Itsellä menny nyt ok...mut välillä...on vaikeaa kuulla sitä narinaa turhasta paskasta jolla ei mitään merkitystä ja oikeutusta....Naiset on mitä on ja en mäkään mitään ala pyytämään.
Monesti miettiny että pistäis ton harrasteauton pakettiin ja prätkänlaukkuihin omat tavarat ja menoks.....Tenavat ihan just maailmalle niin jaksaako tuota katsoa jos se ei muutu
En todellakaan...jos ei itse muutu
Alkoholisti en ole ja en tupakoi...
Vapaa viikonloppu pitkästä aikaa ja hain kaljaa...paskaa taas niskaan että silleen???
Tulipahan mietittyä että mikä meni pieleen. Yksinkertainen asia: tuo suohirviö yritti muuttaa minua "sopivaksi" tossunalaiseksi. Sehän ei käy koska en ole moinen. Seuiaavalle tehdäänkin heti selväksi ettei moinen käy. Jos ei kelpaa juuri sellaisena kuin olen, sopii etsiä se narri jostain muualta.
Tuli oltua tuossa muutama tunti itsekseen "kotona". Kokoajan oli sellainen "näin on hyvä" fiilis ja poppi soi. Suohirviön ilmestyttyä takaisin ei ole saanut istua edes varttia ilman häiriköintiä.
Enää viikko.
Where we're going we won't need resistance
Hassuja bokseja ja putkia
"purista rungosta ja nauti kesästä" - Tomassino
Enää 3 tuntia.
Muutto takana, elämä edessä. Tällee kornisti sanoen. Töllö pauhaa taustalla ja vanha Saunalahden prepaid-nettitikku pelittää jopa siedettävästi.
Vihdoin alkaa helpottamaan.
Ylöjärvelle, tähän Mikkolantien uusiin kerrostaloihin. Alakerran yksiö jossa toki potentiaaliset meluhaitat, mutta saunallinen yksiö + oma takapiha.
Krak.
Hienoa että joillakin jo helppaa.
Itse tässä katselen Raision ja Naantalin kämppätarjontaa, ja onhan niitä vähän. Ainakin nyt, tiedä sit onko enää kun voin vakuudet sun muut maksaa. Alle 500€ 59 neliön kaksio. Laitettiin viestiä välittäjille että tulisivatko arvioimaan tätä konkurssia. Kun joku piruparka tämän haluaa niin käsirahalla kai sitä sitten aletaan uusia nukkumapaikkoja katselemaan.
Onhan nuo hakemukset 3kk voimassa, eipä kai mikään estä hakemasta heti. Kaikenmaailman todistuksia vaan tarttee alkaa taas metsästellä. Kerran se vaan kirpasee, prkl.
Onkohan muuten biljardinpeluu kerrostalossa järjestyssääntöjen vastaista häiritsevää toimintaa...
Sehän nyt riippuu keneltä kysyt. Nuoripari tuskin välittää pätkääkään mutta se kolme kerrosta ylempänä asuva mummo alkaa puuhata kämpän haltuunottoa rikollisen aktiviteetin takia.
Pahimmasta vitutuksesta ja turhautumisesta selvitty, kebabbia, leffaa, kokista ja harvest berryä dripperistä. Vois sitä paskemminkin olla.
Tapahtui itselläkin, joskin mummon tilalla nuori nainen. Aikansa yritti häätää mua tästä pois tuntemattomasta syystä, mutta onneksi isännöitsijällä sen verran järkeä päässä, että antoi enemmän painoarvoa kauan asuneen asunnonomistajan kuin random opiskelijatyttösen kannalle. Näin tarkemmin mietittynä taitaa kyllä naapurin plikka olla vähän pihkassa minuun, koska ei tuollaista käytöstä muuten voi selittää. Ellei sitten joku rankempi henkinen sairaus.
Erohan se lopulta tuli.
Pidemmän aikaa suhde ollut aika ei-oota, mutta itse katsonut läpi sormien koko tilanteen. Muijalla koko elämä eri paikassa ja ikävä kaikkea mitä oli, ei osannut sopeutua mitenkään tänne ja ei ollut hirveän onnellinen viime ajat.
Viimeinen niitti tuli, kun soitti 5 aamulla risteilyltä kertoakseen, että oli pettänyt. Pari päivää jo kulunut, vieläkin omituisessa transsitilassa leijun. Sanoin heti alkuun, että voin yrittää mutta mitään en takaa.
Varmaan parempi näin.
Nyt kauhea rumba vuokraisännän kanssa tiedossa, kun muuttaa pitäisi ja vuokrasoppari vielä sen 4kk voimassa, yksinhän en jää tänne, kun ei varaakaan ole.
Muijan kanssa onneksi saatiin tilanteesta huolimatta suhteellisen hyvin käytyä asiat läpi ja todettiin, että pysytään silti kavereina - saa tosin nähdä mitä käy.
Pahoittelut vuodatuksesta, mutta johonkin piti purkaa.
Nyt takasin kattomaan Formuloita, vaikka Räikkönen kusi jo lahkeilleen koko kisat.
Smok XPro 50W, Aspire 2
eGrip
Imo kaverina ei kannata pysyä, ainakaan kovin läheisenä. Sotkee mallikkaasti tulevia suhteita.
Höpö höpö, minä oon erittäin hyvä kaveri exäni kanssa eikä siitä ole mitään harmia koitunut. Miksei voisi olla kaveri semmoisen kanssa jonka kanssa on jakanut aika suuren osan elämästään? Tietenkin jos on riitaisa ero / ei niin pitkä suhde niin voihan se olla nihkeää.
Aikaisempin naisten kanssa en ole pysynyt kavereina koskaan, mutta aina moikataan jos tavataan. Se ei vaan ole luonnollista ainakaan meikäläiselle olla tekemisissä entisen tyttöystävien kanssa. Sitä alkaa liian helposti unohtamaan mahdollisesti vaikean suhteen ja alkaa kuvittelemaan mahdollisesta paluusta yhteen. Liian paljon on miltein aina tapahtunut ja pahoja asioita sanottu...parempi jättää suhde muistoihin ja jatkaa omaa elämää. Omalla kohdallani elämä on aina jatkunut yllätyksellisesti eli on vaan jossain vaiheessa huomannut, että: "helvetti, enhän mä ole koko daamia edes miettinyt vähään aikaan".
Parasta eron jälkeen on päästä satulaan takaisin pienen tauon jälkeen. Lähtee avoimella mielellä ja tarkoituksena pitää hauskaa. Ehkä sieltä usemman tytön joukosta löytyy sellainen, jonka kanssa voisi viettää enemmänkin aikaa. Turha on itseään kuristaa yhteen tyttöön vaan pitää pelikirjan auki ja seuraa tilannetta. Jos ei seurustele toisen kanssa niin voi sitä käydä treffeillä myös muiden kanssa. En siis sano, että täytyy olla totaalinen pelimies, mutta kyllä aikuiset ihmiset tietää mitä ovat tekemässsä.
Vaimoni löysin pitkän hakemisen jälkeen ja tuli siinä tapailtua aika monta flikkaa ennen kuin osui kohdalle. Täytyy silti sanoa, että oli se hakeminenkin ihan hauskaa![]()
Vape since 30/05/2011
Westcoast Vape Squad still rollin'
Tuo(kin) on jälleen yksi monista parisuhteen osa-alueista, jossa imo ei ole vain yhtä totuutta.
Itse lähempänä neljääkymmentä pidän tuota ns. positiivisena seikkana, koska ero on kyetty prosessoimaan loppuun saakka kypsästi ja lopullisesti.
Tokihan se ero hyvissä ja "liian hyvissä" väleissä voi olla hankala erottaa.
Se toinen vaihtoehto, eli kylmät ja riitaisat välit kun voi myös kieliä liian korkeista vaatimuksista, henkisestä epävakaisesta tai kypsymättömyydestä, toki selkeät pahoinpitelyt ja muut sikamaisuudet poissulkien.
Emt, tässä tulee se oma filosofia naisten suhteen, eli nuorena luuli tietävänsä selkeät säännöt, iän myötä huomasi, että se on silkkaa kaaosta ja sattumaa.![]()
KGO & Twist
Lehmä on ryyppäämässä jossain, minulla vapaata vielä tämä päivä ja puhelin soi koko ajan. "Tekisitkö tän? Tekisitkö ton? Voisiksä sitäjatätä?" Sitten kun kysyy että millainen homma niin jaha "pikkuinen" homma onkin loppupäivän vievä. Ei jumalauta. Mutta näytellään vielä pari päivää "kaiken olevan ok".
Sanoin tuolle aikanaan monta kertaa että oma aika on erittäin tärkeä ja joskus täytyy saada rentoutua ja vitut välittää kaikesta. Jos tuo ei onnistu silloin kun tarve on niin riittävän monen kerran jälkeen pyyhin likan elämästäni lopullisesti. Kukaan ei ole niin arvokas että luopuisin itselle tärkeistä asioista mutta tuo luulee että toista saa muuttaa miten haluaa. Mieluummin yksin kuin tuollaisen kanssa jolle ainoa tärkeä asia on oma perse.
Muuton pitäisi sujua helposti ja nopeasti, neljä + minä pakkaamassa ja kantamassa. Siinäpähän sitten ihmettelee miksi lähdin eikä osoitetta tai numeroa saa mistään.
Edit: lahjoin itseäni, puhtaasti itsekkäistä syistä. Koska voin.
![]()
Viimeksi muokannut beyonder; 01.04.14 kello 20:20.
Vaimo ja tenavat lähti reissuun viikonlopuksi...? Äijä viikonloppu tuon hullun koiran kanssaMitähän sitä keksis?? Pitkäripaseen ja rentouttavaa yksinoloa..Yes
Vois vaikka soitella kitaraa ihan omalla luvalla ja...miettiä. Tuttu kaveri sai just kenkää töistä. Yli nelikymppinen ja isohko perhe mukana..Ok tyyppi ja hoitanu hommat ihan varmaan viimesenpäälle. Mitä joidenkin ihmisten päässä oikeasti liikkuu?? Jätkä tehny töitä kohta 20-vuotta samalle työnantajalle ja monoa perseeseen...olin ja olen jollainlailla valmistautunut samaan kohtaloon myös itse.
Jos kenkää tulee jossain vaiheessa suunnitelmat jollainlailla valmiina ja muutto edessä...talo myyntiin ja maailmalle katseleen mitä löytyy
http://www.youtube.com/watch?v=Xxmh8I8z1q0
Kuinkahan kuvailisi tilannetta? Uudessa kodissa, hyvää musiikkia jota on ollut ikävä hiljaisella taustalla, ei häiriötekijöitä ja saa vain olla vitut välittäen jos haluaa. Sellainen "nyt on hyvä olla" fiilis pitkästä aikaa ilman mitään turhia vaatimuksia.
Kaduttaako? Ei todellakaan, tuo viimeisin ex ei taida olla tarkoitettu vakavaan suhteeseen koska oma tahto ja oma perse ovat ainoat tärkeä asia. Jos likka hajoilee yllättävään lähtöön, hyvä niin. Kyseessähän on sellainen ylianalysoiva omasta mielestään fiksu tapaus + mielenterveysongelmat joten uskoisin yllättävän "juu muutto olis nyt" ilmoituksen ja vastaamalla "ei ole mitään sanottavaa" kysymykseen voidaanko jutella hetki aiheuttavan paskaa fiilistä pidemmäksi aikaa. Sitten tietää miltä minusta tuntui kaikki niskaan kaadettu paska.
Toki omasta linssistä saattaa joskus tipahtaa tippa tai kaksi. Nyt alkoi toipuminen.
Tämä on ihan mielenkiintoinen ketju, jossa miehet purkavat tunteitaan. Harmittavan paljon täällä on porukkaa ajautuneena suhteessaan umpikujaan. Me vaimon kanssa puhutaan asioista, ihan kaikista. Jos joku vituttaa, me kerrotaan se toisillemme, kuten myös kaikki ilon asiat. Ollaan oltu yhdessä jo joku yli kymmenen vuotta, ei muista tarkkaan. Naimisissakin jo vuodesta -11. Pari prinsessaa siunaantunut meille. Tsemppiä teille kaikille paskassa tarpoville, ja iloisia vuosia teille joilla kaikki on hyvin. Ennen nykyistä, ja viimeistä itselläkin takana jos jonkin laista hiihtäjää, oli täysin epävarma taiteilija, oli hullut vanhemmat omistanut "parempaa" väkeä oleva elävä, oli vaikka mitä. Koskaan ei lähdetty ovet paukkuen. Ei sitä vaan itse koskaan pystynyt polttamaan siltaa takaansa. Kaikkien exien kanssa täysin puheväleissä. Kai tässä jotain pointtiakin haetaan? Ei välttämättä, mutta kaikki te jotka paskassa kahlaatte: sieltä pääsee pois. Jos ei nyt oikeasti hullun kanssa elä, niin monesti sellainen silmiin katsominen, ja kysymys: Rakastatko mua oikeesti, vai ootko vaan tottunu muhun?, kertoo hyvin paljon. Jep, pari kaljaa ja petiin.
Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL