Sivu 70 / 110 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 206066676869707172737480 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1,381 - 1,400 / 2189

Aihe: peleon.pl

Höyrypää

Sijainti
    Kristiinankaupunki

Vs: peleon.pl

Samaa mieltä kahden edellisen kanssa eipä sille voi mitään tehdä vaikka seurata voisikin Yhden kerran kävi jopa niin että paketin haettuani ja kotiin saavuttuani oli laatikkoon ilmestynyt saapumisilmoitus O0

laitteet: EGO+Boget

Lainaus Alkuperäinen postaaja Uussavuton Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Tappo Näytä viesti
    Olen jo aiemmin tässä ketjussa sanonut, että älkää stressatko niiden koodien kanssa. Kyllä sieltä tavara tulee Itselle tuli eilen koodi ja laitoin itellan seurantaan niin oli jo Suomessa ja seuraavana päivänä noudettavissa
    Asiaa!
    Useasti kirjattu lähetys saapuu lähipostiin aikaisin aamulla, ja kusti tuo saapumisilmoituksen postilaatikkoon vielä samana päivänä.
    Eli tuossa ei "häviä" edes sitä yhtä päivää verrattuna siihen, että paketti saapuisi lähipostiin iltapäivällä ja saapumisilmoitus seuraavana päivänä.
    Noin siis ainakin täällä lahessa.
    Sama homma täällä Riihimäellä. Kaikki peleonin paketit ovat postiin tulleet 8-9 maissa ja lappu kotiin 12 aikoihin.

Ei nyt Peleonin toiminta vakuuta. 2kk vanha Joyetechin akku hajosi ja olen firmaan 3 sähköpostia lähettänyt eikä mitään vastausta ole kuulunut.

Höyryttelijä

Lainaus Alkuperäinen postaaja Digs74 Näytä viesti
    Ei nyt Peleonin toiminta vakuuta. 2kk vanha Joyetechin akku hajosi ja olen firmaan 3 sähköpostia lähettänyt eikä mitään vastausta ole kuulunut.
    Itse en tuonne tilausta enää tee, asiakaspavelun englannista kun ei saa mitään selvää silloin kun sieltä vastaus joskus tulee.

Höyrykonkari

Lainaus Alkuperäinen postaaja illm4n Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Digs74 Näytä viesti
    Itse en tuonne tilausta enää tee, asiakaspavelun englannista kun ei saa mitään selvää silloin kun sieltä vastaus joskus tulee.
    Se vastaus todennäköisesti on suoraan Googlella käännetty, kun ei ne osaa siellä sanakaan itse englantia. Harjoittele itse puolaa ja kysele puolaksi. Ehkä sitten alkaa saamaankin selvää.

Höyryttelijä

Mitä toi Mega tarkottaa tässä http://www.peleon.pl/product.php?id_product=1291 Sopiiko normi B tankki?

Höyryttelijä

Vieläkin "hieman" hakee tämä vauhtiin pääsy Peleonin kanssa. Andy laitteli postia että on syöttänyt seurantakoodit eilen illalla kaikille. Enpä kyllä löydä mistään, kielimuuri varmaan hieman haitata .

Miltä tuon Puolalaisen seurantakoodin pitäisi näyttää? Kiinasta oli RAxxxxCN..

Höyrykonkari

Lainaus Alkuperäinen postaaja Noob Näytä viesti
    Vieläkin "hieman" hakee tämä vauhtiin pääsy Peleonin kanssa. Andy laitteli postia että on syöttänyt seurantakoodit eilen illalla kaikille. Enpä kyllä löydä mistään, kielimuuri varmaan hieman haitata .

Miltä tuon Puolalaisen seurantakoodin pitäisi näyttää? Kiinasta oli RAxxxxCN..
    Tyyliin RR111111111PL. Siinä tekstilaatikon yläpuolella sen pitäisi näkyä, jos näkyy.

Höyryttelijä

Eipä tainnu Andy muistaa mulle tuota laittaa .

Nooh eiköhän ne sieltä tule. Kaikin puolin hyvältähän tämä Peleon muuten näyttää, jotain kielimuurille jos vielä voisivat niin A+ kauppa.

Kiitokset jälleen E-Juhalle!

Lainaus Alkuperäinen postaaja kiuas Näytä viesti
    Mitä toi Mega tarkottaa tässä http://www.peleon.pl/product.php?id_product=1291 Sopiiko normi B tankki?
    Kyllä tuo näyttäs B tyypin tankille olevan.

Lainaus Alkuperäinen postaaja Noob Näytä viesti
    Eipä tainnu Andy muistaa mulle tuota laittaa .

Nooh eiköhän ne sieltä tule. Kaikin puolin hyvältähän tämä Peleon muuten näyttää, jotain kielimuurille jos vielä voisivat niin A+ kauppa.

Kiitokset jälleen E-Juhalle!
    Jos et ole saanut ilmoitusta sähköpostiisi, et ole saanut seurantanumeroakaan. Sähköpostissa näkyy sama viesti kuin omalla tililläsi peleonin sivuilla. KAIKKI sähköpostit, wysulkat etc mitä sieltä tulee, koskevat OMAN TILISI tilausnäkymän kohdassa näkyviä muutoksia. NÄIHIN SÄHKÖPOSTEIHIN ON MELKO TURHA VASTAILLA !!!!!!! Jos haluat ottaa yhteyttä tilauksesi suhteen, KÄYTÄ tilauksesi alla näkyvää viestikenttää!!! ja kun siihen tulee vastaus, tulee siitä myös sähköposti ILMOITUS, ei sähköpostia sinulle
    Tuolla aiemmin oli melko selkeät kuvaohjeet väsätty, en huomannut katsoa puuttuiko siitä nämä seikat?

BUahahahaa the race is on ! Peleonin 28.pv shipattu vs. Uk-eliquidin 13.pv shipattu vs. Libertyn 28.pv shipattu. Laitan rahani kyllä tässä likoon peleonin puolesta.

Höyrypää

Sijainti
    Kristiinankaupunki

Täällä on kans lähtenyt tilaus Peleonilta ja Libertyltä 28.12 luulen myös puolan kustin olevan vikkelämpi polkija

laitteet: EGO+Boget

Höyrykonkari

Lainaus Alkuperäinen postaaja Existance Näytä viesti
    BUahahahaa the race is on ! Peleonin 28.pv shipattu vs. Uk-eliquidin 13.pv shipattu vs. Libertyn 28.pv shipattu. Laitan rahani kyllä tässä likoon peleonin puolesta.
    Joo täällä tilattu samana päivänä, 19. joulukuuta sekä Peleonilta ja UK-E-liquidilta ja Peleonilta saapunut jo vaikka lähetettiin vasta melkein viikon myöhemmin. UK:lta ei oo vielä näkynyt.

Höyryttelijä

Lainaus Alkuperäinen postaaja E-Juha Näytä viesti
    Se vastaus todennäköisesti on suoraan Googlella käännetty, kun ei ne osaa siellä sanakaan itse englantia. Harjoittele itse puolaa ja kysele puolaksi. Ehkä sitten alkaa saamaankin selvää.
    Jeah, tai sitten toi putiikin vaihtaminen. Pitää vähän puntaroida kumpi käy vaivattomammin :/

Hain tänään paketin postista. Yllätys oli todella positiivinen ja mieli iloinen paketin avauksen jälkeen.
    Tilauksessa oli vähän tarvikkeita ja jonkun verran nesteitä.

Nesteitä olin tilannut 5x30 ml sikari ja vanilja, sekä 3x10 ml mustaa teetä.
    Paketissa oli 8x30 ml , eli nuo teet oli myös 30 ml pulloissa.

Tällästä tällä kertaa, ei oo vielä valittamista kyseisetä puljusta.

Voi kyllä olla kova kisa Libertyn ja peleonin välillä. Erittäin hyviä kokemuksia molempien kanssa (nojaah, peleonin kanssa sen jälkeen kun ne saa
    perseet tuolista ja oikeesti LÄHETTÄÄ sitä pakettia. Tilauksesta wyslykaan menee yleensä 3-5 päivää. Libertyllä menee yleensä tasan 24h)

Höyrykonkari

Lainaus Alkuperäinen postaaja JakobL Näytä viesti
    Voi kyllä olla kova kisa Libertyn ja peleonin välillä. Erittäin hyviä kokemuksia molempien kanssa (nojaah, peleonin kanssa sen jälkeen kun ne saa
    perseet tuolista ja oikeesti LÄHETTÄÄ sitä pakettia. Tilauksesta wyslykaan menee yleensä 3-5 päivää. Libertyllä menee yleensä tasan 24h)
    Se viivästys tais olla ennen joulua, jouluruuhka...

Ite tilasin
    26.12 Tilattu
    27.12 Wysyłka
    (alle 24h )

Lainaus Alkuperäinen postaaja Marcuz Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja JakobL Näytä viesti
    Se viivästys tais olla ennen joulua, jouluruuhka...

Ite tilasin
    26.12 Tilattu
    27.12 Wysyłka
    (alle 24h )
    Kaks viimeistä tilausta:
    2011-11-26 17:45:17 Wysyłka
    2011-11-23 04:50:06 Płatność zaakceptowana

2011-12-09 21:21:06 Wysyłka
    2011-12-04 22:06:53 Płatność zaakceptowana

6 tilausta takana, minimi Platnosc:ista Wysylkaan 2päivää ja 10 tuntia ... :-\

Höyryttelijä

2011-12-29 20:20:32 Wysyłka
    2011-12-29 13:39:21 Płatność zaakceptowana

Saa nähä kauanko kestää tolla halvimmalla postilla tulla.

Keskustelu Kaupat

Kirjoitusoikeudet

• Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •