Se on harmillista aina lemmikin lähtömeidänkin 15 vuotias herraskatti joutui vanhuuttaan piikille tovi sitten. Nykyään meikäläistä kiusaa tämmöinen sankari.
![]()
Se on harmillista aina lemmikin lähtömeidänkin 15 vuotias herraskatti joutui vanhuuttaan piikille tovi sitten. Nykyään meikäläistä kiusaa tämmöinen sankari.
![]()
Nojuu ei.. itellä oli kylmä rinki hanurin ympärillä tuon mäyräkoiran kanssa, kun selkäänsä aristi niin, ettei pariin päivään liikkunut juuri mihinkään ja iski leegonsa mun käteen kun menin räpeltämään. Lääkärille turkuun ja kuville. Kaikki kunnossa rakenteellisesti, jotain lihassärkyä/-tulehdusta vissiin.. he gets to die another day..huh.
Osanottoni vähemmän onnekkaille![]()
Fighting the CLONEWARS since 2013
Yritetään..
Kovin puskista tuli tuokin lähtö; muutaman päivän oksenteli, tänään aamulla lekuri tunnusteli ja epäili tukosta/ummetusta, mutta ultrassa selvis, että haima (tai joku muu elintärkeä sisäelin, jota ei voi poistaa - ei ihan just nyt voi muistaa) käytännössä pelkkää kasvainta ja turvonnut kolminkertaiseksi painaen muita elimiä (mm. sappitiehyet tukossa). Niin ja toinen mollukka suolistossa/imusolmukkeissa..
Vielä piikkiä laitettaessa oli reipas - vaikutti valmiilta lähtemään kotiin, vaikka lääkärin mukaan olo on joko hyvin tukala tai kivuliaskin.
Täysin saman näköinen kuin tuo meidän nyt jo edesmennyt karvamatti.![]()
Yritetään.
Lopettamisen ajan silittelin koiran päätä ja katselin häntä silmiin. Se, jos joku oli vaikeaa, mutta mulla oli kokoajan sellainen tunne, että mun täytyy tehdä niin.
Eilen kävin faijan kanssa landella hautaamassa koiran. Onneksi ei tarvinnut tehdä sitä yksin, ei ollut helppoa.
On kyllä epätodellinen olo kokoajan. Aina välillä nousen tuolista, ajatuksena mennä silittelemään koiraa. Sitten vasta tajuaa, että eihän se olekkaan täällä.. Kestää varmasti todella kauan tottua tähän.
Voimia kaikille lemmikkinsä menettäneille.
Näinpä. Muutaman kerran vieläkin käy että sitä edesmennyttä kissaa tulee äiteen luona kutsuttua![]()
Meiltä löytyy tämmöset vajaa 2v vanhat sisarukset
IMG_2014032838619.jpg
Uskalla ees ajatella mitkä fiilikset tulee, kun noi 2 karvakasaa menee paremmille hiirimaille
Vaikka niistä aina lupaakin tehdä välillä rukkaset...Silti niille ostaa tuoretta porsaan sydäntä, kanaa ja niin poispäin.
Lapsi joka usein hymyilee silmissänne on suloinen
Vaan jos nauraa vanhalla iällä niin on vajaaälyinen
Minä en ole tottunut suremaan vaikka potilaat pois kuolee
Mutta käypää rahaa jos poltetaan se ajatus kyllä häiritsee
Jos oikein tunnistan, niin tervettuloa kerhoonLoistava valinta kunhan vaan muistat opettaa sen olemaan kerjäämättä (those eyes are like poison!) ja (en muista onko vaan Orange roanin ongelma) vartiovietin ainakin vähemmälle. Niin ja trimmeria kannattaa valita huolella, meilläkin noin 5 vuotta vietiin trimmerille, joka vaan koneen kanssa sutas tunnissa karvat pois ja aina vaan cockeri näytti yhtä vauvalta turkkinsa kanssa, mutta trimmerian vaihto, ku ei jaksettu aina ajaa sitä tunnin matkaa trimmerin luo ja alko vauvakarvat lähtemään.
(trimemrin ottama kuva parin vuoden takaa, jaksanu alkaa kaivamaan kameraa esiin)
Ja osanotot itse kullekkin. Mielläkin alkaa tää ilta jo vähän hämärtämään kun 9-vuotta tuli mittariin ja vähän jo tassujen nivelet välillä aristaa, mutta toivotaan, että tuo karvaturri nyt vielä jaksaisi pitkään (ihan vauva se vielä käytökseltään on, onneksi).
Lisää minipossu saastetta
Kyllä se ulkomuoto vähäsen vajaassa neljässä vuodessa muuttuu
E. Ekassa kuvassa pantana mun rannekoru ja tokassa oleva on liian iso mun kaulalle
Ei laskiaisena kerenny edes makkaraa syämää kun taas piti mettästysmökin takaa käydä rengas varastamassa
Viimeksi muokannut smami; 29.03.14 kello 00:34.
Tällanen päivän piristäjä meillä odottelee aina töistä palatessa.
Veera.JPG
Viikolla vaihdoin uuden hellan, vanhan hellan virtapiuhoissa taapertaneelle kotieläimelle käyny kehnosti.
Liite 13792
No ei kyllä ollu oikein kiva kuva tälle osastolle