Alkuperäinen postaaja
Skankman
Tervehdys!
Itsekin ruvennut miettimään noita makuja; lähtökohtaisesti punainen tupakka pitää olla (ainakin vielä) pohjana, mutta tänään tilasin VR Cherrywoodia, Applewoodia, Honeya ja sitä sitruslitkua jonka nimeä en muista mutta tupakan makua kuulemma ei ollenkaan? Mitenköhän tuokin toimii minulla?
Kolme viikkoa kestäneen höyryttelyn aikana olen tilannut 9 eri nestettä vaikka lompakko ei oikein pyhien jälkeen kestäisi, mutta ei se olisi kestänyt analogistakaan. Mulla on eRoll atot kestäneet ihan hyvin, tosin täytyy pyrkiä välttämään ketjuimemistä koska kuumenee ja ilmeisesti palaa? Kun tulee pistävä maku kitalakeen, niin kiehautan ja huuhtelen kunnolla. Toimii taas. Atot kuitenkin 4€ kappale.
Kotikäyttöön katseltu jo eGo-t mallia, saatan tosin odottaa hankintaa aiiiiika pitkään. eRoll on hyvä.
Jonkin aikaa vierastin noita ensimmäiseksi tilattuja makuja, Halo Tribecaa ja myöhemmin Halo Prime 15. Ekassa vaahterasiirappi ja paahdettu manteli, toisessa raakasuklaa. Tribeca on täyteläinen mutta hivenen karamellimainen ja Prime liian ohut vahvasta hippisuklaan mausta huolimatta (yksi tyyppi lähituttavista tekee konvehteja raakasuklaasta, hemmetin hyviä mutta saan niitä vain 5 kpl jouluisin). 50/50 asetuksena tuo on paras mihin olen törmännyt. Etsimistä jatketaan. Ja noista kaikista nesteistä löytyy aika paljon karumpaa tavaraa kuin mainitsemasi Finnvape ”punainen mallu” jota edelleen polttelen töissä. Ihan ok. Saattaa tosin vaihtua kun loppuu.
Sulle 15 vuotta nuuskaa, joka muuten erittäin koukuttavaa, ja siihen tupakit päälle, ei ole helppo homma lopettaa kuin seinään. Paitsi näköjään on. kuten itsellenikin. Pari kertaa päivässä tekee mieli analogista mutta siihen auttaa tankillinen lientä!
Parempaa terveyttä ja hyviä höyryjä!
Skankman