remontti ja kaljaa.. saatana ku oon kaukana tulisin jeesaa välittömästi.
uuden putken kanssa![]()
remontti ja kaljaa.. saatana ku oon kaukana tulisin jeesaa välittömästi.
uuden putken kanssa![]()
Nesteet: CumVapes:Mom's sweet boobs
CumVapes: Stroker´s delight
CumVapes:Cameltoe
CumVapes: Creme Brulee
Kyllä se mun mielestä on aito, ihan sama sinänsäEi tuu ostoslistalle kuitenkaan. Tilasin sit 20 kirkasta 30ml lasipulloo aamusta
34,02 posteineen. Ja tulee tuolta ampulla.eu vai mikasenyoli. Ei suomesta pysty noita ostamaan. Tässähän ois jollekkin suomi-kauppiaalle oiva myyntituote. Ei tarvi noitten muoviputeleitten kans älskätä, helppo pestä eikä takuulla jää makuja tai hajuja
![]()
höyryä 17.1.2012 alkaen.
"Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)
Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista
kirpparille vois mennä pyörii sieltä vois löytyä kaikenlaisia lasipurkkeja![]()
Missä välissä lähtee pyöriin jossain kirppareilla, täällä ainakaan oo muuta ku homeisia rättejä ja kulahtaneita ikean juomalaseja
Nyt on ainakin sit samanlaisissa pulloissa litkut kun nuo tuolta saapuu. Remppaaminen on ihan ok kun muija on töissä eikä jaloissa pyörimäs![]()
höyryä 17.1.2012 alkaen.
Täällä on muutama mistä hyviä löytöjä tehny..
ei tänää vaan kerkee låhtee
clasulla on niitä 30ml pulloja jos niitä kävis hakee,siistin näköisiä niillä "vanhoilla" korkeilla
Peset vain ne kosanderi-pullot, alle litran nestepullo kielii vain ailahtelevaisuudesta.
KGO & Twist
E:tupla
Litran? Aattelin hommata jostain niitä 30L lasisia aiv-pulloja johon vois litkut näppärästi sekotella![]()
höyryä 17.1.2012 alkaen.
Niin ja mä en juo kossua...
höyryä 17.1.2012 alkaen.
Pullo kun pullo kunhan on euro-kokoa.
KGO & Twist
Oho vape-resepteillä näppäriä pulloja, joutuu varmaan muutaman poistamaan. Harmi vaan, että nykystandardi taitaa olla 50 tai 100ml, mutta saahan noihin villejä kokeiluja ainakin tehtyä. Pitää käydä apteekista uudestaan kysymässä paljon velottivat niistä 100ml lasisista sillä vähän muistelisin, että mentiin lähemmäs viiteen euroon jo. Lieköhän edes mahdollista sillä steriloitua vettä ois saanu desin hintaan 2.5€ lasipullossa.
Ja todentotta, "joku" kävi vähän putsailemassa threadia salaa.![]()
Vai pitäisikö "säästöpossu" jalostaa nestevarastoksi...
Tossa Jassolle pluidin säilytykseen
SDC10466.JPG