Tarkottaako hän tuommosta Mister dripperiputki | VJ-Mods
Tarkottaako hän tuommosta Mister dripperiputki | VJ-Mods
Eiku semmosta hybridi-kierteistä drippiatoa. Hattu mielummin pienellä kammiolla ja umpeensa paksusta rosterista. Sama kampe periaatteessa, kuin tuo nykyinen, mutta ilman neste-uria, postit eri paikoituksella, ilmareikä myös toiseen paikkaan tai suoraan kyljestä. Joku pieni huuli capin reunaan ja se on siinä. Toki vois olla standardia isompi imureikä kiinteänä hatussa. Hattu kierteellä atoon kiinni ja on ydinsodan keatävä peli. Mulla kun ei tahdo laitteet kestää niin pitää melkein olla luja. Voisin dripperi hybridistä maksaa melkein saman, kuin tästä perinteisestä. Sitä tarkoitin.
Eli käytännössä siis tuo atopesä tuolla dripperiputkella.
Varmaan järkevämpi sun metsästää se pomminkestävä laitos jostain muualta ja tuupata se 20x1 hybridi adapterilla misterin persuukseen?
Nyt kun asian noin esität niin olet varmaan oikeassa.
Siinä kyllä sitten kysymysmerkkinä miksi pitää misterin putkeen se saada?
Ei siinä, huvä putki ja huvä nappi se on.![]()
Misteri on rakennettu hyvin. Siinä ne tärkeimmät.
Miksi misteriä mitenkään muuttamaan? En itse ainakaan ole löytänyt mitään parannettavaa. Ihminen jolla on kömpelöt/huonot sormenkin pystyy tekemään helposti setupit. Plus että kestävyys on ikuinen. Olen niiiiiin monta kertaa kaadellut tai tiputellut laitteitani niin misteriä tipahtaessaan tulee huoli onko lattia kunnossa, kun muissa on mennyt drip tippejä jne rikki.
Ketkä on dualin microcoililla tähän vääntänyt niin päällekkäin vai vierekkäin? Monen millin coilit? Paljon ohmeja?
Kokeilin joskus aikoinaan vierekkäin niin aika saatanan kapea tuo väli![]()
Versan drippiato on kyllä aika kestävänoloinen ja sen saa sillä 20x1-kierteellä.
Noniin pitääpä kokeilla tiistaina kun olen taas kanthaalikerän äärellä
On tämä kyllä loisto laite! Tämä päivä menty dualilla ja voin sanoa, että toimii. Tein 1,5mm microt, 10 kierrosta 0,32 lankaa ja coilit päällekkäin sekä pumpulin hännät dekin päälle makaamaan. Antaa todella lämpöiset ja kostet höyryt. Me like it!
I'm not fat, I just got a sweet hockey body.
Mä laitoin vierekkäin, olikohan 1.5mm (vai pienemmän?) neulan ympäri käärityt coilit, päät punottu valmiiksi yhteen ja hyvin pöhisee. Silti tuntuu että singlellä parempi kyllä.
ps. on muuten aika hyvä ero V1:n ja V3:n napissa. V3 melkein uusi, todella vähälle käytölle jäänyt ja V1 tullut jo käytettynä mulle taloon ja kerennyt muutenkin aika hyvin näkemään käyttöä itselläkin. V3n:n nappia pitää oikeasti painaa mutta V1:n nappi toimii melkeinpä ajatuksella.![]()
Mikähän tähän auttaisi, kun aina meshistä U-wickiä tehdessä lanka väkisin lähtee aina plussasta hehkumaan ja on oikeasti työn ja tuskan takana saada ne kiepit hehkumaan sisältä ulospäin
Ei, en ole mesh-asiantuntija, en tiedä onko tämä yleensäkin tyypillistä mesh-atoilla. MISTer vissiin ainoa laite johon itse mesh-setupin vääntänyt. Vinkkejä kaivattais tuon U-wickin tekoon, Jalipon video jo katsottu moneen kertaan![]()
Sigelei 75WTC - G-Tube - Vertex RDA - Viggo RDA
Tämä on hyvin tyypillistä meshin kanssa. Ensihätään vinkit on tohottaa mesh (varmaan teitkin) ja olla kiristämättä plussapostille vievää lankaa niin paljoa, kuitenkin niin että koskee meshiin.
Sen jälkeen plussittelu -metodilla ja coilin hienovaraisella hiplaamisella yrittää saada tasaisen hehkun.
U-wickin kanssa kannattaa myös kokeilla tehdä tiivis ja pieni coili, jotta langat olisivat meshin suoralla osuudella, eivätkä siinä missä mutka on suurin.
hesekiel
Juurikin noi oli omat virheet, langan plussalta vetäny liian kireälle ja kiepit ihan liian erillä toisistaan. Heti lähti hehkumaan oikein kun ohjeiden mukaan laitoin
Kiitos!
Sigelei 75WTC - G-Tube - Vertex RDA - Viggo RDA
On se mainio vekotin. Toissapäivänä tipahti V2 luukkuun ja tuli tuusattua viimeisistä mesheistä sitten u-wikki. Pienen kiroilun säestämän kiristelyn jälkeen lähti sitten käymään ja kukkumaan. Nyt sitten iski joku hirvittävä tarve purkaa tuo wikki ja laittaa pumpulia ja microcoil tilalle, eikä hommasta tullut tietenkään lasta ei paskaa. Itsevarmasti nakkasin vielä vanhan wikin roskiin. Postikustia odotellessa, huomenna pitäisi olla lisää meshiä mistä värkkäillä.
Tuo Hesekielin kuvaohje puolensataa sivua takaperin vaikutti oikein mainiolta. En hoksannut itse ollenkaan, että mesh on hyvä leikata muotoon. Ja voi hemmetti kun olisi aikanaan uskonut entistä työkaveriani Purkkaa ja tilannut tämän vehkeen suoraan. Monet Pirkat ja patenttihärvelit olisi jääneet hankkimatta![]()