Sivu 144 / 257 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 4494134140141142143144145146147148154194244 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 2,861 - 2,880 / 5140

Aihe: Pelaajia forumilla? Yleisesti pelaamisesta!

Banned

Sijainti
    Jyväskylä / Espoo
    Lainaus Alkuperäinen postaaja defuncta Näytä viesti
    Dragon Age II oli ihan kiva, mutta ongelma oli se uskomaton putkijuoksu. Oikeastaan mitään vapautta tai ympäristön tutkimista ei ollut mukana, vaikka juoni olikin ihan mukavan korkealentoista fantsua.
    + Taistelusysteemi oli huono.
    + Tarina (paljon omasta mielestä aika typerää settiä, mut ykkösenä jäi mieleen se kun menetin healerini lopussa eikä mitään mahdollisuutta saada sitä pysymään partyssä)

Toki tietty riippuu mitä haluaa, itselleni iski ykkösen taistelusysteemi enemmän mutta uskon että enemmän konsolipelien parissa pelailleet varmasti diggaa kakkosen systeemiä enemmän. Makuasioitahan nämä on aina.

Höyryttelijä mhiltune's Avatar

Sijainti
    JKL
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Barole Näytä viesti
    Ei oleeee. Mulle on ihan vitun se ja vitun sama onko se 720p vai 1080p, kunhan toteutus on hyvä. Elokuvat on sitten erikseen. Se että joku kermaperse huutaa UHD:ta kun silmiin sattuu voi mun puolesta painua Siperiaan ja jäädä sinne.
    Eli sunko mielestä on kiva pelata peliä jollai ultra hd telkkarilla ja pelin laatu on 720p? On se aika ilkeä ero. Pelin pelattavuus/laatu kyllä aika helposti säätelee ostopäätöstä ainakin mulla.

Höyrykonkari Roki's Avatar

Sijainti
    Pohjois-Karjala
    Miten helvetissä kukaan pysty pelaamaan mitään SD-telkkareilla?
    Joko minä taas tilasin sähkötupakkaroinaa yli varojeni?

HöyryGuru Charun's Avatar

Sijainti
    Vantaa
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Roki Näytä viesti
    Miten helvetissä kukaan pysty pelaamaan mitään SD-telkkareilla?
    Tottumiskysymys.
    Kyllähän sitä tyytyväisenä VHS-nauhotuksiakin katteli, ennen kun DVD:t tuli taloon, jotka taas puolestaan näyttää melko surkeelta BluRayn rinnalla (vaikka kyllähän DVD:täkin vielä kattelee - ainakin 46 tuumasella, jos leffa on riittävän hyvä).
    Myöskin ruutujen koko on kasvanut melkoisesti viimeisen 20 vuoden aikana ja siinä on aika iso ero katsooko esim. 640x480 resoa 14" vai 60" töllöttimestä.

HöyryGuru defuncta's Avatar

Sijainti
    HKI
    Hyvänä esimerkkinä kun kaveri hakkas Xboxilla Dark Soulsia 30fps, ja tuli sit kattoo meikän HD tekstuureilla ja unlocked FPS modattua Dark Soulsia = leuka tippu lattiaan. Onhan siinä nyt ihan vitun iso ero noissa grafiikoissa ja tottakai myös miten hyvin peli vastaa komentoihin. Ei se sitä nyt meinaa että pitäs olla joka kuukausi tekniikan aallonharjalla, mutta kyllä se kaikilla herkuilla pelaaminen on vaan hienoa.
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

Banned

Sijainti
    Jyväskylä / Espoo
    Hyvänä esimerkkinä kun kaveri hakkas Xboxilla Dark Soulsia 30fps, ja tuli sit kattoo meikän HD tekstuureilla ja unlocked FPS modattua Dark Soulsia = leuka tippu lattiaan. Onhan siinä nyt ihan vitun iso ero noissa grafiikoissa ja tottakai myös miten hyvin peli vastaa komentoihin. Ei se sitä nyt meinaa että pitäs olla joka kuukausi tekniikan aallonharjalla, mutta kyllä se kaikilla herkuilla pelaaminen on vaan hienoa.
    Miksen voi tykätä tästä postista useammin kuin kerran.
    Väännetään rautalangasta: Grafiikat ei peliä tee, millään. Kuitenkin, jos mulla on valittavana, pyöritänkö peliä 720p 30fps vai 1080 120fps(tai edes sen 60fps), ei valinta ole kovin vaikea. Musta lähinnä on käsittämätöntä, että nää uudet konsolit edelleen graafisesti on ihan perseestä, mikä myös johtaa siihen että pc-pelaaminen kärsii kun pelit tehdään konsoleita silmällä pitäen. Ellei sitten ole kuten jotkut pelit, joissa yhteisö on modannut omat grafiikkamodit/-fixit. Sen ei tosin pitäisi millään tavalla olla oletus, että pelaajat itse joutuvat korjaamaan kehittäjän laiskuudesta ja/tai muista alustoista johtuvat virheet.

Räikeimpänä esimerkkinä tästä konsolisyövästä on uusin NFS, joka menee pelikelvottomaksi jos PC:llä unlockaa frameraten.
    https://www.youtube.com/watch?v=eDA37BmvNwM#t=337

HöyryPoliisi luuponen's Avatar

Sijainti
    Steamland Yard

Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

Sijainti
    HKI
    Ottaen huomioon mitä Tabula Rasalle kävi, pelottaa. Mutta korkealla on toiveet...

Sijainti
    Steamland Yard
    elä nosta sitä haavaa nyt esille ollenkaan. toivotaan että vanhus jaksaa vielä.

Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

Sijainti
    HKI
    No sattuu sitä tekeville

Höyrykone MrDelirium's Avatar

Sijainti
    Tanpere
    Lainaus Alkuperäinen postaaja thoros Näytä viesti
    + Taistelusysteemi oli huono.
    + Tarina (paljon omasta mielestä aika typerää settiä, mut ykkösenä jäi mieleen se kun menetin healerini lopussa eikä mitään mahdollisuutta saada sitä pysymään partyssä)

Toki tietty riippuu mitä haluaa, itselleni iski ykkösen taistelusysteemi enemmän mutta uskon että enemmän konsolipelien parissa pelailleet varmasti diggaa kakkosen systeemiä enemmän. Makuasioitahan nämä on aina.
    Kyl ygönen määräs. Kakkosta en oo kokeillut

Ehkä eniten mulla painaa vaa'assa juoni ja tarina. Sen jälkeen pelattavuus. Eli nämä on ne tärkeimmät, ei tarkoita sitä et jos pelattavuus on jäätävää paskaa niin tykkäisin pelata

Gearsseissa on ehka parhaiten ikinä toteutettu pelattavuus ainakin Xboxilla.
    Lapsi joka usein hymyilee silmissänne on suloinen
    Vaan jos nauraa vanhalla iällä niin on vajaaälyinen
    Minä en ole tottunut suremaan vaikka potilaat pois kuolee
    Mutta käypää rahaa jos poltetaan se ajatus kyllä häiritsee

Höyrykone ktdd's Avatar

Sijainti
    Kuopio
    Eipä kauaa kestänyt pelata tuo Reaper of Souls läpi, joku 6 tuntia ja aika ahkerasti kävin paikkoja läpi. Sitten Adventure moden kimppuun.

Banned

Sijainti
    Jyväskylä / Espoo
    Lainaus Alkuperäinen postaaja MrDelirium Näytä viesti
    Kyl ygönen määräs. Kakkosta en oo kokeillut

Ehkä eniten mulla painaa vaa'assa juoni ja tarina. Sen jälkeen pelattavuus. Eli nämä on ne tärkeimmät, ei tarkoita sitä et jos pelattavuus on jäätävää paskaa niin tykkäisin pelata

Gearsseissa on ehka parhaiten ikinä toteutettu pelattavuus ainakin Xboxilla.
    Älä kokeile. Ykköseen verrattuna kakkonen on veristä kusiripulia.

Höyryttelijä Saimaja's Avatar

Sijainti
    Tampere
    Codia vedellään with ps3 ja ps4 ratio huitelee 2.4-2.5 välillä joten ihan turha ukko en oo siinä
    Pilveä mä metsästän, tahdon saada suuren

Höyrykone wiitis's Avatar

Sijainti
    rauma
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Saimaja Näytä viesti
    Codia vedellään with ps3 ja ps4 ratio huitelee 2.4-2.5 välillä joten ihan turha ukko en oo siinä
    Wittu tuo on tiukka kd plekellä kun sillä ohjaimella pysty pelaamaan fpässiä

Fighting the CLONEWARS since 2013

Sijainti
    Steamland Yard

"

Sijainti
    Tampere
    Lainaus Alkuperäinen postaaja wiitis Näytä viesti
    Wittu tuo on tiukka kd plekellä kun sillä ohjaimella pysty pelaamaan fpässiä
    Siitä on kiittäminen ps4 ohjainta oli meinaan ghostissa kd 1.8 ku nelonen tuli mut ne tatit on niin paljo paremmat nelosen ohjaimessa et voi moro, long shottaan mtarilla snipuja kiitos mun yli pienen 4 senssin ja nelosen ohjaimen tattien ;D

Ja joku voi luulla ku on kova kd et istun nurkassa, mut mitä viä. Oon ainoostaan paikoillani ku lataan tai jos sata varmasti tiän et joku on tulossa. Luotetaan reaktioihin ja shoot from the hip

Sijainti
    HKI
    Tokihan se kakaroiden lahtaaminen autoaimilla tuo joillekin tyydytystä

Sijainti
    Tampere
    Tokihan se kakaroiden lahtaaminen autoaimilla tuo joillekin tyydytystä
    niin no, pettyny oon ku sitä ei saa pois käytöstä, omaa peliä se vaan häirittee. Kaikissa codeissa ottanu sen pois päältä missä on saanu. Mutta ompa kuiteski kaikilla sama systeemi. Toisin ku pc.llä isoimmilla nörteillä joilla on paremmat hiiret on paremmat mahdollisuudet joten don't try to hate cause you really can't

Höyrykone ktdd's Avatar

Sijainti
    Kuopio
    Ei, kyllä se PC:llä taito ratkaisee eikä hiiri.

Keskustelu Yleinen keskustelu

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

• Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •