Sivu 175 / 393 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 75125165171172173174175176177178179185225275 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 3,481 - 3,500 / 7859

Aihe: FastTech (Hong Kong)

Ja tulli huomioi tavaran hinnan, ei sen todellista arvoa.

Höyryttelijä

Sijainti
    Lahti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja teeäs Näytä viesti
    No pitääkin sit perua tilaus. En ees ajatellut tommosta asiaa, vaan luulin et voi ihan huoletta tilailla kamaa tuolta. Eipä siin sit mitää järkeä ole kun tulee yhtä kalliiks kun muualtakin.
    Ei tosiaa tuu yhtä kalliiks ku muualtaki. Fasttech on ylivoimasesti halvin paikka. Hyvä vertaus esim mod kickii, Suomessa 60€ ja fasttechillä 6€ Kamat vaa tilauksee useammassa tilauksessa ni ei oo mitää ongelmaa.

Höyryttelijä

Sijainti
    Lahti
    Ei helvetti mikskä säädöks nyt menee.. Palauttaako noi rahat jos laitan jotai tikettiä tonne tai vastaavaa?
    Ei jaksa kyl alkaa tilaa missää 10 erässä noit kamojaka..

Höyrykone zkys's Avatar

Sijainti
    Oulu
    No sieltähän voit perua koko tilauksen omista tilauksista ja saat rahat takaisin parin arkipäivän kuluttua...

Höyryttelijä

Sijainti
    Lahti
    Joo no sieltähä se onnistuukin. Kävipäs vituttamaan nyt tämä.

Höyrykone zkys's Avatar

Sijainti
    Oulu
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Jezze Näytä viesti
    Ei tosiaa tuu yhtä kalliiks ku muualtaki. Fasttech on ylivoimasesti halvin paikka. Hyvä vertaus esim mod kickii, Suomessa 60€ ja fasttechillä 6€ Kamat vaa tilauksee useammassa tilauksessa ni ei oo mitää ongelmaa.
    No nehän on aivan sama asia aito evolvin kick ja joku piraatti kikkare. Vittu järki käteen vaikka Kiinalaisesta puljusta onkin kyse. Ihmetteletkö sitäkin kun kaupassa cd levyt maksaa ja piratebaysta musiikkia saa aivan ilmaiseksi!

Höyryttelijä

Sijainti
    Lahti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja zkys Näytä viesti
    No nehän on aivan sama asia aito evolvin kick ja joku piraatti kikkare. Vittu järki käteen vaikka Kiinalaisesta puljusta onkin kyse. Ihmetteletkö sitäkin kun kaupassa cd levyt maksaa ja piratebaysta musiikkia saa aivan ilmaiseksi!
    Kyllä

Höyrykone zkys's Avatar

Sijainti
    Oulu
    Kyllä
    Älä huoli, tämäkin sinulle joskus vielä (ehkä) selviää, miksi asia on näin.

Höyryttelijä

Sijainti
    Lahti
    Elikkä 20e on kertatilauksen arvo posteineen mitä voi tilata?
    Kattooko ne jos tilaan 10pakettia samanpäivänä?

Höyrykone zkys's Avatar

Sijainti
    Oulu
    Ei, voit tilata vaikka 2000 alle 20€ pakettia samana päivänä verovapaasti ja se on täysin laillista.

Höyryttelijä

Sijainti
    Lahti
    Jotai 20-22€. Jos ne sanois tosta kun ite tilasin kuudel eri tilauksella ni kai mä toteisin vaa et no mitäs on niin paskat säännöt tms. Eipä tota ole edes missää kielletty.

Höyryttelijä

Sijainti
    Lahti
    Noh niin se on kai sit tehtävä. Onneks noilla nyt mikään kiirus ole..

Nyt on ihan pakko kysyä tähän väliin, että miks helvetissä kukaan haluaa maksaa esim. 200€ täysin samasta tuotteesta, minkä voi saada 50 eurolla?
    Onko tää taas näitä "status" kysymyksiä?

Ja tälläkin viikolla on tullut myydään -ketjuun muutama DNA30 piirillinen vehje. Epäilisin, että sen takia, jotta saavat vielä rahat pois, ennenkuin kaikki ostavat täysin samat vehkeet puolet halvemmalla kiinasta.

Höyryttelijä

Sijainti
    Lahti
    Mulle se on aika sama, että onko se joku kiina kikkare jos se kumminki toimii.

Höyrykone zkys's Avatar

Sijainti
    Oulu
    Mulle se on aika sama, että onko se joku kiina kikkare jos se kumminki toimii.
    Toivottavasti muistat tämän kun joku neekeri tai virolainen tulee ja vie työpaikkasi. Voi sitä varmaan ajatella pitemmälle kuin huomiseen asti.

Nii on mullekkin ja varmaan monelle muulle. Ei millän pahalla teille "status" ihmisille, saatte maksaa minuun nähden samasta metalli palasta vaikka 5 kertaa sen mitä minä , mutta samaa paskaa se on silti, siinä ei vaan lue, että se on "parempaa" paskaa.

Höyrykone zkys's Avatar

Sijainti
    Oulu
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Miguel Näytä viesti
    Nii on mullekkin ja varmaan monelle muulle. Ei millän pahalla teille "status" ihmisille, saatte maksaa minuun nähden samasta metalli palasta vaikka 5 kertaa sen mitä minä , mutta samaa paskaa se on silti, siinä ei vaan lue, että se on "parempaa" paskaa.
    T: Herra minulla on yksi 11usd maksanut kiinalainen klooni ja en ole mitään muuta ikinä kädessäni pitänyt.

T: Herra minulla on yksi 11usd maksanut kiinalainen klooni ja en ole mitään muuta ikinä kädessäni pitänyt.
    Mitä helvetin väliä? Se on aivan sama paska mitä pidät itse luultavasti kädessäsi, sun on vaan maksanut 300€ enemmän.

Höyrykone zkys's Avatar

Sijainti
    Oulu
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Miguel Näytä viesti
    Mitä helvetin väliä? Se on aivan sama paska mitä pidät itse luultavasti kädessäsi, sun on vaan maksanut 300€ enemmän.
    Niin se varmaan on. Eiköhän se varmaan riitä tämä tässä ketjussa. Sovitaan että päihitit minut. Hyvää jatkoa.

Keskustelu Kaupat

Kirjoitusoikeudet

• Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •