Helsinki 00000 on Ilmalan lajittelukeskus helsingissä jossa lajitellaan kaikki postit ja sieltä ne lähtee eteenpäin.
Helsinki 00000 on Ilmalan lajittelukeskus helsingissä jossa lajitellaan kaikki postit ja sieltä ne lähtee eteenpäin.
Kiitokset! lagittajalle ja larmalle vastauksista.Eipä tullissa ainakaan..osaa olla hollilla.Mites nuo alle 22e paketit,tarviiko tullata jälkikäteen periaatteessakaan.?No talle päivälle sentään MM:n ja Ruchalskin paketit sentäänjotka tuntuvatkin jo pikaposteilta.
Viimeksi muokannut Pössy61; 08.04.14 kello 20:27.
Kiinan postilla rekisteröity paketti tasan viikossa fasttechilta suomeen. Eli se oli ainakin tällä kertaa nopee, mutta luulen ku oon ny tätä ketjua luekellu et se riippuu ihan tuurista miten nopsaan tulee. Tilaa sit millä kuljetuksella tahansa.
Pilveä mä metsästän, tahdon saada suuren
Atot: H-Dripper #0256, Subtank Mini
Modit: G-Tube #85, SS Owl 18500 #253, VTC Mini, Nebox,
Nesteet: Health Potion, Mana Potion, Love Potion, Stamina Potion
Tänään olisi noudettavissa SilverDog v1 klooni :3 tänään saa väkerrellä ton kanssa ja raivota korkkaavista ruuveista kuten kiinalaisilla on tapana![]()
Mulla on kans kaikki muut tullu paitsi 9.3 lähteny.
Tänään postista haettenu 3 pakettia, jopa 2.4.2014 lähetty tuli tänään, mutta 9.3 lähetetty loistaa edelleen poissa olollaanPistin just viestiä ft.lle et alkaa tutkiin oisko vaikka lentokone tipahtanu. Mistäs näistä tietää...
Ei noista omistakaan 9.3. paketeista ole mitään havaintoa. Laitoin pari päivää sitten FT:n suuntaan kyselyä, saa nähdä milloin kerkeävät vastaamaan![]()
Kaikille jotka suunnittelivat fasttechin kuparisen nemmyn ostamista, jättäkää hyllyyn... Putki lyöty kasaan ja lakattu päälle, omassani vitusti valumia. Näin paskoihin kierteisiin en oo törmänny ikinä. Väkivalloin pitää vääntää jos meinaa käyttää jotain muuta kuin 18650+kick, luultavasti juuri tosta lakkauksesta johtuu.
Harjattu messini stingray clooni taas uuuuuh, vähintään yhtä hyvät kierteet kun aidossa nemesiksessä. Ainut vika oli liian lyhyt pikku pinni siellä napissa joka aiheutta napin vaappumisen. Vaihdoin sen päikseen kupari nemmysta ja nyt on 1 täydellinen paketti.
9.3 paketeista:
We will arrange a replacement or a refund if we get reply from Singapore post. But it will take 2 months for them to investigate into it whcih was confirmed by Singapore post.
Where we're going we won't need resistance
Hassuja bokseja ja putkia
"purista rungosta ja nauti kesästä" - Tomassino
Kyllä saapuu taas ihmeellisesti. Just ilmesty yksi jolla kesti vaan viikko ja saapumatta on läjä jotka olleet matkalla kolmisen viikkoa.
Onneksi kaleppo "kehui" tuota squape kloonia, ei haittaa niin paljoa vaikkei oma sitten tulisikaan![]()
Toki laitoit suoraan postitoimistolle viestiä etkä FT:lle?
e: http://www.e-savuke.com/vb/kaupat/92...skustelua.html
Avasin ihan ticketin sieltä supposrtin kautta ja tuli tällänen vastaus:
"
Sorry for this issue.
We are working with the post office about this issue, please kindly wait for the updating.
Thanks for your understanding."
Tämmöinen
$12.99 Trident V2 Style Rebuildable Dripping Atomizer - stainless steel at FastTech - Worldwide Free Shipping
Ilmareiät on kuvan perusteella hieman killissä, haittaakse?
1674700-2.jpg
Ei ole dremeliä, enkä jaksaisi juuri nyt hommata. Menisiköhän tuo kiinanpelti puhki tavallisella iskuporakoneella?
Vaan onko tuo kuitenkaan verrattavissa Atomiciin tai Zenithiin? Tarvitsisi vain yhden hyvän dripperin, ja vaikkei tuo nyt paljon maksa, niin jos FartTechiin tai jonnekin muualle tulee pian noita em., niin ei tässä niin kiire ole.