Battlelogiin vaan. Sinne tuli presetit eri luokille.
Battlelogiin vaan. Sinne tuli presetit eri luokille.
No en tiiä, mutta toimii aivan pirun huonosti tai huonommin. Vissiin sitten joku lägiaalto menossa.
Tekken Tag Tournament 2:ssa vielä yksi kiva mauste/pelimuoto lisätty.
Eli kuten nimikin kertoo, pelataan kentällä pareittain tiiminä.
Kaksi hahmoa pelattavissa, tosin yksi kentällä kerrallaan. Ohjaat niitä yksin tai molemmilla kavereilla omat.
Niin Helkutin hyvää viihdettä pelata kaverin kanssa tiiminä netissä muita urpoja vastaan.
Sellaista läpystä vaihto-meininkiä ja tiimihenki on korkealla. "Voitetaan yhdessä noi mulkut".
Tavallinen Team muoto löytyy myös, max 8 hahmoa per pelaaja ja tässäkin Tag-tyylisesti voi vaihtaa kahden hahmon kesken ja kuolleen tilalle tulee aina seuraava hahmo listasta uuteen matsiin.
Jäi kauan odotettu Tekken 6 hyllylle samantien kun TTT2 tuli Ps3:lle.
Ei ilman tag-muotoa ole enään tämän jälkeen hauskaa
Toki tässäkin pelissä voi pelata Solona, mut kyl se vähän sellasen hikisen kuvan antaa kun saa extra health ja iskuvoimaa.
Tosin kahdella hahmolla voi tehdä tag-pomputtelucomboja, Solona ei.
Viimeksi muokannut Natsu; 11.04.14 kello 22:23.
The real sin is averting your eyes and failing to believe in anyone.
Hyi hitto. Tollanen kuiva tylsä tekninen vakava hahmo.
Lore-larppaajien lemppari.
Tai no onhan Jin "SE" hahmo, mulle ei oo vaan koskaan iskenyt.
Mua ei Motomoto tollaset saksipotku, propellijalka, kakssuoraa-lyönti, kieriikieriiKoukku! -Jinit yllätä.
Laserit väistää sidestepillä tai kyykyllä jos Devil Jinillä siihen alennut, joudut ilmaiseksi maaliksi
True Ogreltakin lähtee niin yllättävää settiä et sanot ittelles kesken matsia "Mitä vittua nyt taas?!" kun mylly lähtee käyntiin
Ärsyttävien hahmojen listassani luki kuitenkin JUN Kazama, yleinen nyyppähahmo.
Jin on mulle liian palikka pelattava, Devil Jinillä joskus sählännyt, parempi "flow" sen liikkeissä.
Normi-Jin vähän tök tök.
Jiniä vastaan mielenkiintoista pelata jos pelaaja ei viljele noita perusliikkeitä vaan helpon voiton toivossa.
Hyvää pelaajaa vastaan tulee aikas tekninen matsi ja siin katotaan just enemmän pelisilmää kuin et kuka osaa 10-hit combot. Tosin silloin Jinin tehokkaat perusiskut rankaisee aika kovia paukkuja.
Menee "meidän tekkenhahmo on kovempi!!"-munanmittailuksi mut saa mennäkin, hauskaa.
Miten tässä pelissä muuten haastetaan/invite kaveri onlinepeliin jos haluaa matsia sen kanssa?
En ole koskaan kokeillut...tai veli vissiin haasto alkuaikoina kavereitaan mut ite en ole testannut.
Viimeksi muokannut Natsu; 11.04.14 kello 22:31.
The real sin is averting your eyes and failing to believe in anyone.
Wishlist deal hunttereille : IsThereAnyDeal.com
Importtaat wishlistin -> ilmoittelee määritellyin aikavälein s-postilla / sivuilta voi katsoa mihin hintaan ja missä peli on halvimmillaan.
"Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~
Tuli pelattua bf nelosta pitkästä aikaan, eka rundi meni kohtuu hyvin. Tapot 26/1. Hauskaa oli se kun peli hidastuu joskus kunnolla, niin vaikuttaa joltain hidastetulta sota leffalta![]()
Viimeksi muokannut Dehumanized; 13.04.14 kello 01:53. Syy: Muisti härö
Meikäläisen neljä kovaa, pakkaukset löytyy myös jokaiselle. Pitäisi joku vitriini hankkia näille että sais edustavasti näytille, yhteensä 13 eri pelikonetta tässä huushollissaPaketit ja pelit vielä päälle niun tila alkaa loppua kesken :/
Preparing for the Vapocalypse
Eikös noitten pitäs olla telkkarissa kiinni, eikä missään hyllyssä/vitriinissä..?![]()
Mahtava!
Sinne meni.
CCPGAMES.COM - Press Releases
Vaikka en mörppejä enää pitkään aikaan oo kerennyt pelaamaan, harmittaa silti. Tota olis ollut kiva kokeilla.
Lapsi joka usein hymyilee silmissänne on suloinen
Vaan jos nauraa vanhalla iällä niin on vajaaälyinen
Minä en ole tottunut suremaan vaikka potilaat pois kuolee
Mutta käypää rahaa jos poltetaan se ajatus kyllä häiritsee
Parin päivän tehokuuri Demon's Soulsia on tuottanut tulosta, enää olis 5:nen ja 1-4 jäljellä. Tower of Latria oli kyllä aivan järkyttävää sontaa, tai lähinnä se 3-1 kun mä eksyin sinne monta kertaa. Bossit koko mestassa oli kohtalaisen helppoja, kuten tähän mennessä kaikki paitsi Man-Eater.
"Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~
Nyt on kyllä melko pakko laittaa Final Fantasyt tulille. Ainoa jonka olen kahteen kertaan pelannut oli FF9, koska mainio satupeli. Kasissa toisaalta selvästikin paras lore mitä missään pelissä on ikinä nähty, mutta vois varmaan seiskalla alotella. Missähän pleikkari piileksii.
E: Toisaalta Aeriksen kohtalo voi olla hieman liikaa tässä vaiheessa.
Viimeksi muokannut Naamapeikko; 18.04.14 kello 20:19.
Demon's Souls vihdoin läpi, mukavaa darrapuuhastelua kun koko ehtoon tässä sitä mätkin. Pikkasen meni ehkä turhan helpoksi loppua kohden, paitsi False King Allant oli kyl aika pahis sekä Old King Doran. Vielä vois kerran tirvasta läpi ja sitten odottelis Dark Souls 2:en.
KartSim on tällä hetkellä Steamin Greenlightissa. Vaikuttaa todella mielenkiintoiselta ajelupeliltä, saataisiinkohan vihdoin realistinen karting-simulaattori pelimarkkinoille? Innolla odottaen kehitystyön hedelmiä.
Löytyykö täältä muuten muita ajopeliharrastajia?
PSN: SakkeMO, saa lisätä.
Preparing for the Vapocalypse
WRC -pelisarjaa on tullut ajeltua vuosikausia, GT:t on myös tuttuja. Simuista en niinkään ole innostunu, RBR kokeilin, ei ollut mun juttu. Varsinkin kun padilla tykkään vääntää noita. Vuosi sitten hommasin Logitechin g27 ja wheelstandin, ajelin muutaman kuukauden, mutta ei vaan ollut mun juttu, kovempaa pääsen padilla![]()