Sivu 20 / 50 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 1016171819202122232430 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 381 - 400 / 996

Aihe: Kayfun Lite kloonit (ent. Tobeco Lite)

Oon pienellä viilalla yrittäny vähän avartaa nestekanavia. Vois kokeilla iltapuhteena viel lisää .

Lainaus Alkuperäinen postaaja kaleppo Näytä viesti
    Itsellä on avarreltu tuohon malliin,ei puske kuivaa ja hyvin kulkee 100% vg läpi.
    no juu,ittellä hyvä jos puoliakaan noista

Höyrykone lagittaja's Avatar

Sijainti
    Seinäjoki
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Hugo82 Näytä viesti
    no juu,ittellä hyvä jos puoliakaan noista
    Vilkaise samalla sitten ketjusta #227, ei niiden älyttömän suuret pidä ollakaan.
    Lagittaja@TechBBS | Lagittaja@Level1Techs | Lagittaja@MuroBBS |Sekä mm. Anandtech AVForums DIYAudio Head-Fi Overclock.net XDA-Developers

Ei jumalauta, sehän toimii. Viilattu uria isommiksi ja toisella puolella oli aikamoinen pykälä mistä pystyura alhaalta alkaa...sitä loivennettu. 4ml nestettä tankkiin eikä palaneesta mausta tietoakaan. Monta viikkoa tapellu ton kans, nyt hyvä fiilis eikä tarvii ostaa aitoa kaiffaria

Höyrykone Darra's Avatar

Sijainti
    Dirty Neutral Base
    0.6ohm cotton coil 0.3 kanthalilla ..
    Hienosti pöhisee atmos labin apache, 29 wattilla ..
    yep yep..
    köh köh.

Höyrykone Darra's Avatar

Sijainti
    Dirty Neutral Base
    Vinkki täytön jälkeiseen kurlaukseen..
    Laita vessa/talouspaperia ilmareikää vasten, ja puhalla driptippiin kunnolla kunnes kurlaus loppuu.
    ja kyllä, koko ajan pidät atoa oikein päin.
    ylimääräiset nesteet pesästä lähtee pois, jos tulee takaisin niin sitten on setupissa vika.
    Tässä hyvä video misosä mies tekee cotton micro-coil setupin ja antaa vinkkejä.

Höyrykonkari

Sijainti
    Tampere
    Mullapa alkaa vuotaa täytettäessä. Täytettäessä kun laite on ylösalaisin niin tipistä alkaa tiputella nestettä, piipun o rengas paikoillaan ja laitoin jo piipun ympärillekkin extra o-renkaan mutta vuoto vain jatkuu. Oikeinpäin ei vuoda tai kurlaile vaan pelaa mainiosti.
    Kyseessä siis ehpron valmiste mutta pistetään nyt tänne.

Höyrykone

Sijainti
    helsinki
    Mulle tuli käytetty lite missä se savupiippu.ei edes yltänyt topkäpin tiivisteeseen, eli vuoto oli taattu.

Höyrypää Threnody's Avatar

Sijainti
    Oulu
    Millaisilla läpimitoilla te noita microcoileja kaiffariin virittelette? Mulla on tullu nyt oman yksilön kanssa niin suuria ongelmia wickkauksen ja maun suhteen, että on pitäny heittää jäähylle koko laite ja turvautua hätäratkaisuna paskadripperiin. Itse oon tähän mennessä kääriny coilit n. 1,8 mm täyttöneulan ympärille ja ekat setupit toimi aivan loistavasti. Sen jälkeen yhtäkkiä mikään ei enää toimi, vaikka teen kaiken samalla tavalla. Aivan ku ois joku kirous iskeny tuohon laitteeseen. Aluksi heikenty maku ja taustalta erottu pieni palaneen maku ajoittaain, nyt ei maistu enää mikään muu kuin palanut. Pumpulin määrää oon kokeillu vähentää ja lisätä, nesteurat on kokeiltu peittää ja jättää vapaaksi, mutta mikään ei auta. Varmaan sadan eri gurun videoita katellu tuubista ja tehny kaikki täsmälleen samalla tavalla. Siellä ne hehkuttaa ku setuppi toimii ja nesteet maistuu jumalaiselle ja itse samalla yskin keuhkoja pihalle tuon käryn takia.

Mietin että jos sitä vaikka kokeilis vähän isompaa coilia, kääris esim. vanupuikon ympärille. Tulis joku vähän päälle 2 mm coili siitä. Alkaa pikkuhiljaa vituttamaan tää ku aluksi pelitti kuin unelma ja nyt on joutunu vaan tappelemaan tään kanssa. Samalla haaskautunu varmaan kilometri kanthalia
    On pirun vaikea selvitä hengissä hautaan saakka
    ΧΞΣ - Non Serviam

Aloittelija olen näissä pumpulilaitteissa, kuitenkin höyryä tulee julmetusti 2,4mm coiliin halpismeisselisarjan ruuvarin ympärille käärittynä. 3mm vielä kokeilematta.
    Onko sinulla coili liian lähellä imureikää? kokeile nostaa coilia hiukan.

Jotenki ei meinaa lähteä höyryttely käyntiin kayfunilla, makua ei tunnu tulevan yhtälailla kuin kartoista, lisäksi höyry on jotenki hienojakoisempaa ku kartoilla.
    Ahistavan olo keuhkoissa kun höyryttelee, niksatkin olen laskenut 13mg:aan.

Sijainti
    Oulu
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Vapor Näytä viesti
    Aloittelija olen näissä pumpulilaitteissa, kuitenkin höyryä tulee julmetusti 2,4mm coiliin halpismeisselisarjan ruuvarin ympärille käärittynä. 3mm vielä kokeilematta.
    Onko sinulla coili liian lähellä imureikää? kokeile nostaa coilia hiukan.
    Ihan sopivalla korkeudella se on, eikä sen pitäis vaikuttaa wickkaamiseen millään tavalla. Jätän siihen väliin aina sen 2-2,5 mm käpin.

Pitää kokeilla vaikka tuossa viikonlopun aikana vähän paksumpaa coilia, jos siitä ois mitään apua. Jenkkilästä iHerbistä on myös tulossa luomupuuvillapalloja, katsotaan oisko ne millään tavalla parempia kuin tuo lähikaupan kemikaalivalkaistu halppisvanu. En usko että tuo minkäänlaista eroa, mutta ompahan ainakin orgaanista tavaraa, ei tarvi pelätä mitään kemikaalijäämiä.
    ΧΞΣ - Non Serviam

Höyrykone

Sijainti
    Turku
    Ei ihan ongelmitta toimi mullakaan vaikka olen nestekanavia suurentanut, kuin myös ilmareikää.
    Vähän kuivana meinaa välillä käydä mutta se on yleensä täydellä akulla mekaanisessa tai tankki liian täynnä.
    Saattaa johtua myös nesteestä. Taidampa koittaa senkin vaihtaa.

Kohta tulee kirkas kammiokin niin voi vähän yrittää vaikka sen kanssa katsoa miten neste käyttäytyy.

Omissa microissa on sisähalkaisija sen 2mm.

E: kyllä se vaan nesteestä johtui. CaramellaBella/Caramel sekoitusta. Karstaa tosi nopeasti ja siitä se palaneen maku taisi johtua.

Harvest Berry 60VG tankkiin ja hyvin wickaa.
    Viimeksi muokannut Hannu; 06.02.14 kello 22:41.

Täällä kävi toisinpäin, Organic cotton pleateja hommasin, maistui siltä miltä sukat haisee.
    Apteekin pharmacarella tilanne meni parempaan päin.

Coilin olen tehny 0,25mm kanthalilla. 1,7-2,5 ohmia.

Lainaus Alkuperäinen postaaja AntPojk Näytä viesti
    Mullapa alkaa vuotaa täytettäessä. Täytettäessä kun laite on ylösalaisin niin tipistä alkaa tiputella nestettä, piipun o rengas paikoillaan ja laitoin jo piipun ympärillekkin extra o-renkaan mutta vuoto vain jatkuu. Oikeinpäin ei vuoda tai kurlaile vaan pelaa mainiosti.
    Kyseessä siis ehpron valmiste mutta pistetään nyt tänne.
    täytätkö liian täyteen? Jos täyttää liikaa, neste työntyy kammioon ja sitä kautta tippiin - siinä ei sitten mitkään o-renkaat auta. Neste täytettäessä ikkunan yläreunaan saakka, mutta ei yli.

Sijainti
    Oulu
    Täällä kävi toisinpäin, Organic cotton pleateja hommasin, maistui siltä miltä sukat haisee.
    Apteekin pharmacarella tilanne meni parempaan päin.

Coilin olen tehny 0,25mm kanthalilla. 1,7-2,5 ohmia.
    Ajelet vissiin voltti/wattisäätöisellä modilla tuota? Itse pyrin saamaan nuo microcoilin ohmit tuonne 0,8-1,1 ohmin väliin, tuottaa silloin mekaanisen modin kanssa parhaan lopputuloksen. Oon käyttäny coileissa .30, .32 ja .34 mm kanthalia.

Saa nähdä maistuuko omat orgycottonit villasukalle. Kyllä tässä pikkuhiljaa alkaa keinot loppua
    ΧΞΣ - Non Serviam

Dnalla ajelen, oletko laskenut tehon millä ajat mekaanista? Jos ei niille tehoille wickaus yksinkertaisesti riitä?
    Mikä on PG/VG suhde?
    Toisaalta ei se villasukan maku näin talvella haittaa

edit: tasan 4ml olen laittanut nestettä (kayfuniin)

edit: laitoin DIY jaegerbombin tankkiin, PG45/VG55 loppui höyryn tulo, 50/50 tribeca höyrysi hyvin.
    Viimeksi muokannut Vapor; 06.02.14 kello 20:20.

Sijainti
    Oulu
    Dnalla ajelen, oletko laskenut tehon millä ajat mekaanista? Jos ei niille tehoille wickaus yksinkertaisesti riitä?
    Mikä on PG/VG suhde?
    Toisaalta ei se villasukan maku näin talvella haittaa

edit: tasan 4ml olen laittanut nestettä (kayfuniin)
    Yleisin käyttämäni suhde on yleensä 50/50, eli ei pitäis senkään puolesta tulla pullonkauloja. Nestettä laitan yleensä sen verran, että pinta on tuossa juuri ja juuri kirkkaan tankkiosan yläpuolella, eli ei lähellekkään täyteen. Vois kokeilla myös vähemmällä määrällä kieppejä ja ohuemmalla langalla, jollain ohmit pysyy kurissa, eikä kieppejä tule tolkuttoman paljon.
    ΧΞΣ - Non Serviam

Höyrykonkari

Sijainti
    Tampere
    Lainaus Alkuperäinen postaaja HerraHuu Näytä viesti
    täytätkö liian täyteen? Jos täyttää liikaa, neste työntyy kammioon ja sitä kautta tippiin - siinä ei sitten mitkään o-renkaat auta. Neste täytettäessä ikkunan yläreunaan saakka, mutta ei yli.

Tais olla yläkäppi löysässä ja falskasi ilmaa sieltä. Nyt ei ole enää vuotanut mutta testit jatkuu.

Ja laitoin pumpulit niin että eka kammio, sitten vasta pumpulit. Nyt tuntuu pelaavan paremmin

Höyrypää L_Ramone's Avatar

Sijainti
    Oulu
    Joo se pitää vääntää joka saumasta niin tiukkaan kiinni ettei o renkaat paista ollenkaan. Muuten vuotaa jostakin pomminvarmasti.

Loput villasukan mausta hävisi, purin kayfunin, pohjaosa coileineen pumpuleineen kuuman vesihanan alle, vähän puhaltelua, kostutin nesteellä, kasaan ja jaegerit tankkiin, hyvää!

Keskustelu Rebuildable

Kirjoitusoikeudet

• Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •