Ok..ja kokeillaan Kayfun ym...ja vasta sen jälkeen toi RSST vaikka himoitti.....kiitos Barolelle joka konemies näin verrattuna meikäläiseen..Kiitos avusta vielä kerran..
Ok..ja kokeillaan Kayfun ym...ja vasta sen jälkeen toi RSST vaikka himoitti.....kiitos Barolelle joka konemies näin verrattuna meikäläiseen..Kiitos avusta vielä kerran..
Ei mitään. (:
Do or do not, there is no Barole.
Melkeinpä revikoiden perusteella tuo Squape-klooni se helpoin.
KGO & Twist
22-23m drippiatoja? Löytyykö niitä?
https://www.vapor-freak.de/DRA-XL-2
Tollanen löyty ainakin
Eikös noita eri IGO:ja löydy suomikaupoista..? Käviskö joku niistä?
ne ei ole kun alle 20mm halkaisijalla
Tässä olis 22mm budjetti ato. Kokemuksia ei löydy itseltä joten en tiiä mimmonen on, ilmeisesti tridentin idealla tehty. AtomizersAtomizer BT806 :: Ego²
Seuraavana päivänä H-atty samantien kirppikseltä käpälään kummallakin hatulla ja parin päivän testien jälkeen rauhoittunut olo. Onhan tämä nyt aika hieno värkki. Hieman takeltelua ekoilla setupeilla, mutta nyt skulaa jo vaijerikin. Pieniä ongelmia edelleen saada ato ottamaan kontaktia klooni-Nemesikseen, vaikka vaihdoin ohuemman O-renkaan postin alapäähän ja tuuppasin koko postia millin alaspäin hellästi putkessaan. Olihan tää iso loikka finanssimielessä siirtyä tähän RSST:stä ja muista klooniatoista, mutta tällä hetkellä vaikuttaa hyvältä.
Reaveria odotellessa, kiitos kannustuksesta.
Sul on kyl vissiin melko erikoinen penis..
Silläkös sen haaremin oot itelles haalinu?
![]()
Pitkään tupakoineena olen itse mieltynyt drippiatoihin, sen takia että about 5-10 imun jälkeen alkaa kuivumaan eli maistuu palanut. Suurinpiirtein saman verran kun tupakastakin.
Eniten juuri haittasi tässä hommassa alkuun kun pystyi vain höyryttelemään kerralla niin paljon että oksettaa eikä ollut selvää loppua niinkuin tupakalla kun on aika tumpata.
Ainakin nykyinen pumpuli microcoilsetuppi iglussa kestää just sen verran mitä normi röökikin ja iskee just mulle sopivasti.
Ei varsinaisesti liittynyt nyt mitenkään mihinkään mutta kerroin kuitenkin.
Preparing for the Vapocalypse
Mikä mahtais olla hyvin toimiva ato, johon olis näppärä tehdä uusi setuppi?
Katellaan noita Kayfuneja joita kaikki näyttää kehuvan...Eli eka RBA settiä silicalle tai pumpulille..Barololle ja Trollille kiitokset hienoista ehdotuksista
SQuape vois olla yks jos pelittää sata-nolla eikä vuoda ym...shittiä. Eli kokemuksia SQuapestakin kaivataan jos joltain löytyy?? Kayfun nyt ensimmäisenä menossa tilaukseen ja parikin ehkä??
Olen tilannut Kraken aton ja venailen sitä edelleenki postista.Ajattelin alusi käyttää krakenia single coilina,joten nyt juolahti mieleen...millä ootte tulpannut tuon toisen wickki reijän?