Akkunapa magneetit toimii jos jää falskaamaan.
Akkunapa magneetit toimii jos jää falskaamaan.
Mulla toimi ainakin aw 18490 koolla
Mut miks? G-tuben nappi on yks parhaista perustyypin napeista ellei paras. Nooh ei se misterinkään nappi huono oo![]()
höyryä 17.1.2012 alkaen.
Tuossa nyt paripäivää 510 misterin atolla kärryytellyt pumpulilla, ja ihan hyvin pelaa mutta voisi paremminkin :-) mm. Höyryntuotto misterissä nyt paljon heikompi kuin kaiffarissa. elikkäs minkälainen setuppi näihin on todettu parhaimmaksi? pumpulia paljon\ vähemmän, coili kuinka korkealle ilmareiästä, meshistä u-wikki?
1.5mm vaijeria, 200 meshiä päälle, 0.32:sta kanttaalia 3-4 kiekkaa
Ja sitä vaijeria mahdollisimman vähän uriin.
Katso tuosta miten misteriin tehdään toimiva setuppi https://www.google.fi/?gfe_rd=cr&ei=...jalippo+set+up
Pidä hyvä ihminen ne meshit pois Misteristä, ei tämä mikään ketun genesis ole. Dualmicrocoil 11 rundia .32 kanthalia pikkuneulojen ympärille.
Höyryntuotto Misterissä ei muuten voi olla huonompi kuin kaiffarissa. Mitenkään. Jossainpäin setuppia on vikaa!
Pidä ihmeessä hyvä ihminen ne bombullit erossa siitä misteristä, ei se mikään pumpulivehe oo. Pelkästä meshistä vaan wicki ja 3-4 kierrosta .32 kanthalia![]()
Vaikka nyt periaatteessa olis kivakin vääntää mesh vs. pumpuli, mutta Misterin kohdalla pumpulin paremmuus on kuitenkin fakta eikä mielipide joten en juurikaan arvosta, että uusia tulokkaita yritetään meshin pariin johdattaa.
Onhan se vittumaisempi saada alkuun toimimaan meshillä mutta kyllä se setuppi sitten toimiikin sen pari kuukautta, melkeimpä ilman huoltoa. Suorituskykykin on meshillä parempi joten voit minun puolestani työntää "faktasi" vaikka sinne mihin päivä ei paista. Siitä kyllä ollaan samaa mieltä että turha tästä on vääntää, tosin mesh on parempi.
Kummatkin toimii sekä mesh että pumpuli, itse kokeilemalla mieleinen![]()
Ootko naamapeikko saanu toimimaan tuon misterin singlenä vai onko duali mitä se pumpulin kanssa vaatii? Itse en ole myöskään tyytyväinen microcoil+pumpulin höyryntuottoon. Huomenna teen kyl meshisetupin. Todettu helvetin hyväksi.
Jotain singlenä jää puuttumaan, todennäköisesti sama mitä myös meshin kanssa. Tarkemmin en ole hommaa analysoinut, mutta kai päällekkäin olevissa coileissa tulee se höyry täydeltä laidalta tmv. Toinen ilmaröörin välittömässä läheisyydessä ja toinen kauempana. Vierekkäin ei oikein sytyttänyt.
E: Oon itseasiassa miettinyt, että vois tehä saman kaavan dualin hitusen paksummasta langasta ja laittaa meshiä sisään. Ei vaan löydy kuin noita peltimeshejä joten vaatis kai tilausta.
Viimeksi muokannut Naamapeikko; 22.04.14 kello 03:36.
Onkohan sormiruuvit liian löysällä? Vastusta tulee 0,2 ohmia lisää jos niitä ei kiristä pihdeillä ja höyryt jäävät todella vaisuiksi. Kaiffarissa ruuvit menevät riittävän kireälle, mutta sormiruuvilliset atot joutuu aina kiristämään pihdeillä varsinkin jos käyttää paksumpaa ja jäykempää kanthalia.
Itselläni Mister510:ssa 1,1ohm microcoil pumpulilla, höyryt ovat vähän paremmat kuin kaiffarissa ja akku (25R) kestää helpostikin 2 vuorokautta/yli 10ml nestettä, jonka jälkeen akun varaus vasta 3,6V paikkeilla. Single coilin etu on ettei tarvitse päivittäin vaihdella akkuja, ja hyötysuhde on paljon parempi kuin subohmeilla.
En nyt sano mitään meshin tai pumpulin paremmuudesta, molempia käytän satunnaisesti eri atoissa fiiliksestä riippuen. Mutta ylläolevaan viitaten olen kyllä itekin lämmenny noille microcoileille. Antaa hyvin lämpöö ja hyvät höyryt ilman että tarvitsee välttämättä tehdä dual coilia tai hullunmatalaa subohmia. Pienillä akuilla ajeltaessa microcoilit ihan ehdoton.
Kolmessa kaiffarissa sekä misterissä samanlainen setuppi, 3x0.2 langasta punottu 2milliä paksu n.1.1 ohminen microcoili. Kaiffareissa höyryntuotto ja maku mainio mut misterissä melko vaisua. Kiristelin nuo ruuvitkin pihdeillä. Voi olla etten vain osaa tuota nesteensyöttöä säätää kun välillä puskee kuivaa ja välillä kurluttaa. Myöskään en ole keksinyt onko pumpulin parempi majailla urissa vai dekillä... nooh kokeillaan tuplana ja meshillä :-)