"Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)
Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista
Yes pidetää perjantaina valasbileet
Vois itsekin hommata poikasen vielä![]()
"Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)
Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista
Ai stana... Ohan mulla yx rausku ja toinen pitäs uiskennella rantaan vielä tällä viikolla![]()
höyryä 17.1.2012 alkaen.
Perjantaina piina on vihdoin ohi.. Palavereja sovittu jo kasa ensiviikolle joten aika turvassa ollaan. Ei voi muuta kun rakastaa tuota työpaikkaa ja olla kiitollinen ystävälle joka mua paikkaan suositteli. Ei ole parempaa..Ikkää ollu näin iloinen jostain koeajan päättymisestä..
Niin ja wbox on iiiihana![]()
Eko Voodoo wool+Niobium wire 0.25. Ajjjjjjjjumalauta!!! Nyt tajuan miksi silicaa parjataan![]()
Lapsi joka usein hymyilee silmissänne on suloinen
Vaan jos nauraa vanhalla iällä niin on vajaaälyinen
Minä en ole tottunut suremaan vaikka potilaat pois kuolee
Mutta käypää rahaa jos poltetaan se ajatus kyllä häiritsee
Verkkoja uudelleen vesille ja viikonloppuna treffit varsin kiinnostavanoloisen naisihmisen kanssa.![]()
Eikö sulla tullu ero vasta tyyliin 2 viikkoa sitten? Aika nopeasti uutta matoa koukkuun![]()
Jep. Lopullisesti pari viikkoa sit joo, onhan tässä toki välit tasaisesti heikentynyt siitä ~marraskuusta asti kun toinen muutti toiselle paikkakunnalle. Ja niin no, mä oon aina ollut ylianalyyttinen ihminen asioiden suhteen ja nyt löyty oikeasti kiinnostava tyyppi niin päätin että vittuakos tässä, heittäydytään ihan kunnolla impulsiiviseksi sitten. Ei sitä koskaan tiedä.![]()
Äijähän on ihan oikea Panomies![]()
Juuri näin. Laastarihommat on paskoja, vaikka tuntuis miten hyvältä niin jossain vaiheessa saattaa alkaa kaduttamaan. Tämä siis kaikella rakkaudella, mistäs me tiedetään käykö thorokselle välttämättä niin. Toivotaan parasta!
Kun jos hyvin käy, niin mulkkusetä tässä on asian ytimessä. Ota sitten paljo salakuvia niin voidaan ihastella porukalla uutta valloitusta!![]()
Do or do not, there is no Barole.
Tilasin vapeonilta litkuja tiistaina ja tänään tuli paketti. Nopeaa toimintaa.
Kymmenes setuppi RSST:hen ja nyt maistuu Harvest Berry siltä miltä pitääkin. Yhdeksäs setuppi toimi jo vartin mutta sitten rupesi maistumaan palanut, ei ole helppoa olla peukalo keskellä kämmentä. Lopussa kuitenkin seisoi, kiitos siis.