Tässä ketjussa noi tullijutut on vaan vähäsen turhia, koska harvemmin (ei ikinä) on kukaan joutunut makselemaan mitään ylimääräistä.
e: Nyt muuten alkaa pukkaa noita kadonneita lähetyksiä Itellan hoiviin, pari pakettia jo saapunu suomeen.
Tässä ketjussa noi tullijutut on vaan vähäsen turhia, koska harvemmin (ei ikinä) on kukaan joutunut makselemaan mitään ylimääräistä.
e: Nyt muuten alkaa pukkaa noita kadonneita lähetyksiä Itellan hoiviin, pari pakettia jo saapunu suomeen.
Viimeksi muokannut larma; 16.03.14 kello 11:58.
Hei ajattelin laittaa tämän kysymyksen tännekkin, mitä pitäisi tehdä, kun tilasin Fasttehiltä tavaraa, olin maksamassa PayPalilla, laitoin kortin tiedot ja menin eteenpäin hyväksymää maksua. Sitten se heitti jotain erroria, Fasttechin sivuilla ei näy tilausta, ja kun menin PayPalin sivuille, History osioon, niin siellä näkyy summa, mikä on siis tilitäkin jo mennyt, ja Payment Statuksessa lukee "Denied". Mitä tämä tarkoittaa, mitä pitäisi tehdä ja palautuuko rahat tililleni?
Kiitoksia kovasti jos joku osaisi auttaa. Vielä vähän aloittelija näissä ulkomaantilauksissa ja ylipäätänsä höyryttely jutuissa.
Edit: Ja kiitos kun kerroitte tuosta Vamosta ja ALV maksuista. Selkeni asiat todella paljon.
Viimeksi muokannut wastara; 16.03.14 kello 20:22.
Luulisin että rahat palautuu tilillesi. Paypal on toiminut itsellä hyvin ja luotettavasti ja voithan ottaa sinne yhteyttä jos
niin ei käy. Maksusta tulee sähköpostiin aina viesti josta näkyy tiedot.
Kerronpa vaikka ei oo kysyttykään
Ostin autonavigaattorin ebaysta. Myyjän kauppapalautteeseen alkoi tulla negatiivisia arvioita siitä että se oli lähettänyt asiakkailleen sukkia ja muuta pikkutavaraa navigaattorin sijaan. Sitten poisti tilinsä koko ebaystä.
Tein paypaliin ilmoituksen ja rahat tuli tilille muutaman tunnin kuluessa.
3d dripperin tilailin täältä kun näkyi terästä olevan![]()
Pahoittelut osaltani OT:stä. Toisaalta, onhan se hyvä tietää pelisäännöt. Ja taisi siitä olla edes hieman hyötyä:
Takaisin ketjun aiheeseen: 1.3. tehty tilaus lepäsi aina vaan "In Progress" -horroksessa, joten kysyin asiaa kahden viikon jälkeen. Kuulemma yhden tilauksessa olleen RDA:n sorvaaminen ja valmislankojen käämiminen ovat kestäneet arveltua pitempään. Ehdottivat, että postittaisivat valmiit tavarat omana lähetyksenään. Loput sitten myöhemmin. Ihan jees![]()
Tuossa aiemmin joku sai Pulsen toisen ilmareijän teippailusta ja muovitikulla tukkimisesta huolestumiskohtauksen....
Oliko huoli todellinen, vaiko riskin liioittelu, ihan sama mulle.
Kuitenkin aloin miettimään, miten sen aukon voisi nätisti tukkia, jos ei ole tarkoitus tuplacoilina imailla.
Näin sen toteutin:
Pulset tapitettu.jpg
Työselite:
-Porakoneessa viilalla teroitettu messinkinaula koputellaan reikään tyssäytymiseen asti juntturaan.
-Siistitään HYVÄLLÄ viilalla naulan kanta tasalle, ja viimeistellään...millä haluaa..kiiloitus/karhennus.. you name it!
(tämä operaatio ottaa n. 15min aikaa=pala kakkua)
Itsehän en aio imailla tuplana tuolla, siksi tein "peruuttamattoman" pimppaamisen noihin.
Tuplakcoililla tuon aton kuristus katoaa, ja Pulse:n idea menetetään.
Niinikään olen portannut vikkireijän 3,5mm kokoon, jotta mahtuu paksumpi pölli siihen.
Jep, toisesta atosta on lasi paskana, ja se onkin tän kikottimen heikoin lenkki..Ameriikasta tulossa jo läjä Pyrex linssejä vaikka minkä värisinä.
Juurikin tämä FT:n ato viehättää minua suuresti, siksi näen tän halpisaton perään niin paljon vaivaa...
..pitäsköhän tilata lisää noita kohta..
Gearwhore, ja vakava BRD syndrooma............
Jäisi itellä imemättä höyryt laitteesta missä nesteen/höyryn kanssa tekemisissä yhtään messinkiä![]()
Kerro lisää!
Sen sijaan, että provoat, voisit oikaista väärinkäsitykset jos kerta se tietotaito löytyy?
KGO & Twist
Olkis tää mulle, vai hanski85:elle?
Itse en kertakaikkiaan osaa pelätä messinkiä, kun sitä matskua löytyy ihan postimuttereistakin..
En ainakaan tuossamäärin mitä pulsen pipoa olen tukkinut...
Mutta nyt olis tosiaan hyvä sauma opettaa mulle jotain lisää tässä asiassa.
Oli, mutta eipä tuosta kannata tässä langassa jatkaa.
KGO & Twist
Netti pullollaan eri teorioita onko se messinki vaarallista vai ei. Googlelle löytyy.
Periaatteessa ei riitä lämpö kyllä siitä partikkeleita höyryn sekaan irrottamaan, mutta miksi ei käyttää teräksestä tehtyjä kun niitä on tarjolla. Mutta loppupeleissä jokaisen oma asia mihin uskoo ja mihin ei![]()
Vedessä liian alhainen PH on ainakin messinkiä liuottava tekijä. En tiedä mikä happamuus nesteissä on mutta ehkä siitäkin on jossakin tietoa. Vesijohtovesi pyritään pitämään PH 7 ja yleensä se joudutaan nostamaan siihen.
All you need is love.
https://www.fasttech.com/products/1411/10007553/1652003
1652003-5.jpg
And luxuryhintainen liukuvoide.
https://www.fasttech.com/products/1412/10007554/1652104
Ihanan halpaa, Hopi Hopi.![]()
Pikkironkeloija
Tuo basejen hinta oli kyllä naurettava, laatu ja hinta kohdillaan ja saa odottaa kustin polkemistakin sen ~3 vkoa![]()
Atot: H-Dripper #0256, Subtank Mini
Modit: G-Tube #85, SS Owl 18500 #253, VTC Mini, Nebox,
Nesteet: Health Potion, Mana Potion, Love Potion, Stamina Potion
Miten tuo Fteen tilauksen hold-toiminto toimii ?! Oli holdissa että saavat lisättyä osan sinne kun niitä on, nyt niitä on ja katsoin että muissa tilaamissani on ETA tänään-4päivää. Otin pois holdista niin nyt ne tuotteiden etat sitte hyppäs tonne kuun loppuun.