IMG_8974 1.jpgIMG_8975 1.jpgIMG_8976 1.jpg
Pitää tännekkin laittaa, eli oli vaan hyvin pakkailtu ...
IMG_8974 1.jpgIMG_8975 1.jpgIMG_8976 1.jpg
Pitää tännekkin laittaa, eli oli vaan hyvin pakkailtu ...
wuhuu sain vanhan JM22 droppaamaa n. 0,3V vaan.![]()
Tuhannet kiitokset herras henkilölle joka kertoi mulle että rälläkän avain menee passatin jarrumännän loviin! 7h appiukon kanssa siinä meni kun passattiin vaihtoi varrupalat mutta perkele säästyipä satasia. Toki tähän lukeitui erikoistyökalun valmistaminen siitä rälläkän avaimesta kun ei kaupassa ollut hyllyssä, jos oltais aloitettu sen työkalun valmistuksella niin olis max tuntiin vaihtanu![]()
Oon nykyään tilaillu pitsat + kebabit intialaisista pitserioista ja voin sanoa että on kannattanu. Juusto on aitoa juustoa ja kebabbi maistuu nannalta, siis täytteet on erinomaisia ja niitä on paljon!! Ne osaa myös laittaa helvetin hyviä, hieman erilaisia mausteita perus safkoihin.
Meni vähän maku noihin perus karvakäsien lättyihin, koska juusto ei oo juustoa, mikään ei maistu miltään, safkat on palanu tai raakoja jne, mut nyt oon löytäny uuden ulottuvuuden roskaruualle.
Kannattaa kokeilla..
hakemus yliopistoon lähetetty.
![]()
NAISTEN päivä vietetty, next perjantai kulemma suihinottopäivä....
"Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)
Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista
Sehä oli eilen.
Ja ens perjantai on virallinen suihinotto&pihvipäivä, kyllä meidän kelpaa![]()
höyryä 17.1.2012 alkaen.
"Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)
Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista
Hohoo! Possible green light! Duunissa lisäpalkkaa tiedossa kivasti. Tänään tuli myös osittaista vihreetä valoo uudelle asunnolle, 100m2 ja AUTOTALLI!!!! Modinrakennustalkoot alkakoonvielä kun joku ostais lisää mtg-herkkuja niin pääsis ostelee :P
Työkaveri tulikin aikaisin töihin joten päätin lähteä töistä etuajassa nauttimaan auringosta kun oli noita ylityötunteja tallella. Huomenna vielä vapari joten saa hymyillä tälle keväiselle kelille ihan kunnolla![]()
Taikuri Riku Pajari http://www.rikupajari.com
http://www.youtube.com/rikupajari <- Sisältää myös höyryarvosteluita.
Höyryttely aloitettu / tupakointi lopetettu tammikuussa 2014.
Höyrytin jäi pois heinäkuussa 2015.
Nyt täysin nikotiinista ja ylimääräisistä keuhkontäyttäjistä raitistunut.
Eipä tarvinnutkaan lähteä töihin kun vaimo herätteli neljän aikaan että lähdetään synnyttämään![]()
Preparing for the Vapocalypse
"Joka kerta toimiva srtupöi silicasta" kannattaisi melkein jo patentoida.
KGO & Twist