ei mullakaan 70vg oon ollu ongelma. helevtin tarkka on sen pumpulin kanssa.
eilen väsäsin liteen ja ryssään dualit 1.0ohm molemmat ja ai perkele nyt on hyvä maku muuttui huomattavasti
ei mullakaan 70vg oon ollu ongelma. helevtin tarkka on sen pumpulin kanssa.
eilen väsäsin liteen ja ryssään dualit 1.0ohm molemmat ja ai perkele nyt on hyvä maku muuttui huomattavasti
Nesteet: CumVapes:Mom's sweet boobs
CumVapes: Stroker´s delight
CumVapes:Cameltoe
CumVapes: Creme Brulee
Katsopas Mirror by Kato, Etelä-Korean halpatuotteiden valmistaja
Pitääkö mun vielä säätää tota pumpulia????
Vittu paljonko Oon koittanu minimaalisella, semillä ja reilulla määrällä
höyryä 17.1.2012 alkaen.
Mirror näyttää muuten ihan kivalta, mutten toistaseks ymmärtänyt alkuunkaan mistä tossa on kyse. Youtubessa hakusanoilla häärää joku sensei kepin kanssa sekä koiranpentu. Oivallista.
Pumpuli pitää pöyhiä niiku tyyny
Itse käytän pelkkää vg:tä (+ tiiviste) kaiffarin kanssa eikä oo ollu mitää ongelmia, tommonen 15w aika passeli teho eikä käy kuivana.
Mä en jaksanut tuon liten kanssa pelata myöskään, kun on niin kranttu ato. V3 kehiin ja ollos huoleton. Tuonne saa räkäistä setupin 3promillen iskussa anniskeluravintolan eriössä isoa kakkosta vääntäessä ja toimii..
Ps. Kokeiltu on
Fighting the CLONEWARS since 2013
Joojoo mut määrää haen Siis pumpulin määrää tai syötän ton kohta naapurin puudelille takakautta
höyryä 17.1.2012 alkaen.
Tää on mulle nyt elämää suurempi tehtävä
Kyllä katiska vie ja strötopoiat laahaa ojanpohjalla
höyryä 17.1.2012 alkaen.
Hiukan kalastellaan nyt mutta oletko tarkistanut o-renkaat? Se kun perhana toimii alipaineella joten jos pääsee ilmaa tankkiin niin neste ei nouse Kunhan täsä lämpimikseni huutelen
"Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)
Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista
18g neula 11 kieppiä 0.32. todella ohut suiru läpi ja makaamaan POIKITTAIN tason päälle mulla toiminut.
tuntuu joka toinen tekevän vähän erin tavalla
No ei mulle kukaan sanonu tota pumpulin määrää joten tein kostoks saatana toimivan combon
Tollanen vähä reilumpi määrä pumpulia, liikkuu kuitenkin coilin sisällä hyvin, tasapaksuna hieman levitin päät ja leikkasin päät niin et yltää just ja just decille muttei oikeestaan lepää sen päällä tippaakaan. Toimiihan tää ny muttei musta pumpulifriikkiä tullu
höyryä 17.1.2012 alkaen.
joo kylä osa nesteistä ei sovi ei sitten yhtään pumpulilla.
oon "tupakka" atmoslabin kapnosta vedelly meshillä ja kokeilin pumpulilla niin meinas palkki lentää aivan kauheeta kuraa
Kaikki omat top nesteet maistuu paremmin katiskasta, pluidia kokeilin huvikseen pömpulilla, ei toimi tippaakaan kun taas meshillä hunajata.
Viimeksi muokannut Rokuli; 10.03.14 kello 10:02.
Pluid on pyhä, pyhitetty gkmffälle, sitä ei vanutuppoihin imeytetä
höyryä 17.1.2012 alkaen.
Vuotamaton, väkerryksellä jonkinmoiset höyryt. Ei tää ny ihan fiasko oo mut ei oikeen mun makuun.
höyryä 17.1.2012 alkaen.