Vasemmalla umpi seropi oikealla dogo argentiino/sao miguelinfila![]()
Vasemmalla umpi seropi oikealla dogo argentiino/sao miguelinfila![]()
Tosikova jööti päälle etkä luovuta...sinä olet paikan kuningas ja laumanjohtaja ja sinä pidät laumasta huolta...näin se meneePari kertaa tappelu turpaa ottanu joskus näitten kans mutta kyllä se siitä kun ei luovuta...ja pitää sen asenteen loppuun asti. Se alistuu ja sinä olet pomo ja laumanjohtaja jota se seuraa sinun kuolemaan asti
Yrittää joskus haastaa mutta sama jööti päälle heti ja uskoo..
Vakavin virhe että lellitte ja päästätte jo laumassa ylemmäksi jolloin voi jo uhmata jopa omia lapsia eli koira on aina pahnan pohjimmainenKoiran pitää olla koira ihan sama minkä kokoinen ja kenenkään sitä ei tarvi pelätä
![]()
Joo se on viimenen virhe päästää koira valloilleen. Kyllä se paikkansa tietää ku sanooja jos ei tiedä nii sen jälkeen tietää. Semmosia rotuja että pitää olla auktoriteetti kohallaa ;D
Niin ja anoppi on lukenu ja kattonu nuista "tappaja koirista" dokkareita se vaan on niin että väärä ihminen on ottanu väärän rodun eikä oo osannu kouluttaa niin siksi niistä on tullu "tappajia"...
Nää on niin parhaita ihmisen ystäviä...kuolemaan asti jos menee. Perhe ja mulla menee yli sukulaistenkin...Luotto ja uskottavuus minkä ne näyttää ainaja ne näyttää sen rakkauden...
Uskomaton tyyppi mutta korvaa monen asian..
Joo kyllä se jo tuossa iässä on ihan uskomaton tuo luotto ja muutenki ihan mahtava koira![]()
Ihmisen paras ystävä...jos oikeesti pelittää tuo suhde niin samanlaista suhdetta et saa ihmiseen ikinä. Never...Ne voi tulla ja mennä mut..se odottaa..sua
Vaimo kertoi että oma koira aina ihan hirveessä kamiksessa kun itse yövuorossa ja ei välitä muista mitään. Tuun aamulla töistä (klo.6) ja täys täpinä päällä ja koko Show pitää esitellä..nukkuu meidän sängyn alla ja minun puolella![]()
Tänään haettiin meijän seropin kaveriks pikku chihuahua.
Oi jumalauta toi on pieni ja hassu![]()
Laitan kuvaa jossain vaiheessa.
Avovaimon pupu, toimittaa lapsen virkaa tällä hetkellä. Lähinnä paskoo, syö ja järsii vaatteita.
Tässä tää chihu
![]()
^pöksyt
Täält löytyy pari dogee, yks flätti ja toine sakemanni/labbis mixi ja pari kissaa
Spoileri!