Moro,Mites genesis tankissa toimii 90-80% vg neste? ja wickkinä toimisi vaijeri![]()
Moro,Mites genesis tankissa toimii 90-80% vg neste? ja wickkinä toimisi vaijeri![]()
"Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)
Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista
"Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)
Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista
Enemmän tehoa vaatii parempaa wickausta. Ja sit jos alat noilla 0.5 ohmin setupeilla leikkimään, niin alkaa wickauksesta huolimatta jotkut nesteet palamaan, eli eivät maistu hyvälle tai maistuvat erille kuin pitäisi, mutta tämä on ihan nesteestä kiinni ja mitään neuvoja ei ole muita kuin kokeileminen.
Taitaa olla itelläkin aika siirtyä näistä clearoista RBA-vehkeisiin, mutta vielä on epäselvää minkälainen malli kannattaisi ensimmäiseksi tuttavuudeksi hommata. Oon miettiny, että tankin pitäis riittää päivän höyryttelyihin ja mielellään kestää kaikki nesteet (mukava näin alkuunsa kokeilla eri makuja ilman pelkoa laitteen hajoamisesta). Lisäksi olis mukavaa, jos setupin teko ei vaadi ihmeitä... Tällä hetkellä höyryttelen Lambo v6:lla ja Kangerin ProTank 3:lla, mutta tulevaisuudessa tulee kyllä hommattua mekaaninen modi, alkuunsa laite kuitenkin tulis Lambon nokkaan. Olisko tuo Tobeco Lite hyvä valinta, vai meenkö ihan mettään?
fasttech.com ja sieltä kraken klooni,sekä joku mekaaninen modi.ja akut sitte tilailee suomesta
Ja haluun vielä erikseen kiittää erittäin nopeista vastauksista jengiä
Onkos tuo terminator mistään kotosin ku tuli tilattua sellanen?
Itse en saanut Smokin Terminaatorista muuta kuin pahan mielen. Joku voi jopa tykätä.
Virtaa: G-Tube, Tesla WYE, ja iStick Pico
Höyryä: Berzerker RTA, Skyline RTA ja Dvarw MTL
Ei kai siinä pitäisi palanut maistua, kun vaan muistaa kostuttaa sen vanun KUNNOLLA. Kannattaa myös varmistua siitä että se "palaneen maku" ei johdu siitä että siinä vanussa on jotain ylimääräisiä aineita.