ihan parasta!
    Lapsi joka usein hymyilee silmissänne on suloinen
    Vaan jos nauraa vanhalla iällä niin on vajaaälyinen
    Minä en ole tottunut suremaan vaikka potilaat pois kuolee
    Mutta käypää rahaa jos poltetaan se ajatus kyllä häiritsee

Sijainti
    Kauhava
    Ite oon nyt nautiskellu Borderlands kakkosta. Ihan veikeetä painella menemään Gunzerkerillä.

Sijainti
    Kauhava
    Lainaus Alkuperäinen postaaja kaleppo Näytä viesti
    Sääli että kerran läpi ja sit ei oikein enää innosta...
    Jos ei sama mättö eri hahmolla nappaa niin noinhan se on.

Bioshock maratoonin jos aloittaisi ykkösestä merihautajaisiin go.

Lainaus Alkuperäinen postaaja MrDelirium Näytä viesti
    Mä palaan vähän ajassa taaksepäin ja hehkutan Saint's Rowta.

Ihan parasta!
    Saints Row on loistava pelisarja, itse tykkään jopa enemmän kuin GTA'sta.
    Mulla on itseasiassa tällä hetkellä Saints Row The Third pelattavana (pelasin aikoinaan xboxilla läpi, mutta nyt PC:llä). SR IV löytyy myös, mutta sitä en ole vielä pelannut.
    SR 1 ja 2 on molemmat tullut pelattua pari kertaa läpi.

HöyryGuru Charun's Avatar

Sijainti
    Vantaa
    Tällä jauhetaan edelleen Skyrimiä (~130 modilla ), mutta nyt uudella innolla, kun sain sen pyörimään FullHD:nä ultra-graffoilla ilman minkäänlaista pätkimistä! \o/

Lainaus Alkuperäinen postaaja Charun Näytä viesti
    Tällä jauhetaan edelleen Skyrimiä (~130 modilla ), mutta nyt uudella innolla, kun sain sen pyörimään FullHD:nä ultra-graffoilla ilman minkäänlaista pätkimistä! \o/
    Mä kun luulin, että mulla oli käytössä monta modia, kun viimeksi pelasin
    En muista tarkkaa määrää, mutta jotain 50-60 välillä.
    Tuo pitää jossain vaiheessa ottaa taas pelattavaksi, varmasti tullut paljon modeja tässä välillä, kun en ole yli puoleen vuoteen tuota pelannut.

edit:
    Mulla ei pätkimisen kanssa ole ollut missään vaiheessa ongelmia, vaikka reso on 2560x1440 ja ultralla on menty. Ei tosin tällä koneella pitäisikään olla noin "vanhan" pelin kanssa vaikeuksia

Keskustelu Yleinen keskustelu

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

• Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •