Sivu 33 / 44 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2329303132333435363743 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 641 - 660 / 871

Aihe: Miesten vuoro

  1. #641
    Höyrykone Teppa's Avatar

    Liittynyt
    07/2012
    Sijainti
    Vuorentausta
    Viestit
    4,071
    Ei siinä ole mitään pahaa jos ei lapsista tykkää. Niin määkin aina luulin. Mutta se tunne kun oma vastasyntynyt sinisilmäinen enkeli ottaa sormesta kiinni, ja vääntää naamalleen tahattoman hymyn. Se on se hetki jolloin sydän sulaa. Siinä on se rakkaus kaikessa kauneudessaan.
    Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
    Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL

     
     
  2. #642
    Höyrykone Barole's Avatar

    Liittynyt
    11/2012
    Sijainti
    Kauhava
    Viestit
    5,059
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Teppa Näytä viesti
    Ei siinä ole mitään pahaa jos ei lapsista tykkää. Niin määkin aina luulin. Mutta se tunne kun oma vastasyntynyt sinisilmäinen enkeli ottaa sormesta kiinni, ja vääntää naamalleen tahattoman hymyn. Se on se hetki jolloin sydän sulaa. Siinä on se rakkaus kaikessa kauneudessaan.
    Juurikin näin. Mä vihaan melkein kaikkia lapsia paitsi omaani. Ja ennen sitä kutakuinkin kaikkia. Mutta heti kun synnärillä sai mukelon syliin ekaa kertaa niin siinä oli isolla miehellä herkkä hetki kun tihrusilmä tuijotti ja tuhisi.

    En nyt silti sano että kaikkien pitäis lapsia tehä. On ihan täysin okei olla hautaan asti lapseton jos siltä tuntuu, mutta samalla tavalla jos toinen haluaa lapsia niin ei sitä voi poiskaan ottaa. Se on kuitenkin yks suurimmista, jossei suurin asia tässä maailmassa, eikä kenenkään pitäisi joutua tyytymään eriävään mielipiteeseen. Jos et halua lapsia, älä tee niitä, mutta älä myöskään odota että emäntä luopuis lapsista sun takia. En mäkään olisi koskaan voinu elää ihmisen kanssa joka ei koskaan aio mokomia hankkia.
    Do or do not, there is no Barole.



     
     
  3. #643
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Teppa Näytä viesti
    Se on se hetki jolloin sydän sulaa.
    Tämän paremmin en olisi asiaa osannut sanoa.

     
     
  4. #644
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    02/2014
    Viestit
    62
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Teppa Näytä viesti
    Ei siinä ole mitään pahaa jos ei lapsista tykkää. Niin määkin aina luulin. Mutta se tunne kun oma vastasyntynyt sinisilmäinen enkeli ottaa sormesta kiinni, ja vääntää naamalleen tahattoman hymyn. Se on se hetki jolloin sydän sulaa. Siinä on se rakkaus kaikessa kauneudessaan.
    Tuo se kai on. Ite väsyn kummilasten kanssa alle päivässä, omat lapset on tapettu kumiseinämän tai naisellisten e-kemikaalien taa, ja ny ku tuo ikä/vastapalan 30 kriisi tulee vastaan, niin vääjäämättä.. Vittu joo, miehinen vauvakuume.. Tunnen toki monia, jotka kanssani kokevat ettei ihmiskunta välttämättä kaikkein terävintä kynää minun dna:n jatkumattomuudesta menettäisikkään. Koiranpennun puutteessa siis vauvakuume.

     
     
  5. #645
    HöyryGuru Charun's Avatar

    Liittynyt
    02/2012
    Sijainti
    Vantaa
    Viestit
    9,244
    Lainaus Alkuperäinen postaaja kaleppo Näytä viesti
    Nyt on viikko tässä ihmetelty kun vieraina on ollut emännän sisko ja kaiketi puolivuotias vauva.

    Tiputetaan pommi heti ja sanotaan etten erityisemmin pidä lapsista, on ihan ok kun eivät huuda tahi kiukkua, toki pidin nassikkaa sylissä ja hölmöilin kuin idiootti,ja kivaahan se on, pistää miettimään vaan että miten vitussa kaikkien sanoma "kyllä sitten tykkää kun on oma" vois meikäläisen kohdalla pitää paikkansa.

    olenhan ollut itsekkin lapsi,ja vaikea sellainen,nuorena lähes mahdoton,ja kuperkeikkaiän jälkeen toivoton. parempiahan niistä pitää koittaa kasvattaa kuin itse,mutta entä jos?

    Tässä yön tunteina vaan pistää miettimään kysymyksiä että kuuluuko kaikkien jatkaa sukuaan,kuuluuko tykätä lapsista? Entä jos ei tykkää eikä tahdo?

    Havaitsin että jos viikon jatkunut koettelumus repi hermot riekaleiksi, en ole ehkä isä-ainesta, osa-aikaisena joo,niinä mukavina hetkinä.

    Ja itsetutkiskelu tuotti tuloksen että en jaksaisi, jatkuvaa valvomista, vastuuta...

    En tiedä. Vittu kaikenlaista. Osaltaan pohdintojen syynä on emännyys joka on lapsimyönteinen,itse taasen.. noh. Asia muutaman kerran pöydällä olleena tilanne on kai se että jossei lapsia,ei yhteistä vanhenemista.

    Eikä niitä oikein ole tehdäkkään, viikonloppuisäksi en rupea, enkä alulle pistä ja ole vain "isä tuolla jossakin".

    Vittu taas yhden kerran tätä elämää.
    Ei niitä muksuja kannata tehtailla, jos ei taho.. Toki tommonen on vaikee tilanne, jos ei noin isossa asiassa päästä puolison kanssa samalle aaltopituudelle.. Voi olla monesti suhteen päättävä näkemysero.
    Meillä emännän kanssa molemmat on jostain 12-14-vuotiaasta tiennyt, ettei kumpikaan halua mukuloita ja se oli suhteen alustakin jo selväksi tehty molemmin puolin.

    Muksuja en vihaa ja on sukulaismuksujakin tullut vaikka kuinka hoidettua, mutta ehkä riittävän paska faijan malli sai mut jo nuorena irrotettua "normeista"..
    Suhtautuminen on ollut melko kirjavaa; monet hokee, että "kyllä se mieli sitten vanhempana muuttuu" (no, vaikka muuttuskin, niin en mä rupee kuuskymppisenä mukulaa pyöräyttämään), faija jakso joka saatanan kerta vihjailla lisääntymistarpeesta (ei toki omastaan, mutta tyyliin "tänne mökillehän mahtus paljon lapsenlapsia juoksentelemaan" yms.), mutta eipä ole senkään kanssa tarvinnut paria sanaa enempää vaihtaa viimeseen kuuteen vuoteen (vastuutaan välttelevä juoppo paska, jota ei pahemmin meikäläisen seura ensimmäiseen 15-vuoteen kiinnostanu ja vissiin ruvennu vanhemmiten omatunto kolkuttamaan, mutta itelle riitti kun lupas vetää mua turpaan, enkä ole sen jälkeen nähnyt kun ohimennen jonkun yhteisen sukulaisen luona), mutsi ei oikestaan ole mielipidettään varsinaisesti ilmaissut, kai se on ollut sillä jo pidemmän aikaa tiedossa, että isoäitiä siitä ei tule..

    Tää maailma on muutenkin menossa niin kovaa vauhtia kohti persettä, että en itse vois edes kuvitella omille muksuille antavani moista "perintöä" ja väkeä tällä pallolla on nytkin aivan liikaa, eikä lisääntymistahti ainakaan laskemaan päin tunnu olevan..


    Jopahan tuli synkkää tekstiä.

     
     
  6. #646
    Höyrypää shadowwalker's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    tre
    Viestit
    699
    Jos en ois niin kännissä ja väsynyt niin jaksaisin kirjoittaa omaa näkemystä asioista mut vitut. ehkä huomenna sit. Oma ajattelutapa on jokseenkin kieroutunut ihmisyyttä kohtaan mutta olen kummiskin lapsirakas ihminen vaikka sitä ei vahingossakaan ulospäin huomaisikaan. kiitos ja öitä--->

     
     
  7. #647
    Höyryttelijä

    Liittynyt
    02/2014
    Viestit
    62
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Charun Näytä viesti
    Tää maailma on muutenkin menossa niin kovaa vauhtia kohti persettä, että en itse vois edes kuvitella omille muksuille antavani moista "perintöä" ja väkeä tällä pallolla on nytkin aivan liikaa, eikä lisääntymistahti ainakaan laskemaan päin tunnu olevan..


    Jopahan tuli synkkää tekstiä.
    Linkola se mullakin takaraivossa tykyttää, mutta silti tuo Teppan kommentti

     
     
  8. #648
    HöyryGuru defuncta's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    3,726
    Onko pakko jossei taho?


    Ei ole. Ei se riskin väärti ole jossei sittenkää tykkää edes siitä omasta lapsestaan.
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

     
     
  9. #649
    Linkola on mitä on ja ei itsekkään seuraa omia polkuja...Lääkitykset ym...
    Kahdelta tyttäreltä leikannu napanuoran niin jossain tuntuu...Kukin tyylillään edelleen

     
     
  10. #650
    Höyrykone True Puffin's Avatar

    Liittynyt
    06/2011
    Sijainti
    Rauma
    Viestit
    2,463
    Vaimolle oli rehellinen vuosia sitten ja kerroin, että en pidä lapsista. Oli aikamoinen apina selässä tämä juttu ja helpotti huomattavasti päästää tuo synkkä salaisuus sisältä. Omaa pojua kun odottelin maailmaan niin tunne oli sekava, koska mulla ei ollut mitään kunnon kontaktia siihen vielä. En uskonut, että oman lapsen syntymä voisi muuttaa ajatuksiani lapsista, mutta niin siinä vain kävi...tai ainakin oman lapsen kohdalla. Vieläkään en oikein välitä muiden lapsista, mutta oma on tärkein henkilö maailmassa.
    Vape since 30/05/2011

    Westcoast Vape Squad still rollin'

     
     
  11. #651
    HöyryGuru defuncta's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    3,726
    Aika samoissa meiningeissä mennään, kyllä oma tytär on itselleni se elämän ilo ja tarkoitus. Olen nuoresta miehestä asti halunnut oman perheen joten sinänsä lapset oli asia mitä toivoin tulevaisuudelta. En ehkä ihan tällaiseen tilanteeseen, mutta en kadu mitään
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

     
     
  12. #652
    Ei näitä voi verrata mihinkään ja oman elämän antais pois...

     
     
  13. #653
    Höyrykonkari djtimse's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Jämsä
    Viestit
    247
    No pientä tai oikeastaan SUURTA vitutusta kehissä..olen ollut vaimoni kanssa yhdessä yli 10 vuotta, kihloissa 10 vuotta, naimissa 8 vuotta..meillä on 6 vuotias prinsessan alku ja 2 koiraa..rivitalon pääty melkein uudesta rivarista ja vakityöt molemmilla..tai no näin oli hetki sitten nyt ei ole enään vaimoa..lapsenkin menetän kun asunto menee kaupaksi...samoiten koirat.ainut mikä jää on työt ja vapaus.kyllä se meinaa vetää miehen välillä aika herkille, kun tajuaa että kohta ei ole enään mitään minkä eteen on töitä tehnyt..kai sitä olisi vaan pitänyt tehdä vielä enemmän niin ei oltaisiin tässä tilanteessa..tosin eihän se pirukaan yksin tappele, että kyllä näihin melkein aina 2 osapuolta vaaditaan..no aika näyttää mitä tästäkin vielä tulee. että näin täällä.



    Modit: evic vt, kanger kbox, smok m50 ja vanhaa paskaa
    Atot: Bellus, Toptank, Subtank, kayfun lite x 6 ja drippereitä

     
     
  14. #654
    Höyrykone Hellraiser's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Blashyrkh
    Viestit
    3,336
    Jaaha..meikäläisestäkin tuli sitte lopussaki sinkku pitkien vuosien jälkeen--päätettiin exän kanssa laittaa kattilat lopullisesti jakoon kun elämä on pari viimeistä vuotta sellaista että kaksi ihmistä asuu samankaton alla lähinnä pienen lapsen takia..muu ei kaduta tai vituta kuin että pientä tytärtä on tietysti jatkuvasti ikävä. Muija muutti sen verran kauas kotiseudulleen takaisin että en näe tytärtäni kovinkaan usein.
    ”...kädet eivät kutsu meitä, vaan halu...”

     
     
  15. #655
    HöyryGuru defuncta's Avatar

    Liittynyt
    10/2012
    Sijainti
    HKI
    Viestit
    3,726
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Hellraiser Näytä viesti
    muu ei kaduta tai vituta kuin että pientä tytärtä on tietysti jatkuvasti ikävä. Muija muutti sen verran kauas kotiseudulleen takaisin että en näe tytärtäni kovinkaan usein.
    Tuohan se kaikista kamalinta on. Onneksi itse asun noin 3.5km päässä, niin saan nähdä lasta oikeastaan niin paljon kuin haluan. Exää taas ei kyllä kiinnostaisi nähdä ollenkaan.
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

     
     
  16. #656
    Höyrykone Hellraiser's Avatar

    Liittynyt
    12/2011
    Sijainti
    Blashyrkh
    Viestit
    3,336
    Vituttaa tosi paljon kun välimatkaa noin 650 kilsaa,,ei pysty viikonloppuna lähtee..pitää varata aina muutama päivä vapaata..onnex on kuitenkin vapaat tapaamisoikeudet.
    ”...kädet eivät kutsu meitä, vaan halu...”

     
     
  17. #657
    Höyrykone ktdd's Avatar

    Liittynyt
    04/2013
    Sijainti
    Kuopio
    Viestit
    12,342
    Moni haluaa rajoittaa tapaamisoikeuksia vain sen takia kun on ollut vittumainen ero ja ne ei nää omaa napaa pidemmälle, eli kostavat kumppanille rajoittamalla lapsen tapaamista. Tämmöisiä tapauksia tiedän valitettavan monta.

    Elatusmaksuja minäkin joudun maksamaan vaikka muksu on aika paljon mun luona, elatusmaksut menee sinne kenen luona lapsi kirjoilla on. Samoin lapsilisä.

     
     
  18. #658
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ktdd Näytä viesti
    Moni haluaa rajoittaa tapaamisoikeuksia vain sen takia kun on ollut vittumainen ero ja ne ei nää omaa napaa pidemmälle, eli kostavat kumppanille rajoittamalla lapsen tapaamista. Tämmöisiä tapauksia tiedän valitettavan monta.

    Elatusmaksuja minäkin joudun maksamaan vaikka muksu on aika paljon mun luona, elatusmaksut menee sinne kenen luona lapsi kirjoilla on. Samoin lapsilisä.
    Huutelen miesten ketjuun ilman munia, mutta kantsisko muuttaa soppari yhteishuoltajuudeksi?


    "Mitäs vattua. Mrs Darcy on mun mielikuvissa n. 50v rouvashenkilö"

     
     
  19. #659
    Höyrykonkari Hruogan's Avatar

    Liittynyt
    03/2014
    Sijainti
    Helsinki
    Viestit
    397
    Täälä huutelee viikonloppuisä.. mahollisuus olis kyllä vaikka joka ilta nähdä omaa 3.5v poikaa kun välimatkaa on vajaat 20kilometriä. Ihan jopa yökylään sais muksu tulla arkisinki mutta se ei mun työaikojen kannalta taho onnistua kun töissä pitää olla ennen päiväkotien aukeamista ja exälle ei millään käy että työmatkalla muksun veisin hälle kun pitäis herätä niin aikasin

    Ja iltasin muutamaks tunniks mun luokse hakeminen on aivan anaalista koska se käy jopa "macho" miehen tunteisiin kun muksu aina lähtiessä itkee että haluaa jäädä iskän luokse ja siinä sitten pitää koittaa keksiä joku hyvä selitys miksei se vaan käy.

     
     
  20. #660
    Höyrykonkari djtimse's Avatar

    Liittynyt
    08/2012
    Sijainti
    Jämsä
    Viestit
    247
    kyllä minullekkin on luvattu, että saan nähdä lasta vaikka päivittäin. yö kyläilyt onkin sitten oma haasteensa koska teen 6pvä/vko töitä ja pelkkää yövuoroa. mutta kyllä tulee maailma muuttumaan ja rajusti koska olen ollut neidin kanssa kotona aina niin ei ole tarvinut laittaa hoitopaikkaan ja sitten sitä ei olekaan siinä vieressä telmimässä, niin kyllä se varmasti musertaa kovemmankin kuoren..ja on murtanut kyllä jo monta kertaa vaikka asutaan vielä samankaton alla. nää on kyllä niin vittumaisia asioita, että ei näitä toivoisi kenellekkään..



    Modit: evic vt, kanger kbox, smok m50 ja vanhaa paskaa
    Atot: Bellus, Toptank, Subtank, kayfun lite x 6 ja drippereitä

     
     
Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

  • Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •