Tästä ei homma heterommaks mee, poliisin herkut paikallaan 0,22ohm ja huhhuh, pikaisen tunnin testin jälkeen pesee kanthalin 3-1![]()
Tästä ei homma heterommaks mee, poliisin herkut paikallaan 0,22ohm ja huhhuh, pikaisen tunnin testin jälkeen pesee kanthalin 3-1![]()
höyryä 17.1.2012 alkaen.
En usko, lähetä tänne niin testaan. Pistä joku hyvä ato vielä nokkaan ja litra lientä kyytipojaks![]()
höyryä 17.1.2012 alkaen.
Puffi mitä ihmettä!?
IMG_3999.jpg
Ostin siis kaiffarikloonin ja akkulaturin.
Sain karkin kaupanpäälle![]()
Löyty autosta (melkein) sopiva vapoteline
kuva 1.jpg
Itellä on audi kans ja mukiteline samassa kohtaa (tollanen neliveto merkki puuttuu vaan) ja tein eilen hätäpäissäni sillain et leikkasin 0,5l limpparipullon keskeltä poikki ja löin sen tohon, mahtuu 3 mekaanista möllötteleen siinä eikä tarvii pelätä et kusee nesteet taskuun. Parempaa ratkaisua miettiessä se kelpaa
Pilveä mä metsästän, tahdon saada suuren
Nautilus saapui!
Nyt on riittävän hyvä laitteisto etten toivon mukaan lähde laittamaan enempää rahaa "harrastukseen" ennenkun jotain hajoaa. Tankissa copsan green cloudia joka uppoaa helekutin hyvin.
Tarjousjalipot tuli!
Joku combobreakeri siellä seassa![]()
No äläpä mitään. Kun foorumille tulin puoli vuotta sitten, niin olin varma, että pärjään just tuolla samalla kompolla. Sen lisäksi en tykännyt yhtään pohjanapillisista saatika mekaanisista ja rba:sta.. Noh nykyään mulla ei oo muuta käytös kuin mekaanisia pohjanapillisia rba-atojen kaverina!![]()
"Mai brata from anata mata!" -wiitis
Arvosteluja ja muuta härväystä: http://www.youtube.com/user/ColdAirVapes
https://soundcloud.com/forcevalt
Höyryttelyn aloitus/Tupakoinnin lopetus: 22.11.2011
Tarviiko sanoa mitään ?
Jätän nämä kuvat tähän muiden kiusaksi
Kivekset pidän itse ja lapset .... vaimoa voin lainata vähän akulle
Aku #053
Aku #053.jpg
Aku #053..jpg
Aku #053...jpg
Aku #053....jpg
Aku #053.....jpg
Tilattiin pomon kanssa tiistaina kaikkia El Toro testiputeleita ja mitäs tänään saapuikaan.Nämä kaikki kolme on ihan mahottoman hyviä, huomenna töissä pääsee sitten makustelemaan kolmea muuta ja sen jälkeen pakko pistää tuleen isoja pulloja.
![]()
Ps. Aika perkeleen ripeää toimintaa. Iso peukku.![]()