hain paketin postista ja kaikki oli niinkuin pitikinmutta sitä "tilaaja lahjaa" en saanut vieläkään :'( noh kolmas tilaus on jo hyvää vauhtia tulossa,jos siinä sitten
![]()
hain paketin postista ja kaikki oli niinkuin pitikinmutta sitä "tilaaja lahjaa" en saanut vieläkään :'( noh kolmas tilaus on jo hyvää vauhtia tulossa,jos siinä sitten
![]()
Mun kuukauden häviksissä ollut paketti oli vihdoin perillä eilen (27.12.11). Tai eihän se ihan kuukautta ollut matkalla, mutta puolan postin mukaan se oli vastaanotettu niiden postiin 01.12. ja lähtenyt suomeenpäin 02.12.. Suomessa paketti oli kuitenkin vasta 23.12.![]()
Näköjään ei joka paikkaan saa tilattua DHL kuljetuksella.. tällaista postia juuri sain :-\
Kuitenkin jotkut tainnu tilata ja saanut pakettinsa perille niin onkohan silläkin sitten väliä missäpäin suomea majailee... eli itse Kuopiosta.
Ok,
Kiitos tiedoista kaikille.
Tuolta tililtä sitä olen tosiaan yrittänyt löytää, voi olla että katselen väärästä paikasta.
Wysylka tuli eilen illalla, joten taitaa pahimmoilleen saapua litkut sopivasti perjantaina. Koodilla sais seurattua ja haettua tuosta asiamiespostista vielä viikonloppuna ja pääsis hieman laajentamaan tuota makuarsenaalia.
Alkaa VR Malibu PA ja Premium river maistumaan pikkuhiljaa puulta, vaikka alunperin olivat oikeinkin hyviä.
Propsit huippunopeasta vastaustahdista ja muutenki mahtavasta foorumista teille!
Asiaa!
Useasti kirjattu lähetys saapuu lähipostiin aikaisin aamulla, ja kusti tuo saapumisilmoituksen postilaatikkoon vielä samana päivänä.
Eli tuossa ei "häviä" edes sitä yhtä päivää verrattuna siihen, että paketti saapuisi lähipostiin iltapäivällä ja saapumisilmoitus seuraavana päivänä.
Noin siis ainakin täällä lahessa.
eGo / Lavatube / Buzz Pro (army #558)