Might be dear Jasso, Might be;-)
Might be dear Jasso, Might be;-)
Meissä kaikissa asuu pieni sadomasokisti...Brake Yourself!Modit: Tumppi Full | Larma 2*18650 DNA30 | Chana with DNA20D | NemesisShined | G-Tube #86 | Sigelei 100W PLUS | ZNA Cloupor mod | SatModMini
Atot: H-Atty | H16 | H-Dripper | Mister 510 | NautilusBVC | AspireAtlantis | Delta II | Subtank Nano
Eikös sulle Jasso ole vielä sitä gkmf22:sta tulossa?ja mä kun luulin, kun itselle ainakin....
![]()
"Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)
Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista
Joo jooei oo...
höyryä 17.1.2012 alkaen.
Vitut, its DA SHIT!
Meissä kaikissa asuu pieni sadomasokisti...Brake Yourself!Modit: Tumppi Full | Larma 2*18650 DNA30 | Chana with DNA20D | NemesisShined | G-Tube #86 | Sigelei 100W PLUS | ZNA Cloupor mod | SatModMini
Atot: H-Atty | H16 | H-Dripper | Mister 510 | NautilusBVC | AspireAtlantis | Delta II | Subtank Nano
Psyykkausta my man, psyykkausta.![]()
Olin unohtanu koko tribecan, täytyykin laittaa tilaukseen, hyväähän se on![]()
W-SX, Rdna40, Self-made SX350 and dna40 boxes
Kayfun4, Subtank, Zenith
vieläkää oo saanu pluidia maistaa, silti tuntuu et maistuu perseelle![]()
Provari mini V2.5, iStick
KFL+, Hdripper, aqua, ithaka
jotain pelleilya.jpg
Piti photarissa vähän äheltää useamman kuvan kanssa kun luurin kameran dynamiikka jotain aivan muuta.
Lagittaja@TechBBS | Lagittaja@Level1Techs | Lagittaja@MuroBBS |Sekä mm. Anandtech AVForums DIYAudio Head-Fi Overclock.net XDA-Developers
Ei me HDR:rää kaivata, vähempikin äheltäminen riittää. :3
Do or do not, there is no Barole.
Tuommonen tuli eilen haettua postista. Varsin kiva peli. Paskainen oli tullessaan ja droppii .8 ohm set uppiin 0.4v. Putaamisen jälkeen suutuntumalla parani. Nappi on hyvä niinkuin microstickissäkin. Liikeradan pituus säädeltävissä sopivalla o-renkaalla. Kiva kädessä ja hyvin toimiva säädettävä plussanapa. 50 dollarin hinta ei jää vituttamaan.