Sivu 31 / 44 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2127282930313233343541 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 601 - 620 / 871

Aihe: Miesten vuoro

Höyrykonkari DoM1-'s Avatar

Sijainti
    Raasepori
    Ei muuta ku piha kirppis kylttiä tien varteen, noin pitkän ajan jälkeen uskoisin omistus suhteen siirtyneen tavaroista sinulle, tai jos tiedät vielä nykyisen osoitteen henkilölle tilaat tyhjennyksen ja annat heille laskutusosoitteen.
    Itse jouduin nykyisen paremman puoliskon exän tavarat kans autotallista kärräämään kaatopaikalle itse. Sen verran huonosti hoiteli asioitaan että olisi ollut turha laskutellakkaan perään mutta no jäipä sieltä haavin jokunen työkalu ja vähän sähköjohtoa, sekä kalakamoja jakoon, loput meni sit kyllä kuormassa. Rohkeesti vaan tavaroista eroon, tuo paljon mielihyvää sekä vierähtää kivi pois
    Clearot + modit joiden noukalla ne on...
    //7v smoke-free!2020//

Samma här. Maksoin ex.n ulos ja se on ehtinyt käyttämään saamansa rahat ynnä seuraavalta ukoltaan about 70 000 ja kuinka ollakkaan, on nyt velkasaneerauksessa. On se kyllä ollut tulossa hakemaan kamojaan ihan koht sillään jo monta vuotta, mutta se päivä ei taida tulla. Taidan tehdä juhannuksena kokon.

Höyrykone korsu's Avatar

Sijainti
    Paimio
    Minä en jätä romujani tulevan asukin huoleksi. Kaikenlaista käypääkin on mistä voi ostajan kanssa neuvotella, ja jollei kelpaa niin myyn pois.
    Sitä en oo vielä keksinyt mitä teen 7' bilispöydälle. Painaakin varmaan 500kg jalkoineen. Ehkä jos kaksion löydän niin laitan olkkariin jos mitat riittää, kevyemmät jalat vaan alle. Ei noita perkeleen morkuloita mihinkään kuudenteen roudata.

Halt who goes there?

Death

Approach........ friend

toissa päivänä tuli vuosi siitä, kun panin vaatteet kassiin ja lähdin silloisen kurssikaverin, nykyisen kihlattuni sohvalle nukkumaan. Taakse jäi 28 vuoden avioliitto ja 4 vuoden odotus, että nuorempikin tytär valmistuisi ammattiinsa ja voitaisiin erota viimein.
    Homma aikaistui silloin vuosi sitten parilla kuukaudella. Tytär poltti päreensä, äitinsä manipuloimana ja vaikeni melkein vodeksi. Vanhempi ymmärsi tilanteen jo silloin eikä ihmetellyt.
    Nyt on niin, että muutin tuolloisen sohvan omistajan kanssa kuukausi sitten yhteiseen kotiin, ja kihlauduimme.

Huomenna tulee mittariin 49 vuotta. En ole ikinä juhlinut vanhenemistani, mutta huomenna juodaan kahvit molempien tyttärien kanssa. Toinenkin on jo leppynyt. Ja vuoden päästä taitaa olla isot bileet, kun exän suku on historiaa. Niiden saatanan kusipäiden kanssa en olisi ikinä juhlinut muuta kuin anopin hautajaisia.
    Asiasta voisi kirjoittaa vaikka kirjan, mitä olen harkinnutkin vakavasti. Mutta tässä alkunuotot.

nimimerkillä, kaksi vituiksi mennyttä harkinta-aikaa, mutta ei kahta ilman kolmatta, ja komas kerta toden sanoo. ja sanoi!
    Elän elämäni parhainta aikaa

Itsellä meni 24 vuotta saman akan kanssa, mutta eron jälkeen elo ollut yhtä juhlaa. Noin niin kuin periaatteessa. Yllättävän helposti naimisissa olevat naiset lähtevät vieraan matkaan, jopa vuosiksi sivusuhteeseen. Vaan kyllä tässä pitää itsekin vetää henkeä ja keskittyä vain yhteen asiaan kerrallaan. Ei vanha jaksa, eikä oikeastaan enää edes ilkeä. Se vapaus vain lähti alkuun käsistä. Tosin luulen, etten koskaan saman katon alle ota enää naista asumaan 24/7 ei hermo kestä... tai mistä sitä tietää jos osuu kohdalle timantti.

Höyrykonkari Samppasika's Avatar

Sijainti
    Kempele
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Hilajoen Antti Näytä viesti
    Itsellä meni 24 vuotta saman akan kanssa, mutta eron jälkeen elo ollut yhtä juhlaa. Noin niin kuin periaatteessa. Yllättävän helposti naimisissa olevat naiset lähtevät vieraan matkaan, jopa vuosiksi sivusuhteeseen. Vaan kyllä tässä pitää itsekin vetää henkeä ja keskittyä vain yhteen asiaan kerrallaan. Ei vanha jaksa, eikä oikeastaan enää edes ilkeä. Se vapaus vain lähti alkuun käsistä. Tosin luulen, etten koskaan saman katon alle ota enää naista asumaan 24/7 ei hermo kestä... tai mistä sitä tietää jos osuu kohdalle timantti.
    Itellä samansuuntaisia ajatuksia. Oma tupa, oma lupa. Mitä sitä koko lehmää ostamaan, jos tarvii vain maitoa

Mutta...

Sitten hommasin itteni kuseen ja humaluspäissäni laitoin muuan nuoren tyären raskaaksi ja nyt on reilu 8 kuinen tyttölapsi entisten neljän lisäksi. Tässä sitä sitten on arvottu rapia vuosi, notta ollakko, vaiko eikö olla...

Ollaan erottu noin 1.5 vuotta sitten hänen halusta, noin 20 vuoden yhteiselon jälkeen. Nyt ollaan hengailtu muutma kuukausi uudestaan(asutaan kuitenkin erillään), hyvältä on tuntunut.
    Paitsi ei enää.
    Erillään olo aikana löysin harrastekaveriks naisen(golf jne.), jonka kanssa haluan jatkan harrastuksiani.
    Tää hyvin alkanut uudelleen yhdistyminen taitaa kaatua kun mulla on harrastuskaverina nainen.
    He eivät halua tutustua toisiinsa???
    V..tu mä en ymmärrä naisia!?

Höyrykone korsu's Avatar

Sijainti
    Paimio
    Älä sitä ihmettele, selvä kilpailuasetelma. Määkään tommosta ymmärrä mutta en ymmärrä moottorisahan kaasariakaan. Eikä tartte, kunhan toimii. Juu ontuva on, vertaus.
    Itse lakkasin yrittämästäkään ymmärtää, sanoin vaan joojoo eli olin joo-mies. Aikansa sitäkin, mutta kuinka paljon on liikaa...

Halt who goes there?

Death

Approach........ friend

Höyrykone korsu's Avatar

Sijainti
    Paimio
    Vi**u jum*l*uta olen näköjään alkanut ryyppäämään. Yksi siideri ja pieni Jägertee. Hoitoon.

Halt who goes there?

Death

Approach........ friend

Nyt alkaa olemaan Miesten vuorossa setti kohillaan ja sedät kertoo tosissaan missä mennään Jatkakaa ja kertokaa niitä tunteita vi..u...Samoissa tilanteissa monet on....Oma kiistankappale antanu periks mutta mitä vid..a näistä tietää??? Luulevat tietävänsä ja olevat aina oikeassa ja mies toimii aina väärin
    Hattua nostan joka jampalle joka tässä topicissa avautuu ja kertoo oikean suhteen tilan...
    Itsellä nyt menny ok ja yhdessä oltu 24-vuotta mutta ongelmia ollu ihan vitusti....Nuoriso eli lapset 15-17 vuotiaita tyttöjä ja heistä olen ylpeitä eli hoitavat hommansa koulunkäynnit ym...Tullaan hyvin toimeen...ilman vaimon länkytystä ja valitusta välillä.
    Vaihdevuosista tuo puhunu ja kävi vetään johtimet umpeen ja jotenkin helpottanu. Tuntuu vaan välillä että pääsis pois ja helpommalla
    Rakastan kuitenkin tätä ihmistä ja toista samanlaista ei tule varmasti vastaan...never

Barolelle anteeks pyyntö vi.un huonosta vastauksesta ja huonosta ulosannista

Kannattaa pitää kiinni jos pystyy. Se on hienoa kun alamäen jälkeen taas alkaa kulkemaan, jos on kulkeakseen. Vaan jos tarpeeksi vastustaa, niin sitten toimenpiteet sen mukaan. Pitää vaan olla valmius osata olla yksin ja se ei alkuun ole kenellekään helppoa. Vaatii kaveripiiriltä ymmärrystä ja jatkoa ajatellen säälliset saalistusmaastot. Esmes täältä perämettistä on vitullisen vaikeaa vääntäytyä keitaan ääreen, vaan nykytekniikka tuo helpotusta. Jopa suomi 24;sta löytyy helmiä, ei kyllä välttämättä kävelymatkan päästä.

No jos mä eroaisin en edes hakisi ketään...Tää on kuitenkin nähty sen jälkeen. Tottakai niitä irtosuhteita löytyy joita moni nainen kysynytkin vaikka en ole mikään lihasmies vaan laiha luikku...Menkää ulos ja lenkille,salille,elokuviin...aina löytyy ja jutustelemaan ihan perusasioista.
    Teininä tuli paljon kavereita ja tulee nyt heittään juttua...perheellisiäkin ja kysyy suoraan??

Höyrykonkari Roki's Avatar

Sijainti
    Pohjois-Karjala
    Enpä tiiä missä mennään. Välillä on näyttäny siltä jotta toistaan parempia naisia on joka nurkan takana, välillä taas siltä jotta satunnaisemmatkin hoidot löytävät itsellensä jotain parempaa. Tuuristahan tää mulla kyllä on pitkälti kiinni. Työt vie jonnekin ja jonnekin sitten taas ei. Sitten kun tuo oikea käsi lähtee vieraisiin, mie kahtelen narun ja puun.
    Joko minä taas tilasin sähkötupakkaroinaa yli varojeni?

Höyrypää beyonder's Avatar

Sijainti
    Queer Capital
    Viikon kuluttua pääseekin allekirjoittamaan vuokrasopimusta.
    Where we're going we won't need resistance
    Hassuja bokseja ja putkia
    "purista rungosta ja nauti kesästä" - Tomassino

HöyryGuru defuncta's Avatar

Sijainti
    HKI
    Lainaus Alkuperäinen postaaja beyonder Näytä viesti
    Viikon kuluttua pääseekin allekirjoittamaan vuokrasopimusta.
    Mä pääsen huomenna tahi ylihuomenna, riippuen miten kusti polkasee.
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

Höyrykone True Puffin's Avatar

Sijainti
    Rauma
    Vaimon kanssa meillä porskuttaa ihan mukavasti, mutta tietenkin pieniä ryppyjä tulee matkalla. Itse olen suhteellisen kärkäs ja omaan aika lyhkäisen pinnan tietyissä asioissa. Suusta tulee päästeltyä sammakoita, mutta jotenkin ihmettelen sitä, että miten helvetissä naiset saavat aina käänettyä itsensä uhrin asemaan. Onko hän uhri ja minä olen vain välillä kusipää vai onko tässä menossa jonkin naisille ominainen mindfuck?

Riitelyn aiheet on niin arkipäiväisiä, mutta sillä hetkellä ne tuntuu helvetin suurilta. Perinteinen nalkuttaminen siivoomisesta ja oma-aloitteisuudesta käy välillä niin tuonne aivolohkoon, että suusta tulee syljettyä ihan hirveetä paskaa toisen niskaan. Täytyy varmaan aloittaa jotain harjoitteita, missä hillitsen kieleni. Yleensä se menee niin, että itse olen täysin tyyni muutaman minuutin kuluttua, mutta toinen hautoo sitä monta päivää. Minä tietenkin esitän, etten muka huomaa sitä Mut on varmaan niin pahasti jo nalkitettu, että syytän itseäni kaikista riidoista, koska tiedän olevani hieman ärsyttävä paskiainen
    Vape since 30/05/2011

Westcoast Vape Squad still rollin'

Höyrypää moonhoax69's Avatar

Sijainti
    Pirkanmaa
    Vittu , naiset osaa kyllä olla välillä todella vittuja.... kusivittu saatana... Tuuliviirejä joiden mieli muuttuu hetkessä jostain pikkuasiasta.. "joo vittu paita on tuolilla.. mikset vie sitä pyykkikoriin ja karseet raget " Jos se on tuolin selkänojalla niin mitä vittua.... Saatana ämmien pillut sais hitsantua umpeen... Just joo, vittu

Höyrypää beyonder's Avatar

Sijainti
    Queer Capital
    Veti sitten herneet nenään tuo akka kun ei ollut kahvi valmiina ja kukkia odottamassa kun tuli kotia. Soitti vähän ennen ilmaantumista ja sanoi että ei tartte kahvia, tahallaan tuo tekee moista.

Onneksi muuttoon on enää alle kaksi viikkoa. Jumalauta miten hyvä idea oli kaivaa esille vanhan vuokralordin numero ja kysyä onko kämppää vapaana. Vaikka onkin yksiö niin eipä haittaa, justiinsa remppa käynnissä siinä eli on todella hyvässä kunnossa kun kamat roudaan sinne ja parasta tietty on se ettei kukaan vedä palkokasvia haisteluelimeen jos pyykkiteline on pari päivää tyhjentämättä tai housut sohvalla.

Lainatakseni Mölö Gibbonin erästä hahmoa: FREEDOM!
    Where we're going we won't need resistance
    Hassuja bokseja ja putkia
    "purista rungosta ja nauti kesästä" - Tomassino

Höyrykone korsu's Avatar

Sijainti
    Paimio
    Erohakemus postitettu. Nyt alkaa vissiin neuvottelu joka jösseksen lusikasta. Hankalaa kun vastapuolena on kävelevä kassakone.

Halt who goes there?

Death

Approach........ friend

Eräs tuttu kuunteli eukon napinaa aikansa. Viimeinen pisara oli taloa maalatessa. Eukko juputti tikkaiden alapäässä. Kaveri tuli tikkailta alas ja tökkäsi pensselin vartta myöden maaliastiaan ja "Pidä paskas" ja lähti. Mukaansa otti lompsan ja päällä olevat vaatteet ja autonsa. Joskus helpottaa kun jättää taakse ihan kaikki ja aloittaa tyhjästä uudestaan.

Keskustelu Yleinen keskustelu

Kirjoitusoikeudet

• Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •