Noi pitäs lailla kieltääOnko nyt alkuvuodesta tulossa mitään maailmaa mullistavaa pelaamisen saralla? Ds2 lisäksi
![]()
Uusin Thief tuli just, Euroopan julkaisu loppuviikosta. Jakaa tehokkaasti mielipiteet mutta itse ainakin odotan erittäin kovasti. South Park Stick of Truth tulee maaliskuun alussa.
Ja edelleenkin Dark Souls 2 PC-version julkaisupäivää ei ole tiedossa, se saattaa tulla vaikka vasta syksyllä. Konsoliversiot toki tulee kohta.
Vitun Dark Souls II PC-versio. Paskaa.
Tästä syystä konsoli.![]()
Do or do not, there is no Barole.
Katotaa kuka nauraa sitten kun PC-versio tuloo täysin ylivoimaisilla grafiikoilla, nih!![]()
Hearthstonehan on ollut open betassa mitä tammikuun 22 lähtien?
Hearthstone: Heroes of Warcraft Official Game Site
Lagittaja@TechBBS | Lagittaja@Level1Techs | Lagittaja@MuroBBS |Sekä mm. Anandtech AVForums DIYAudio Head-Fi Overclock.net XDA-Developers
Se on ihan open beta nykyisin. Senkun lataamaan vaan: Hearthstone: Heroes of Warcraft Official Game Site
e: vitun homo lagittaja
Kyllä mä samaa peliä pelaan mielummin hyvillä kuin paskoilla graffoilla. Nuff' said.![]()
Lagittaja@TechBBS | Lagittaja@Level1Techs | Lagittaja@MuroBBS |Sekä mm. Anandtech AVForums DIYAudio Head-Fi Overclock.net XDA-Developers
Mulle on oikeesti aivan se ja sama jos joku lätäkkö kiiltää tai ei, kunhan se itse pelattavuus on kunnossa.. toisin kuin BF3 ja BF4: sen julkaisuissa.![]()
Diablo 3:n 2.0.1-päivitys on ulkona, eli mm. loot 2.0 ja muitakin parannuksia useamman sivun verran. Enää kuukausi Reaper of Soulsiin \o/