Do or do not, there is no Barole.
Näiden ETA toistaiseksi Unknown.
Kerran tuli jo toimittajalle refund tehtyä, toivottavasti tällä kertaa tärppää
Tuosta mittarista tulee joo uudempi versio, jolla pystyy myös mittamaan myös akun jännitteen. ETA näillä about 2 viikkoa. RBA:ta tutkaillaan, jos tulee jotain mielenkiintosta ja toimivaa niin otetaan varastoon![]()
Kiva. Pitääpä tarkkailla sivuja
Jonkin RDA:n itse näkisin sivuilla mielelläni. Aloitin matkani rebuildable maailmaan teiltä ostetun Domen myötä ja joku tuon tapainen halppis RDA olisi ihan kiva. Miksei vaikka a7 ja sille optioksi se a7oid drip tippi. Sellaisen voisin ihan itsellenikin ostaa(E: ja siitäkin tilauksesta tulee se vuosi täyteen hieman yli viikon päästä)
Lagittaja@TechBBS | Lagittaja@Level1Techs | Lagittaja@MuroBBS |Sekä mm. Anandtech AVForums DIYAudio Head-Fi Overclock.net XDA-Developers
Mahtaako Harvest berryä tänään vielä saada haettua?
Harvest berryä ja custardia on vasta maanantaina.
Entäs ne uudet maut vai menenkö jo röpöttelemään?![]()
Modit:Nemesis Kalafan#727 /Nemesis mixed shined#6557/Swan 18490 messinki/Owl 18490ss CVII / VJ Ambassadeur 18490/ Diablo Reaver x 2 /G-tube rst 18490/18650#121 / IPV 2 box / Diablo Fulgoris/ Kanger-subox mini / Centurio
-
Hybridit: MISTer fullkit / Diablo Hybrid #666 / MISTer v.2 / Diablo One #0044
-
Atot: H-Atty x3 vakio,LD ja dc/Somnium Novum/EA Nebula#0071/Synthesis ms/Kayfun Lite+/Diablo Ro'kenhronteys fk/Veritas/RSST/Aspire Atlantis/DOME RBA by Atmomixani #0197 / Griffin 22
Tätä mä vähän meinasin, et 100% proof ei varmaan ole. Mihin laitoit viestiä? Pistätkös vielä asiakaspalvelu@esmoke.fi , koska mä en ole ainakaan moista viestiä nähnyt.
Ensiviikolla saadaan etiketteihin väritkin, niin ajattelin, että onko pöllömpi idea laittaa tiivareiden mukaan tälläisiä tyhjiä etikettejä, joita voi sitten itse täytellä ja ja liimailla pulloihin? Ihteä ainakin ketuttaa ku pöydät täys pulloja missä ei oo mitään merkintää ja joutuu nuuhkimalla arpomaan. Onko tässä kaik kentät mitä tarviitte?
![]()
Ei yhtään pöllömpi idea minun mielestäni. Kannatan.
Lagittaja@TechBBS | Lagittaja@Level1Techs | Lagittaja@MuroBBS |Sekä mm. Anandtech AVForums DIYAudio Head-Fi Overclock.net XDA-Developers
Toi etiketti olis ihan loistava! Tällä hetkellä käytössä maalarinteippi+tussi mikä valuu teippiä pitkin ko vähän lämmittää...
Lapsi joka usein hymyilee silmissänne on suloinen
Vaan jos nauraa vanhalla iällä niin on vajaaälyinen
Minä en ole tottunut suremaan vaikka potilaat pois kuolee
Mutta käypää rahaa jos poltetaan se ajatus kyllä häiritsee
Custardia ja harvest berryä huomenna saldoilla![]()
Hyvä homma!![]()
Graphic designer
www.ahjopalo.com