Sain ensimmäisen höyryttimeni viikko sitten ja otin sen käyttöön aamulla 12.12.2013. eRoll, halusin tupakan kaltaisen laitteen enkä "halkoa". Miinuksena tankin koko, 5 kertaa voi vapottaa ilman täyttöä.
Olen 42-vuotias ja polttanut 29 vuotta. Lopetusyrityksissä on laastaria ollut koko kehon laajuudelta paitsi sierainten ja silmien päällä. Ja siihen päälle valkoinen "tampooninasetin" jossa nikopatruuna sisällä. Ei auta. Tupakanpoltto on liian kivaa ja miellyttävää lopetettavaksi vaikka tiedän siihen kuolevani.
2 päivää on tänään, 14.12.2013 kulunut. Huolimatta siitä, että "punainen mallu" maistuu dieselille, olen jo tottunut siihen. Parempien höyryjen toivossa olen aamulla tehnyt tilauksen Halon Tribecasta ja RYnelosesta. Vaikka tuo mallu onkin parantunut "hauduttaessa" kuten termi ilmeisesti kuuluu? Tilasin myös toisen aloituspakkauksen, en halua olla riippuvainen rikkoutuneesta PCC:stä tai kissan poikki puremasta latauskaapelista.
29 vuotta. Aamulla menin "oikealle" tupakalle. Maku oli kamala. Tervaa kieleen ja häkää vereen, puolivälissä tuli oksennus suuhun ja viimeistään siinä vaiheessa päätös tavasta nauttia nikotiinia oli selvä.
Tupakkaa ei ole OIKEASTI tehnyt mieli kertaakaan kahden päivän aikana.
Sähkötupakka. Höyry, kurkkutuntuma, nautintatapa. Kaikki. Kaikki on yhdessä paketissa.
Terveempää elämää minulle! Ja teille myös!
Skankman