juuh, siitä vaan, mietinkin mikä osa se oli mikä tuosta tule mieleen... Mutta pitää kyllä sanoa että harvemmin on ollut liittimessä: itsetehtävä ato, nesteflown kontrolli, 3.5ml tankki ja säädettävä keskipinni jne. Olen melko myyty, joutuu laittamaan kohta cartoja myyntiin
Toisaalta parin viikon kuluttua tulis lisäosat joilla noihin sisuksiin menee nuo cartot ja muut hauskuutukset.
2 Kuukautta vapottelua ja tässä tulos..olo niiku pikkupojalla lelukaupassa :-) hauskaahan tää o ja tätä foorumia lukkoo ihan iloksee![]()
Tässä meikäläisen tupakkajäljitelmiä. Vaimo ei antanut laittaa vehkeittensä kuvaa nettiin... O0
Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä."
Etpä ole turhaan poliisiksi valittu, tarkka mies
1) Mitsubishi UB-150 kuulakärkikynä
2) Kiinalainen korvakuumemittari
3) ECI, mm. digitaalikellolla ja rajoittimella varustettu vapotin http://www.youtube.com/watch?v=p2IVCGe5UsY
11) BOLT modi
Tarkennuksena vaimon vehkeillä tarkoitin tällä kertaa: kirkkaan punainen BOLT + DCT ja muutama eGo-T a-mallin tankilla tai Mega Dual Coil Cartolla
Muut jäljitelmät:
4) eGo-T Titanium (900mAh)
5) eGo e-power
6) WOW 5V
7) eGo 650mAh + shorty cone + DCT 3.5ml
8 ) Lavatube + DCT 6ml
9) e-power 14650
10) eGo 1100mAh + cone + 510 carto + alu drip tip
Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä."
Fountain pen:
O0
Fiiliskuvia tämän aamun kahvihetkeltä:
Athena, Yihi, Kanger, Aspire, Smok, Joyetech, Eleaf, ProVape, UD, House of Liquid, ePipemods, John Smith's.
Varsinainen tyyliniekka![]()
ei ole oma kuva mutta jaetaan silti
mitä teet kun omistat vain nikotiinittomia nesteitä? teippaat nicorette inhalaattorin sähkötupakkiin
![]()
No nyt!
![]()
Todellisuus on vain raittiusliikkeen keksimä illuusio.