vapehomo.jpg
Kävin lähettään savumerkkejä.
vapehomo.jpg
Kävin lähettään savumerkkejä.
"Ei ole yliwickaamista, on vain alitehoja."
Vahva tämä.
Itse siirryin aijaasta tinypickiin, kun eivät aijaassa enää hotlinkkausta sallineet..
Tinypicissä ainoa huono puoli on se, että se väkisin pienentää kuvat, joka ei toki normiräpsyissä juurikaan haittaa (nettikäyttöä ajatellen sinänsä vaan plussaa), mutta jos esim. panoraamoja tai maisemakuvia ois tarkotus esitellä, niin sitten tarttee laittaa muualle.
Käyttäkää sitä Imguria. Eipä niitä muita tarvi, paitsi isoissa giffeissä jolloin mieluusti gfycat tai minus.
Jaa..? Eipä oo ainakaan mulla pahemmin tökkiny?
Muutenkin tykkään ite tosta; selkee ja helppokäyttöinen, IMG-tägit löytyy suoraa heti kun kuvan on uppinu, sekä pienentää kuvat automaattisesti hieman foorumiystävällisempään kokoon. Ainoa miinus johon olen törmännyt on se, että en ainakaan vielä ole löytänyt mistään automaattista sisäänkirjautumista, mutta kun tunnukset on talletettu, niin eipä sekään ole kuin yksi klikkaus ja taas ollaan sisällä.
Imgurista ei taida tuota pienennystä löytyä, mutta on mulla ainakin selvä ero hitaudessa kun avaat tinypicin linkin vrt. imgurin linkin. Voihan se olla että hotlinkkinä foorumille toimii yhtä nopeasti, mutta ihan henkilökohtainen preferenssihän se on mitä käyttää![]()
Joo, no pelkästään hotlinkkeinä noita käytän, kun en itse ainakaan voi sietää sitä, että foorumia selatessa joutuu jotain kuvalinkkejä availemaan.
Mielipideasiahan toikin on, mutta aattelin tosiaan, että jos tuolla Imgurilla sais jotain oikeeta hyötyä, kun sitä niin pontevasti tyrkytit.![]()
Hei tää on kuvaketju! Kuvia, ei sanoja.
Pakko hehkuttaa, stickeriin 20x1 ja 500 jatko![]()
Tässä vähän kuukauden aikana kertynyttä roinaa:
![]()
"Facts are meaningless. You could use facts to prove anything that's even remotely true! "
-Homer Simpson
2014-02-09 12.38.29.jpg
Tälläiset "pötköt" täällä
.
Viimeksi muokannut wellu65; 09.02.14 kello 14:53. Syy: .