Nyt muuten jännittää. Mut valkattiin viiden henkilön joukkoon, joista yksi saa ilmaisen Gibsonin Les Paul Classic -sähkökitaran. Huomenna selviää miten käy. Eipä siinä semmonen tonnin laitos ilmaseksi, kyllä kelpais!
Nyt muuten jännittää. Mut valkattiin viiden henkilön joukkoon, joista yksi saa ilmaisen Gibsonin Les Paul Classic -sähkökitaran. Huomenna selviää miten käy. Eipä siinä semmonen tonnin laitos ilmaseksi, kyllä kelpais!
On pirun vaikea selvitä hengissä hautaan saakka
ΧΞΣ - Non Serviam
Itseasiassa niinkin uskomaton tapaus, että Facebookin roskalava -ryhmässä (porukka jakelee tarpeettomia tavaroita ilmaiseksi) eräs henkilö antaa kyseisen kitaran sopivaksi katsomalleen henkilölle. Perusteli tätä ilmaisuutta sillä, että on itsekin aikoinaan saanut kyseisen kitaran ilmaiseksi ja haluaa luopua siitä samalla tavalla. Ottajia näytti olevan vaikka millä mitalla, mutta omalla kohdalla kävi tuuri että tämä henkilö valkkas mut viiden kandidaatin joukkoon. 20%:n mahdollisuus siis saada kyseinen skeba. Pistän ehdottomasti fotoa jos kyseinen työkalu mulle siunautuu. Kyllähän sitä on tullu jo kauan aikaa eläteltyä toiveita uudesta kitarasta. Oma nykyinen Aria Pro II TA-60 on kyllä melko antiikkikampe, juuri ja juuri uskaltaa tuolla edes soitellaTaitaa olla 80 -luvulla Japanissa valmistettu.
On pirun vaikea selvitä hengissä hautaan saakka
ΧΞΣ - Non Serviam
Ja taas työhaastatteluun. Tällä kertaa olis kyseessä vakiduuni, kun tärppäis!
Do or do not, there is no Barole.
Juuri kävin itse vakiduunin haastattelussa, hyvin meni. Kun vaan pääsis...
Tsemppiä molemmille!!! Vakipaikka on nykyään harvinaisempi kuin iso kalansaalis.![]()
Lapsi joka usein hymyilee silmissänne on suloinen
Vaan jos nauraa vanhalla iällä niin on vajaaälyinen
Minä en ole tottunut suremaan vaikka potilaat pois kuolee
Mutta käypää rahaa jos poltetaan se ajatus kyllä häiritsee
Liberty flightsilla jalippo bears 2,50 puntaa puteli !naminamianmi
Emäntä lähti siskon kanssa prismaan, muksut mukana ja itse sain jäädä parkkihalliin odottamaan. Akut ja tankit täynnä sekä punnitse ja säästä kävin vähän cashew pähkinöitä. Näitä elämän pieniä iloja
uploadfromtaptalk1395839002293.jpg
Töissäkin kerrottiin että on kertynyt kaksi viikkoa kesälomaa, loistava päivä.
Preparing for the Vapocalypse
"Ei taaskaan mitään hyvää höyryteltävää..." Sitten löyty laatikon pohjalta Blubacco tiivaripullo, jossa 2.5ml nestettä jäljellä. Tämähän on oikea ilon ja onnen päivä!![]()
Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL
Ah Ithaka, miten vaativa rakastaja oletkaan...
Mutta miten palkitseva on sylisi onnistuessamme![]()
Lapsi joka usein hymyilee silmissänne on suloinen
Vaan jos nauraa vanhalla iällä niin on vajaaälyinen
Minä en ole tottunut suremaan vaikka potilaat pois kuolee
Mutta käypää rahaa jos poltetaan se ajatus kyllä häiritsee