Kiitoksia! Ostoskorin eliminaatiodieetti paljasti, että olin valinnut ilmeisemmin neutronitähdestä kaiverretun drip tipin.
Kiitoksia! Ostoskorin eliminaatiodieetti paljasti, että olin valinnut ilmeisemmin neutronitähdestä kaiverretun drip tipin.
2.2. Tein tilauksen.
3.2. Tavarat lähti Madridista
10.2. Nesteet oli jo Tanskassa ja merkattuna edelleen lähetetyiksi.
13.2 edelleen viimeinen merkintä: Outbound Denmark. Huoh... kauankohan vielä... Ei viittis tuota 100mg:tä raakanakaan vetää.
Samana päivänä tilatut Kyproksen poikien liemet tulivat jo viikko sitten.
Summa Summarum: Ei enää ikinä tuota GLS:n toimitusta.
tilattu muutamia makuja tänää et saa nähä montako päivää menee...ja samalla parit ruutat tuli tilattua et jos kokkailis ekan kerran omia nesteitä![]()
Tulee ensviikol jos otit halvimman postin. GLS vai mikä se oli ni voi mennä kuukaus.
Japa japa
Siis mitä helvettiä, mulle tuli sillä halvimmalla kuljetuksella viikossa kotiin.
juu sen halvimman otin kun katoin että pikkasen ongelmia noiden kalliimpien postien kuljetuksis...
Oliskohan aiheellista pistää noottia noista gls toimituksista! Aivan selkeä kompensaation paikka!
No onhan toi ny ihan hemmetin harhaanjohtavaa jos kerran luvataan tulevan nopeammin mut ei kuitenkaan...ja maksaa vielä enemmän siitä lystistä
Mulen paketti tuli viikossa tuolla haukutulla GLS:n toimituksella. En valita.
mulehår ainakin toimi kun maanantaina tilasin. Tai sitten æseløret (copy/paste), en muista kumpaa käytin.
æseløret on toimiva, katsoin tilauksesta![]()
Dodiin mulen paketti parissa päivässä suomessa, mutta kuinkahan kauan rakkaan itellamme täytyy sitä runkkailla, että on kotona.