Sivu 69 / 110 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 195965666768697071727379 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1,361 - 1,380 / 2189

Aihe: peleon.pl

Vs: peleon.pl

hain paketin postista ja kaikki oli niinkuin pitikin mutta sitä "tilaaja lahjaa" en saanut vieläkään :'( noh kolmas tilaus on jo hyvää vauhtia tulossa,jos siinä sitten

Höyryttelijä

Mun kuukauden häviksissä ollut paketti oli vihdoin perillä eilen (27.12.11). Tai eihän se ihan kuukautta ollut matkalla, mutta puolan postin mukaan se oli vastaanotettu niiden postiin 01.12. ja lähtenyt suomeenpäin 02.12.. Suomessa paketti oli kuitenkin vasta 23.12.

Höyrykonkari

peleon.pl

Jaahas, tänään saapui saapumisilmoitus postista ja kuten arvelinkin, ennen kuin olen edes seurantaa saanut Peleonilta. Onneks nyt oli paikallisposti muistanut merkata siihen mikä paketti kyseessä, viimeks ei lukenut mitään ja piti kaivaa tieto puhelimesta.

Höyrykone

22.12. Tilattu nesteet, eilen DHL:n kuski kantoi ovelle. Kannatti vähän maksaa ylimääräistä nyt on jokunen sata milliä herkkuja. Loistava palvelu!

Höyrykonkari

Sijainti
    Kuopio

Näköjään ei joka paikkaan saa tilattua DHL kuljetuksella.. tällaista postia juuri sain :-\
    Kuitenkin jotkut tainnu tilata ja saanut pakettinsa perille niin onkohan silläkin sitten väliä missäpäin suomea majailee... eli itse Kuopiosta.

Höyrypää

Sijainti
    Kristiinankaupunki

Todii

27.12.2011 Maksu hyväksytty
    28.12.2011 Lähetetty

laitteet: EGO+Boget

Höyrykone

Sijainti
    Kaarina

Lainaus Alkuperäinen postaaja Heus Näytä viesti
    Näköjään ei joka paikkaan saa tilattua DHL kuljetuksella.. tällaista postia juuri sain :-\
    Kuitenkin jotkut tainnu tilata ja saanut pakettinsa perille niin onkohan silläkin sitten väliä missäpäin suomea majailee... eli itse Kuopiosta.
    Sama juttu Kemiin tilatun paketin kanssa, laittoivat normipostiin. Saisi vielä sen koodin...

Höyryttelijä

Korkkaanpa tän foorumi neitsyyteni tässä:

Tein ensimmäisen tilaukseni peleonilta ja nopeasti tuli tuo wysylka. Mistäpä tuota seurantakoodia kannattaa kysellä? Yritin tuosta tilauksen alla olevasta kentästä ilman menestystä..

Höyrykonkari

peleon.pl

Lainaus Alkuperäinen postaaja Noob Näytä viesti
    Korkkaanpa tän foorumi neitsyyteni tässä:

Tein ensimmäisen tilaukseni peleonilta ja nopeasti tuli tuo wysylka. Mistäpä tuota seurantakoodia kannattaa kysellä? Yritin tuosta tilauksen alla olevasta kentästä ilman menestystä..
    Ne laittaa ne käsin ja saattaa kestää tai olla tulematta kokonaan. Tosiaan siitä tilauksen alla olevasta kentästä voi kysellä. Kyl ne sit vastaa, jos kerkee.

Höyrypää

Sijainti
    Kristiinankaupunki

Yleensä mulla on tullut Viim. seuraavana päivänä kyselystä, toki voit laittaa tuonne Kontakt kohtaa joka on tuossa bannerissa. Siinä on 3 kohtaa ylin on ylläpidolle seuraava Asiakaspalvelu ja viimeinen on Toimitukselle

Höyrykonkari

Sijainti
    Hellsinki

Se koodi näkyy peleonin tilillä, kun vaivautuu sieltä käydä katsomassa

How much wood would a woodchuck chuck if a woodchuck could chuck wood?

Höyrykonkari

Lainaus Alkuperäinen postaaja kup0 Näytä viesti
    Ei mulla vaan näy, vaikka paketti on jo postitoimipaikassa. Kyllä se näkyy siellä vasta, kun ne ovat sen itse sinne käsin laittaneet ja ehkä lähettäneet sen myös sinne e-mailiin.

Höyryttelijä

Ok,

Kiitos tiedoista kaikille.

Tuolta tililtä sitä olen tosiaan yrittänyt löytää, voi olla että katselen väärästä paikasta.

Wysylka tuli eilen illalla, joten taitaa pahimmoilleen saapua litkut sopivasti perjantaina. Koodilla sais seurattua ja haettua tuosta asiamiespostista vielä viikonloppuna ja pääsis hieman laajentamaan tuota makuarsenaalia.

Alkaa VR Malibu PA ja Premium river maistumaan pikkuhiljaa puulta, vaikka alunperin olivat oikeinkin hyviä.

Propsit huippunopeasta vastaustahdista ja muutenki mahtavasta foorumista teille!

Höyrykonkari

Sijainti
    Hellsinki

Lainaus Alkuperäinen postaaja E-Juha Näytä viesti
    Lainaus Alkuperäinen postaaja kup0 Näytä viesti
    Ei mulla vaan näy, vaikka paketti on jo postitoimipaikassa. Kyllä se näkyy siellä vasta, kun ne ovat sen itse sinne käsin laittaneet ja ehkä lähettäneet sen myös sinne e-mailiin.
    Mulla on joka kerta näkyny siellä, vaikka s.postiin sitä ei ole tullut..

How much wood would a woodchuck chuck if a woodchuck could chuck wood?

Höyryttelijä

Ilmestyykös tuo koodi tuonne &quotetails" :in taakse tuolla tilillä? :

Höyrypää

Sijainti
    Kristiinankaupunki

Juuri sinne ja kun sieltä klikkaa tilausnumeroa pääsee sivulle missä on kaikki tiedot tilauksesta. Sen sivun aivan alhaalla on viestikenttä (tyhjä valkoinen kirjoituspohja) niin sen yläpuolelle itsellä on yleensä ilmestynyt, myös sähköpostiin on tullut. 8)

Höyrykonkari

Siellä sen pitäisi näkyä, jos näkyy. Mulla näkyy vain edellisen tilauksen seuranta, ei nykyisen. Näin siinä käy, jos kaikki tehdään käsin. Kaikkea ei ehdi/muista laittaa kaikille.

Höyrypää

Sijainti
    Kristiinankaupunki

Viime tilauksessa tosin itselläkin vaan näkyy eipä siinä auta ku ootella ja toivoa Aina on kyllä tavarat tullu mitä on tilannu

Höyrykonkari

Sijainti
    Sipoo

Olen jo aiemmin tässä ketjussa sanonut, että älkää stressatko niiden koodien kanssa. Kyllä sieltä tavara tulee Itselle tuli eilen koodi ja laitoin itellan seurantaan niin oli jo Suomessa ja seuraavana päivänä noudettavissa

Höyrykonkari

Sijainti
    Lahti kaupunki

Lainaus Alkuperäinen postaaja Tappo Näytä viesti
    Olen jo aiemmin tässä ketjussa sanonut, että älkää stressatko niiden koodien kanssa. Kyllä sieltä tavara tulee Itselle tuli eilen koodi ja laitoin itellan seurantaan niin oli jo Suomessa ja seuraavana päivänä noudettavissa
    Asiaa!
    Useasti kirjattu lähetys saapuu lähipostiin aikaisin aamulla, ja kusti tuo saapumisilmoituksen postilaatikkoon vielä samana päivänä.
    Eli tuossa ei "häviä" edes sitä yhtä päivää verrattuna siihen, että paketti saapuisi lähipostiin iltapäivällä ja saapumisilmoitus seuraavana päivänä.
    Noin siis ainakin täällä lahessa.
    eGo / Lavatube / Buzz Pro (army #558)

Keskustelu Kaupat

Kirjoitusoikeudet

• Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •