Just vasta tuli, illalla testiajot. Vaikuttaa hyvältä, vii vill sii leitör![]()
höyryä 17.1.2012 alkaen.
Hyvä se onIlmansäätö sais vaan olla helpompi.
W-SX, Rdna40, Self-made SX350 and dna40 boxes
Kayfun4, Subtank, Zenith
Castlen omistanu viikon pari ja täytyy sanoa et hiton hyvä vehje, ilmansäätö on mun mieleetä helvetin hyvä ja simppeli. Toki quasarin portaaton on ylivertanen säädettävyydellään mutta jos castlen ilmareiät on passelit niin en nää yhtään syytä miks ei castlea hommais. Coili vaan kun on oikein tehty ja oikeella korkeudella niin onhan tuo aivan loistava kapistus.
Vehkeet kiertää, käytettynä tuli. Nappaa ton sleeven irti niin on kohtuullisesti ilmaa käytettävissäMun mielestä toi ilmansäätö on hyvä, en ny vielä oo testannu käytännössä mut illemmalla testiin.
höyryä 17.1.2012 alkaen.
Ite vaihdoin muistaakseni ainakin toisen Castlen o-renkaista, niin nyt lähtee nykäsemällä molemmat hatut yhtäaikaa irti. Mun mielestä kätevämpi nyt, jos haluaa kostuttaa pumpulit ilman hattua. Eikä tuota ilmarööriä tarvii enää säätää kun mieleinen asetus on löytynyt.Kyllä nuo hatut silti irti toisistaan saa, jos on tarvis.
Postipäivä kun reissusta palaa.. Vapemeshcompany yllätti kyllä nyt kunnolla.. Kaikkea kauhee kasa extraa ja alle viikossa perillä! (Koskaan ei toki saatu kuittausta et ne oia lähettäny tilausta niin yllätti sekin että oli lappu laatikossa..)
Laskin kuvasta pikselit ja pixxxxxelit ja sen perusteella päätelty, että akut mörkö-modiin saapuivat. Ensi viikolla alkaa itse modin postitukset
![]()
Viimeksi muokannut hanski85; 12.03.14 kello 19:22.
Esmokelta tuli ilmaiseksi testiin kaksi nestettä!50ml pullot jossa 10ml tiivaria, itse piti laittaa pohjat (ylläri ylläri!). Nyt kypsytellään päivä-pari ja kirjoitetaan esmoken ketjuun puolueettomat arvostelut
Kiitos!
20140312_204250-1.jpg
Huippulaadukas kuva Kingistä...
Kohta maistellaan![]()
Graphic designer
www.ahjopalo.com